יום שישי , מרץ 29 2024
דף הבית / גבעת שמואל: פינוי בינוי ברחוב הפלמ”ח יצא לדרך

גבעת שמואל: פינוי בינוי ברחוב הפלמ”ח יצא לדרך

במסגרת הפרויקט ייהרסו 5 בניינים ישנים בני 2-3 קומות וייבנו במקומם 6 בנייני בוטיק בני 9 קומות עם 130 יח"ד חדשות. ראש העיר: "הפרויקט הינו נדבך נוסף במדיניות העירייה לקידום הפיתוח והבנייה ברחבי העיר" 

פינוי בינוי גבעת שמואל
הדמיה פינוי בינוי רחוב הפלמ"ח (צילום רונן דוידוף)

גבעת שמואל ממשיכה בתנופת הפיתוח ובעיר מתוכננות תכניות בנייה רבות לשנים הקרובות. לאחרונה יצא לדרך פרויקט התחדשות עירונית (מסלול פינוי-בינוי) לאורך רחוב הפלמ”ח בשכונה המערבית הוותיקה בעיר, בסמוך לכביש 4. הפרויקט צפוי לכלול 6 בניינים בני 9 קומות עם 130 דירות חדשות במקום 5 בניינים ישנים הקיימים כיום עם כ-40 דירות ותיקות.


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של אונו ניוז

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


התב”ע (תוכנית בניין עיר) הראשונה להתחדשות עירונית ברחוב, אושרה להפקדה על ידי הוועדה המקומית לתכנון ולבנייה בחודש יולי האחרון, ובשבועיים הקרובים היא צפויה להתפרסם להערות הציבור. במסגרת הפרויקט, יהרסו בשלב הראשון 2 בניינים ישנים הקיימים כיום, הכוללים 2 קומות ומחוברים בצורת טורית, לטובת הקמה של 3 בנייני בוטיק. כל בניין יכלול כ-23 דירות חדשות עם חניות תת קרקעיות ושטחי שירות. הדיירים יקבלו תוספת של 12 מ”ר, מרפסת וחניה.

במקביל, נמצא בשלבים סופיים תהליך החתמות הדיירים ב-3 הבניינים הטוריים הנוספים ברחוב, שכוללים 3 קומות על עמודים, לקראת קידום תב”ע גם בהם. הפרויקט מאופיין בנגישות לציר תנועה מרכזי ויתרום לחידוש חזותה של גבעת שמואל, לחיזוק מיצובה העירוני במטרופולין גוש דן וליכולתה לקלוט אוכלוסייה חזקה ואיכותית.

ראש עיריית גבעת שמואל, יוסי ברודני: “רחוב הפלמ”ח הוא אחד הרחובות שעתיד לשנות את פניו בשנים הבאות בגבעת שמואל. העבודות ברחוב זה מהוות נדבך נוסף במדיניות העירייה לקידום הפיתוח והבנייה, המתבצעים כיום ברחבי העיר. לצד ההתחדשות בבנייה הפרטית, אנו מקפידים על שדרוג המרחב הציבורי – הרחבת זכות הדרך להולכי הרגל, שדרוג התשתיות, רישות בשבילי אופניים ושיפור חזות העיר. כך לדוגמה, במסגרת התב”ע ברחוב הפלמ”ח, היזם הרחיב את זכות הדרך ופינה שטח בצומת הרחובות לטובת תכנון גינה לרווחת התושבים”.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

יו”ר מרכז השלטון המקומי חיים ביבס וליזי דלריצ’ה. צילום: דוברות גני תקווה

גני תקווה: ליזי דלריצ’ה נבחרה לכהן כיו”ר ועדת החינוך ותייצג את השלטון המקומי

תפריט נגישות