הבריכה העירונית בקריית אונו סופגת לאחרונה עשרות תלונות. הבריכה שהייתה כולה בידי העירייה עד לפני מספר שנים עברה תהליך הפרטה וכעת היא ב-70% בבעלות עירונית ועוד 30% בידיים פרטיות.
הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של אונו ניוז
הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז
אורלי, תושבת קריית אונו (השם המלא שמור במערכת) סיפרה על חוויה לא נעימה שקרתה לה לפני חודש כשהגיעה לבריכה: “עשינו מנוי בתחילת הקיץ, וכשבאנו להיכנס לפני חודש המזכירה אמרה שביקשנו לבטל את המנוי, היא טענה שגם קיבלנו את הכסף חזרה. חיכינו חצי שעה בחוץ עם 2 ילדות קטנות עד שהם גילו שזו טעות וזה רק כי התעקשנו ולא ויתרנו, הם מבחינתם אמרו שזו בעיה שלנו”.
אורלי הדגישה כי הבעלים של הבריכה היה נחמד ודיבר בכבוד, אך גם אמר שכל הכרטיסיות שנקנו בעבר היו שוק שחור ושהוא לא מכבד אותם, ושראש העיר יודע מזה ושייפנו אליו”.
תושבים נוספים הצטרפו לתלונות והביעו את עמדתם לגבי ביטול המזנון שהיה בעבר, על רמת הניקיון הירודה בשירותים, סגירתה של בריכת הפעוטות וחוסר תשומת הלב של המציל שנצפה לדבריהם עושה כושר או מתעסק בטלפון בפינת הבריכה במקום להשגיח. ”כשהעירו לו ענה בחוצפה” אמר אחד התושבים.
בפוסט שהעלתה תושבת נוספת בסוף שבוע האחרון היא העלתה טענות גם על עליית מחירים, התנהלות מגעילה לדבריה, הזנחה. תושבת קריית אונו אחרת טענה כי המקום לא מאורגן, 3 מסלולים סגורים לשחייה גם בשבת, מה שמותיר 2 מסלולים צפופים בלבד ומקלחות מלוכלכות.
תגובתה של עיריית קריית אונו: “בבריכת השחייה אין מוכרים כרטיסיות כבר שנתיים. כל מי שרכש כרטיסיות לבריכה בשנה שעברה, מוזמן לפנות לעירייה בצירוף קבלה ופנייתו תיבדק במלוא תשומת הלב. באשר לנושאים האחרים, העירייה תפנה לזכיין הפרטי המפעיל את הבריכה, על מנת שיתקן את הליקויים בהקדם”.
אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]