שבת , אפריל 20 2024
דף הבית / המורה לריקוד של בקעת אונו: פרס מפעל חיים לשוקי הופמן מייסדת ‘מחולה’

המורה לריקוד של בקעת אונו: פרס מפעל חיים לשוקי הופמן מייסדת ‘מחולה’

האמא של רשת בתי ספר לריקוד באזור זכתה בפרס רבינוביץ היוקרתי. יחד עם בעלה הם אחראים על דורות של רקדנים, כאשר לאחרונה פתחו סניף חדש בגבעת שמואל. הופמן: "גידלנו רבבות של רקדנים שהגיעו לרמות ריקוד גבוהות ביותר"

שוקי הופמן (צילום: דוד בן אשר)
שוקי הופמן (צילום: דוד בן אשר)

שוקי הופמן, בת 68, המנהלת אומנותית של רשת בתי ספר למחול “מחולה”, זכתה בפרס רבינוביץ היוקרתי על מפעל חיים. “מחולה” פעולת באזור בקעת אונו ונותנת פעילויות בתחום המחול לתושבי גני תקווה, קריית אונו וסביון.


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של אונו ניוז

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


רבבות חניכים של מחול ברחבי הארץ ואפילו בעולם, עשרות כוריאוגרפיות שהפכו לקלאסיקות, ייצוג ישראל בטקסים ממלכתיים וברחבי תבל, תעודת כבוד מטדי קולק ראש העיר המיתולוגי של העיר ירושלים, הקמת והובלת “מחולה” – מערך המחול מהגדולים בישראל, בחירתה ליקיר ירושלים, 8 פעמים הפקה וכוריאוגרפיה של טקס הדלקת המשואות בהר הרצל וכעת- פרס קרן רבינוביץ’ על מפעל חיים.

בנות מחולה מרכז (צילום: מחולה)
בנות מחולה מרכז (צילום: מחולה)

לאחרונה התבשרה, כאמור, הופמן על קבלת פרס קרן רבינוביץ’ מטעם עיריית תל-אביב. פרס חשוב ויוקרתי בשדה התרבות בישראל, שגם מענק כספי לצידו.

בוועדת הפרס נאמר, בין היתר, כי שוקי עוסקת במחול וכוריאוגרפיה למעלה מ-40 שנה. להקות “מחולה” בניהולה האמנותי זוכים בשלל פרסים ותעודות הוקרה מרגע הקמתו של בית הספר ועד היום. שוקי יצרה סגנון ישראלי וייחודי משלה, הטביעה את חותמה על התרבות והמחול הישראלי, וניתבה את דרכה מאמנות עממית – לאומנות מקצועית וסוחפת”.

33 שנים של הצלחה

ראשית דרכה של מחולה הוא בלהקת הריקוד שהקימו היא ובעלה שלומי ב-1989, ובזכות ההצלחה הבינלאומית הם פרצו את גבולות ירושלים והקימו סניפים נוספים למחול בארץ, גם בבקעת אונו.

שוקי ושלומי הופמן (צילום: דוד בן אשר)
שוקי ושלומי הופמן (צילום: דוד בן אשר)

כפי שסיפרה שוקי הופמן: “ההצלחה של הלהקה ובית הספר הייתה גדולה, וכעבור מספר שנים פרצנו את גבולות ירושלים ופרשנו שלוחות למקומות אחרים בארץ. פתחנו פעילויות בערים שונות, כשהיום סניפי “מחולה” פרושים בתל אביב, רמת השרון, סביון, גבעת שמואל וירושלים.

במסגרות הללו עברו במשך השנים ממש אלפי תלמידות ותלמידי מחול מגיל 4 ועד בוגרים. משך 33 שנות קיומה של “מחולה” עברו אצלנו רבבות בני נוער, שחלקם הגיעו לרמות ריקוד גבוהות ביותר. חניכים שלנו המשיכו דרכם בלהקות הטובות בארץ – להקת בת שבע, מיומנה, הלהקה הקיבוצית, ורטיגו, טררם, הבלט הישראלי, ענבל פינטו ובתי ספר יוקרתיים בחו”ל”.

לאחרונה נפתח סניף “מחולה מרכז” בגבעת שמואל, שהוא אחד מחמשת המרכזים של “מחולה” ברחבי הארץ. השלוחה בגבעת שמואל היא בניהולו של שלומי הופמן וזהו הסטודיו החדש ביותר ברשת.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

השריפה בדירה בגבעת שמואל. צילום: דוברות כיבוי אש

גבר נספה בשריפה שפרצה בדירה בגבעת שמואל

תפריט נגישות