יום שלישי , אפריל 16 2024
דף הבית / שומרים על הסביבה: מעכשיו רק כלים רב-פעמיים בצהרונים בקריית אונו

שומרים על הסביבה: מעכשיו רק כלים רב-פעמיים בצהרונים בקריית אונו

היום הושק מחדש פרויקט "הדרך הירוקה" של אגף החינוך בעיריית קריית אונו בשיתוף עם מחלקת איכות הסביבה. כחלק מהפרויקט חולקו כ-1,200 כלים רב-פעמיים לתלמידים שמעכשיו ישמשו אותם בצהרונים

עוברים לכלים רב-פעמיים. צילום אילוסטרציה: Freepik
עוברים לכלים רב-פעמיים. צילום אילוסטרציה: Freepik

עיריית קריית אונו השיקה היום (יום חמישי) מחדש את פרויקט “הדרך הירוקה” שבו עוברים הצהרונים בבתי הספר היסודיים בעיר לשימוש בכלים רב-פעמיים בלבד. זאת לאחר שנחנך לפני כשנתיים והוקפא בשל מגפת הקורונה. בצהרוני בתי הספר שאותם מפעילה חברת אפטר סקול חולקו יותר מ-1,200 ערכות רב-פעמיות לתלמידים. כחלק מהפרויקט, שבו שותפים צהרוני בתי הספר, חברת אפטר סקול, צוותי החינוך וההורים, מתבקשים הילדים לקחת את כלי האוכל הרב-פעמיים לביתם, לשטוף אותם ולהחזירם למחרת היום.


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של אונו ניוז

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


לרגל השקת הפרויקט מחדש נערך טקס שלווה בארוחת צהריים חגיגית בבית הספר רימונים ובו נכחו ראש עיריית קריית אונו ישראל גל, סגן וממלא מקום ראש העיר ומחזיק תיק החינוך רון מלכה, חבר מועצת העיר ומחזיק תיק איכות הסביבה עמית עשהאל, מנהלת אגף החינוך נירה פרידמן ומנהלת מחלקת גני הילדים רחלי ליפשיץ. בטקס השתתפו גם מנכ”ל אפטר סקול יוסי זילברברג ומנהל האפטר סקול בבית ספר רימונים עידו שושן.

ראש עיריית קריית אונו ישראל גל אמר לתלמידים: “זו ארוחה עם משמעות רבה, אתם דור העתיד שלנו והעתיד שלנו על כדור הארץ מתחיל בשמירה על הסביבה”.

סגן ומ”מ ראש העירייה ומחזיק תיק החינוך רון מלכה אמר: “למעבר קדמה היערכות בת מספר חודשים עם תוכנית חינוכית שהובילה למהלך. החינוך למודעות סביבתית מוטמע בכל בתי הספר בקריית אונו. שמנו דגש רב על ההכנה בצהרוני בתי הספר כי לילדים כל שינוי או מעבר עלול להוות קושי”.

מנהלת אגף החינוך בעירייה נירה פרידמן אמרה: “המעבר לכלים רב-פעמיים הוא חלק מתוכנית אליה נערך אגף החינוך עוד לפני תקופת הקורונה, אני שמחה שעכשיו התוכנית יוצאת לפועל ומעודדת את הילדים וההורים להירתם למאמץ הקל כדי שהמהלך יצליח”.

חבר מועצת העיר ומחזיק תיק איכות הסביבה עמית עשהאל אמר לאחר האירוע: “אני שמח שנושא כה חשוב כמו איכות הסביבה נמצא בסדר העדיפויות של העירייה ושהשקנו יחד היום את הפרויקט מחדש”.

מימין לשמאל: עידו שושן, רון מלכה, ישראל גל ויוסי זילברברג. צילום: עיריית קריית אונו
מימין לשמאל: עידו שושן, רון מלכה, ישראל גל ויוסי זילברברג. צילום: עיריית קריית אונו

 

אולי יעניין אתכם גם: הסוף לחד-פעמי? הכירו את המיזם החברתי הרב-פעמי של תושבת קריית אונו

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

ירידה במחירי השכירות ביהוד מונוסון. צילום אילוסטרציה canva

“צניחה חופשית” במחירי השכירות ביהוד-מונוסון

תפריט נגישות