שבת , אפריל 20 2024
דף הבית / איך לטפל בכלב בימי הקורונה

איך לטפל בכלב בימי הקורונה

עמיחי בוסקילה, הבעלים של "פט סטורי" בקריית אונו, נותן טיפים לטיפול בכלבים בתקופת חירום, מה עושים עם טיולים בחוץ, איך מסתדרים עם הסגר ולמה למרות הכל הכלבים יהיו יותר שמחים בתקופה הזו

כלב. צילום: פט סטורי
כלב. צילום: פט סטורי

בתקופת האחרונה הרבה בעלי כלבים שואלים אותי: עמיחי, מה יהיה עם הכלב שלי? אני דואג כי מיום ליום יש יותר הגבלות – יש מה לעשות? ואני תמיד עונה: “זה בסדר, קודם כל כלבים לא נדבקים במחלה הזו. למזלנו, הם גם לא צופים בטלוויזיה ופחות מעניינת אותם התפשטות המגפה בעולם, מה שכן חשוב להם זה לקבל יחס חם ואוהב. אבל זה נכון לגבי כל יום בשנה”.


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של אונו ניוז

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


הטיפול בכלבים בזמן הסגר אינו שונה מביום רגיל, אבל הוא בהחלט מצריך מאיתנו להיות ערניים להתנהגות של הכלב שלנו. רוב הכלבים ימשיכו להתנהג כרגיל אולי אפילו תראו אותם שמחים יותר וקופצניים יותר, הרי הם רגילים לשהות בבית לבד. מבחינתם, לשהות בחברתכם כל היום זו סיבה למסיבה אז אל תתפלאו אם הם יביאו לכם כדור או צעצוע ויזמינו אתכם למשחק או ירצו להתכרבל ולהתלטף יותר מהרגיל. אם בכל זאת שמתם לב שהכלב מראה סימנים של שינוי בהתנהגות כמו חוסר תאבון, חוסר רצון לטייל או מבלה הרבה שעות בשינה – אני ממליץ להתייעץ עם מישהו מוסמך כמו וטרינר או מאלף כלבים.

מה עושים עם טיולים בחוץ? איך מסתדרים עם הסגר? קודם כל חשוב לפעול בהתאם להנחיות משרד הבריאות – לצאת לטיול קצר ולשמור על מרחק של 2 מטרים מאדם לאדם. ההמלצה שלי היא להקפיד על טיול ברחוב שנמשך לפחות 15 דקות. כמובן שאין בעיה לתת להם לרחרח כלבים אחרים או לשחק איתם, כי המחלה לא עוברת ביניהם – אך כן חשוב לשמור מרחק מהבעלים. במידה ואין לכם אפשרות לצאת הבית למספר טיולים ביום, שחקו עם הכלב משחקים שיגרמו לו לפרוק אנרגיה בתוך הבית (תנו לילדים לזרוק לו כדור או לשחק איתו משיכות). אם אתם לא רוצים להפריע לשכנים תוכלו לעלות ולרדת במדרגות כמה פעמים כדי שיוציא אנרגיה מה שכמובן, לא יזיק גם לנו.

החנות שלנו עושה משלוחים בכל האזור עד פתח הבית שלכם תוך שמירה קפדנית על הנחיות משרד הבריאות, כך שאין לכם מה לדאוג   – אני עומד לרשותכם בכל שאלה ועניין והכי חשוב תשמרו גם על עצמכם.

שלכם,

עמיחי בוסקילה, פט סטורי

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

השריפה בדירה בגבעת שמואל. צילום: דוברות כיבוי אש

גבר נספה בשריפה שפרצה בדירה בגבעת שמואל

תפריט נגישות