בשורה לתושבי קרית אונו, כשבקרוב יצומצמו משמעותית זמני ההמתנה בסניפי הדואר בעיר.
הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של אונו ניוז
הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז
אחרי פיילוט מוצלח בן חודשיים, חברת דואר ישראל תרחיב במהלך חודש ינואר את שירות זימון תור מראש לעשרות סניפי דואר, בהם בסניף הדואר המרכזי ברחוב שלמה המלך 6 קריית אונו.
החל מינואר תתאפשר הגעה לסניפים רבים ברחבי הארץ, רק בהזמנת תור מראש, באמצעות אתר החברה, באפליקציה בנייד, או בשיחה טלפונית למוקד.
שירותי הדואר לתושבי העיר קריית אונו ניתנים כיום באמצעות 2 יחידות דואר ובנוסף שלושה מרכזי מסירה לרווחת תושבי העיר.
מעתה תתאפשר, כאמור, ההגעה לסניף הדואר המרכזי רק באמצעות הזמנת תור מראש, על מנת לחסוך זמן ללקוחות ולהימנע מהמתנה ממושכת.
בין הערים בהם תידרש הזמנת תור מראש לפני ההגעה: קריית אונו ,טבריה, כרמיאל, קצרין, נצרת, חיפה, נהריה, קרית ים, נשר, חדרה, עפולה, אור עקיבא, וסניפים נבחרים בתל אביב, ירושלים, חיפה, פ”ת ועוד.
במסגרת הפיילוט שבוצע בחודשים נובמבר ודצמבר השתתפו תשע יחידות שונות ברחבי הארץ, המייצגות את כלל החברה הישראלית, במרכז, בפריפריה, במגזר הערבי והחרדי.
ביחידות בהן הוזמן תור מראש, המתינו המזמינים תור כשש דקות בממוצע. בחודש דצמבר שורתו 2.5 מיליון לקוחות בסניפי הדואר מתוכם כ-375 אלף הזמינו תור מראש (כ-15% מכלל המגיעים).
לשם השוואה בחודש ספטמבר שורתו כ-2 מיליון לקוחות בסניפים, מתוכם הזמינו תור רק כ-200 אלף לקוחות (כ-10% מכלל המגיעים).
החל מינואר ניתן יהיה להגיע, כאמור, לסניף הדואר המרכזי בקריית אונו רק בהזמנת תור מראש באתר הדואר, באפליקציה בנייד או במוקד הטלפוני 171, כאשר כחלק מהיערכות החברה, הורחבו הקצאות התורים באתר החברה ובמוקד, על מנת לספק את הביקושים בסניפים.
בנוסף, יוצבו דיילות להדרכת הציבור וייתלו שלטי הסבר. חלק מהתורים ביחידות אלה יוקצו להגעה מזדמנת של לקוחות, שהינם זכאים לפטור מעמידה בתור, בכללם אזרחים ותיקים מעל גיל 80 ובעלי מוגבלויות.
בני לוי, סמנכ”ל חטיבת הדואר והקמעונאות בדואר ישראל אמר: “כחלק ממהלך מקיף שהחברה מבצעת לשיפור השירות, תתאפשר מחודש ינואר הגעה לשישים סניפים נוספים, בנוסף לתשעת סניפי הפיילוט, רק בהזמנת תור מראש, וזאת על מנת לאפשר ללקוחות לתכנן את מועד הגעתם, ובכך להימנע מהמתנה ממושכת בתור.
מהלך זה יאפשר לנו להיערך נכון לביקושים, להסיט משאבים ליחידות עמוסות, ובכך לקצר זמני המתנה ולהגביר את שביעות רצון הלקוחות. בתקופת הקורונה הנושא הינו קריטי לצורך שמירה על הנחיות התו הסגול, ועל מנת למנוע המתנה בשטחים הציבוריים מחוץ לסניפים.
במהלך השנה ובהתאם לביקושים ביחידות השונות, יתווספו מאות סניפים נוספים בהדרגה”
אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]
מה עושים אנשים מבוגרים שלא יודעים מה זה אפליקציה? ממתינים שעתיים עד שיענו ב171?