יום שישי , אפריל 19 2024
דף הבית / אור יהודה: רוכב אופנוע התנגש בעץ; פצוע אנוש

אור יהודה: רוכב אופנוע התנגש בעץ; פצוע אנוש

הרוכב פונה במצב קריטי תוך כדי פעולות החייאה לבית החולים שיבא בתל השומר

מקום האירוע ברחוב מנחם בגין באור יהודה. צילום: דוברות איחוד הצלה
מקום האירוע ברחוב מנחם בגין באור יהודה. צילום: דוברות איחוד הצלה

רוכב אופנוע בן כ-30 נפצע באורח אנוש לאחר שפגע במעקה הבטיחות ובאי התנועה והתנגש בעץ ברחוב מנחם בגין פינת רחוב יהלום באור יהודה. לא ברור כעת אם החליק או נפגע מרכב. צוותי הרפואה של איחוד הצלה ומד”א הגיעו למקום ומצאו את הרוכב במרחק רב מהאופנוע שהיה במרכז הכביש. הם העניקו לו טיפול רפואי והוא פונה לבית החולים שיבא בתל השומר תוך כדי ביצוע פעולות החייאה כשהוא סובל מפגיעה רב-מערכתית.


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של אונו ניוז

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


זיו פת חובש איחוד הצלה מסר: “מדובר בתאונה עצמית – אופנוען שהתנגש בעץ. הענקנו סיוע ראשוני תוך ביצוע החייאה על רוכב האופנוע שנפצע אנושות. לאחר מכן הוא פונה למרכז הרפואי שיבא בתל השומר”.

חובשי מד”א רזיאל יוסופוביץ ומאיר שלו רכובים על אופנועים סיפרו: “הפצוע שכב על הכביש במרחק של כ-20 מטר מהאופנוע כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב-מערכתית קשה מאוד. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני בשטח, הכנסנו אותו במהירות לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו במצב קריטי לבית החולים תוך כדי המשך ביצוע פעולות החייאה”.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

השריפה בדירה בגבעת שמואל. צילום: דוברות כיבוי אש

גבר נספה בשריפה שפרצה בדירה בגבעת שמואל

תפריט נגישות