יום שלישי , מרץ 19 2024
דף הבית / אור יהודה / מפגש יוצרות מרתק בספרייה העירונית באור יהודה

מפגש יוצרות מרתק בספרייה העירונית באור יהודה

הזמרת והיוצרת דנה ברגר והסופרת , דנה לוי , התארחו השבוע בספריה העירונית באור יהודה

דנה ברגר
דנה ברגר

השבוע בספרייה העירונית באור יהודה התקיים מפגש מרתק עם שתי היוצרות האיכותיות דנה לוי אלגרוד, ודנה ברגר.

האירוע, שהופק על ידי הספרייה העירונית במתנ”ס ומחלקת פנאי וקהילה, מיקד את תשומת ליבם של למעלה מ-100 איש שהגיעו בערב הסוער לשמוע על התפתחות הקריירה של שתי היוצרות.


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ חדשות אור יהודה  – להצטרפות
רוצים להגיב לכתבה? היכנסו לקבוצה  – חדשות אור יהודה


במהלך המפגש, סיפרה לוי אלגרוד שהפכה בשנים האחרונות לסופרת מוכרת ויצרה יצירות רבי מכר, על כתיבה, על עצמה ועל תחילת הקריירה שלה כשעבדה כמרצה לתקשורת ובעלת משרד יחסי ציבור. באמצע החיים היא החליטה לעשות את הצעד שממנו הכי חששה, אך בעידוד ובפרגון מבעלה היא ישבה לכתוב, וזמן קצר לאחר מכן הפך הספר הראשון שלה “התשוקה לאהוב”.

מפגש עם היוצרות בספרייה העירונית
מפגש עם היוצרות בספרייה העירונית

הספר הזה שינה את חייה, ולכן בחרה לעזוב את תחום יחסי הציבור כאשר ייצגה פוליטיקאים, ולמעשה החלה ליחצ”ן את ספריה, בעיקר ברשתות החברתיות מכיוון שלא הסכימה שלא להרוויח ממכירת ספריה ברשתות הספרים הקיימות. לפי הגדרתה, ספריה הם ספרי הרפתקאות, מתח ואהבה בתוספת התבלין החשוב “ארוטיקה”.

במהלך ההרצאה, סיפרה לוי אלגרוד על הכרותה עם דנה ברגר, אותה הכירה בעבר מכיוון שאמה של ברגר הייתה מנהלת בית הספר בו למדה. ברגר, מצידה, סיפרה ברגר שהוציאה בשנים האחרונות עשרה אלבומים, לגבי המהפכה בתעשיית המוזיקה. כי כבר מגיל צעיר חלמה להיות זמרת, ואכן עשתה דרך ארוכה בלהקה צבאית והקימה להקת רוק שהצליחה. 

 


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של אונו ניוז

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

מתחם החלומות בית ספר נבון בית בפארק אור יהודה. צילום: וידאו אקשן

אור יהודה: מתחם חלומות חדש נחנך בבי”ס נבון בבית בפארק

תפריט נגישות