יום שישי , מרץ 29 2024
דף הבית / אור יהודה נפרדה ממתקן האופניים המיתולוגי יוסי ראובן

אור יהודה נפרדה ממתקן האופניים המיתולוגי יוסי ראובן

ברגעים אלה מתקיימת הלוויותו של יוסי ראובן, שפעל שנים רבות כמתקן אופניים באור יהודה. עוזי אהרון נפרד: ״היתה לו סבלנות רבה ולב רחב, לא הפקיע מחירים ותמיד ניסה לעזור״

יוסף ראובן

אם אתם תושבים ותיקים באור יהודה רוב הסיכויים שהכרתם את יוסף ראובן שרבים בעיר נפרדו ממנו היום. הלוויתו התקיימה בצהריים בבית העלמין ירקון. המשפחה תשב שבעה בבית המנוח ברחוב סיני 22, אור יהודה.


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של אונו ניוז

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


יו״ר האופוזיציה, עוזי אהרון, סיפר בשיחה עם ״אונו ניוז״: ״יוסף היה דוגמא לאדם עובד ועמל שבנה את העסק שלו בעשר אצבעות. הוא היה ה׳אופן׳ היחיד באור יהודה כשהיינו ילדים. אצלו כל אחד התקבל בסבר פנים יפות. היתה לו סבלנות רבה ולב רחב. הוא לא הפקיע מחירים ותמיד ניסה לעזור. אני בטוח שהעובדה הזו תיזכר לו לעולם״.

תושב העיר, ששלושה מילדיו תיקנו את האופניים שלהם אצל יוסף ראובן, אומר כי ״לא מגיע לאיש כה צדיק להיקבר בלוויה מצומצמת שמתקיימת בצל הקורונה. זה איש שהכירו אותו אלפים, הוא היה צריך לקבל את הכבוד שלו זכתה נדרה מלכת המטבח העיראקי של אור יהודה. הוא היה מאיר פנים והילדים של אור יהודה יזכרו אותו תמיד״.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

יו”ר מרכז השלטון המקומי חיים ביבס וליזי דלריצ’ה. צילום: דוברות גני תקווה

גני תקווה: ליזי דלריצ’ה נבחרה לכהן כיו”ר ועדת החינוך ותייצג את השלטון המקומי

תפריט נגישות