יום שישי , מרץ 29 2024
דף הבית / הסלמה ביהוד: איומים לפגוע בלהט”בים

הסלמה ביהוד: איומים לפגוע בלהט”בים

הלב בשלט הכניסה לעיר נצבע לפני יומיים בצבעי הגאווה וכבר ניזוק. אתמול בלילה היה השיא – אלמונים כתבו עליו "מוות להומואים". עיריית יהוד-מונוסון: "העירייה מגנה בתוקף כל פעילות אלימה ופוגענית. תוגש תלונה במשטרה". התושבים קוראים למצוא את האשמים ולמצות איתם את הדין. תושבת: "מי שכתב את זה קרא לרצח"

השלט בכניסה ליהוד שהושחת. צילום: דוברות עיריית יהוד-מונוסון
השלט בכניסה ליהוד שהושחת. צילום: דוברות עיריית יהוד-מונוסון

אתמול בלילה (יום שלישי) הושחת הלב שנצבע בצבעי הגאווה בשלט הכניסה ליהוד ועליו נכתב “מוות להומואים”. זאת, אחרי שבשבוע שעבר הסירו אלמונים את דגל הגאווה מבניין עיריית יהוד-מונוסון שנתלה לרגל חודש הגאווה וגרמו שלשום נזק ללב בשלט בכניסה לעיר. עיריית יהוד-מונוסון הסירה את כיתוב הנאצה ומסרה: “העירייה מגנה בתוקף כל פעילות אלימה ופוגענית, במיוחד כזו המתרחשת בחודש המסמל סובלנות. לרגל חודש הגאווה יצאנו בקמפיין שכותרתו ‘שוויון, זה כל הסיפור’ ואנו נמשיך לפעול למען מטרה זו ונמשיך לעטוף את הלב בגאווה. תלונה תוגש הבוקר במשטרה“.

השלט כעת, לאחר שהעירייה הסירה את כיתוב הנאצה. צילום: דוברות עיריית יהוד-מונוסון
השלט כעת, לאחר שהעירייה הסירה את כיתוב הנאצה. צילום: דוברות עיריית יהוד-מונוסון

  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של אונו ניוז

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


“מי אתם אנשים רקובים, פחדנים ושונאי אדם (בעיקר את עצמכם יש לומר) שלא רועדת להם היד שהם רושמים גועל כזה?”, אומר רונן אשכנזי, חבר הקהילה הגאה ותושב יהוד, “מי אתם שמחנכים את הילדים המסכנים שלכם לשנאה כזו גדולה? מי אתם? בשם מי אתם מדברים? אני, רונן אשכנזי, הומו גאה ותושב העיר עוד רגע 40 שנה, אומר לכם – אף אחד או אף אחת לא יורידו אותנו או ישבור את רוחנו! באתי חושך לגרש! הצפייה שלי כרגע היא שכל פרנסי העיר, חילונים דתיים כאחד, יגיעו לשלט ויביאו גינוי פומבי לכל מעשה אלים שכזה ושבבתי הספר יקדישו שעת חינוך על מה שנאה יכולה לעשות. יש לעצור את זה עכשיו ולא לתת לזה להתפתח למשהו יותר רציני“.

אני חיה בעיר הזאת כבר כמעט 25 שנה ואני כל פעם מתביישת מחדש”, אומרת ליאל אהרון, תושבת יהוד שתומכת בקהילה הגאה, “יש פה כל כך הרבה דברים שלא מטופלים והאומץ לעשות ונדליזם כזה מוכיח את זה. לכל אחד מגיע לאהוב ולהיות נאהב. אני מקווה שימצאו את האשמים וייתנו להם קנס רציני שיפחיד אותם. זה לא יכול לעבור בשתיקה. אף בנאדם לא צריך למות בגלל דעות שונות. השנה היא 2021 והעולם התקדם“.

מי שכתב את זה קרא לרצח, חובה לחקור עד הסוף“, אומרת תושבת יהוד מהקהילה הגאה, “מה יהיה עם בני נוער שעדיין מתלבטים ולא שיתפו אף אחד בנטיותיהם? כשהם רואים כיתוב על רצח להומואים לאיפה זה לוקח אותם? חשוב שיהיו עובדים סוציאליים זמינים למי שמבקש לדבר בעקבות הכיתוב הנוראי”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

יו”ר מרכז השלטון המקומי חיים ביבס וליזי דלריצ’ה. צילום: דוברות גני תקווה

גני תקווה: ליזי דלריצ’ה נבחרה לכהן כיו”ר ועדת החינוך ותייצג את השלטון המקומי

תפריט נגישות