יום שלישי , אפריל 16 2024
דף הבית / כולם נפגשים בזינק

כולם נפגשים בזינק

מסעדת זינק יהוד, שמתמחה באוכל איטלקי-אמריקאי, הפכה בשנים האחרונות למקום שבו נפגשים בני המושבים באזור עם האליטה של סביון וקריית אונו. ואף מילה על בר רפאלי, אחותו של הבעלים

חניתה תמיר וניל בן פורת
חניתה תמיר וניל בן פורת

כבר 16 שנה שזינק היא מוסד קולינרי שוקק ומקום מפגש חברתי שאליו באים לא רק בשביל לאכול, אלא גם בשביל לראות ולהיראות כמו בימים הטובים של הבוהמה התל אביבית. וכל זה קורה בכלל ביהוד.


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של אונו ניוז

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


אז נכון שזינק החלה את דרכה בתל אביב ועברה לכאן בעקבות עבודות הרכבת הקלה שהשביתו את חיי המסחר באזור, אבל לא בחור כמו ניל בן פורת ייתן לרכבת אחת לעצור אותו. הבחור (בן 44 בסך הכל אבל עם רזומה עשיר בחיי הלילה), החל את הקריירה כברמן עם הרבה שאיפות וחלומות. מהר מאוד הוא התקדם לעמדת מנהל ולא עצר עד שקנה את המקום ונשאר בעלים יחיד.

זינק יהוד
זינק יהוד

כשאני שואלת אותו אם זה סימן של מזל שזינק שורדת כל כך הרבה שנים הוא אומר בחיוך “מזל שאני אוהב לעבוד קשה”.

והבחור באמת עובד קשה. הוא כאן 24/7 ומכיר כל אורח בשמו. אין לו משרד יחסי ציבור, פייסבוק ואינסטגרם ובכל זאת המקום שלו לא מפסיק לככב בתקשורת, הרבה בזכות האחות המפורסמת בר רפאלי שמקפידה להגיע לכאן לפחות פעם בשבוע עם החברות הדוגמניות שלה. גם לפני חודש, כשזינק חגגה 16 היא הגיעה לפזר קצת אבק כוכבים במסיבה עמוסת כוכבים (שלומי שבת, אופירה אסייג ועוד). כשאני מסתכל בדיווחים על המסיבה אני כמעט לא רואה תמונה של ניל, למעט תמונת פפארצי ליד האוטו.

יוסי בן דוד עם חניתה תמיר
יוסי בן דוד עם חניתה תמיר

“זה נראה כאילו אתה מתרחק מפרסום כמו מאש”, אני אומר לו והוא מסכים. “זה לא ייתן לי שום דבר שיכתבו עליי. רוצים לכתוב? שיכתבו על המסעדה. לא רוצים לכתוב? זה בסדר. גם ככה המקום מלא. אז אם תהיה עוד כתבה או שתיים יעמדו פה בתור ואני לא אוהב שאנשים עומדים בתור. אני רוצה שאנשים יגיעו לכאן, יאכלו אוכל טוב ויפגשו אנשים טובים”.

פטריות זינק
פטריות זינק

כמה פשוט ככה גאוני. והכי חשוב שזה עובד. יש פה אנשים טובים כמו חניתה תמיר, מנהלת קופת חולים כללית ביהוד (אם עדיין לא פגשתם את הבלונדה המקסימה הזו – אתם פשוט לא יהודים, גם אם כתוב לכם יהודי בתעודת זהות). גם ראש העיר הקודם יוסי בן דוד הוא אורח קבע כאן ומאז שהוא לא בפוליטיקה הוא פורח מתמיד.

כבד עם פירה
כבד עם פירה

ועוד לא אמרנו מילה על האוכל הנהדר שיש כאן על טהרת המטבח הכי טוב בעולם – איטלקי אמריקאי. יש כאן המבורגר משובח, טבעות פילה בקר, פסטות איכותיות וכבד חלומי על מצע פירה. אם אתם עסוקים ואין לכם זמן למינגלינג תשמחו לדעת שכל הטוב הזה יכול להגיע עד אליכם הביתה. אז אין יותר תירוצים – נפגשים בזינק.

קוקטייל קוקוס מעולה
קוקטייל קוקוס מעולה

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

מבזק-משטרה-אונו-ניוז (1)

רימון נמצא ברחוב צה”ל ביהוד מונוסון- אין חשד לפח”ע

תפריט נגישות