הביקור בקפה ג'ו בקניון סביונים ביהוד התחיל ברגל שמאל והוא לא התאושש עד סופו.
הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של אונו ניוז
הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז
זה התחיל כבר בכניסה לחניון המקורה שנסגר כבר בעשר בבוקר. לא עזרו תחנונינו, השומר היה נחרץ והפנה אותנו לדבר עם הקב"ט. מכיוון שמיהרנו לפגישה עם אשת התקשורת והמרצה המבוקשת חנה שטרן, החנינו בחוץ ונכנסנו רטובים לקניון.
התיישבנו בסניף של קפה ג'ו בקומה השנייה שמשמש זירה תוססת לפרלמנטים שונים ומשונים.
אחד מחבריי המקומיים אמר לי "אתה יודע איך תזהה מקום השירות שלו אטי? תבדוק אם יש בו הרבה זקנים. אם כן תדע שהמלצרים מתאימים את עצמם לקצב של הלקוחות".
על פי ההנחה הזו, השירות של קפה ג'ו – שעמוס בפרלמנט הגמלאים – יצא מזמן לגמלאות.
רוצים דוגמא? בבקשה. המלצר ניגש לשאול אם הכל בסדר, אך כשעניתי לו הוא סובב אליי את הגב.
רוצים עוד דוגמא? הזמנו טוסט שהגיע לאחר 12 דקות ונראה עייף וחסר חיוניות. גם השוקו החם לא התרומם, ונראה כאילו שפכו שקית שוקו לכוס וחיממו במיקרו. בלי פינוק, בלי קצפת, בלי טיפת מקוריות.
גם הירקות בסלט הנלווה ראו ימים יפים יותר.
כששאלתי את המלצר מדוע לוקח הרבה זמן לטוסט הוא אמר: "אני לא יודע למה אבל היום העסק עובד יותר לאט". נחמד מצידו שהוא התייחס לחובבנות הזו כאל עסק.
יחד עם מיץ תפוזים, שהיה דווקא בסדר (כי איך אפשר לטעות במיץ תפוזים טבעי?) כל התענוג עלה 75 שקל לא כולל שירות. מכיוון שהשירות לא היה משהו רציתי להשאיר את הסכום הזה גם אחרי השירות, אבל בסופו של דבר החלטתי שהמלצר העייף לא אשם והשארתי לו טיפ כספי וגם טיפ לחיים: תחייך יותר ותזרז את השף כשיש לקוח מתחת לגיל 70. זה ישתלם לך יותר בטיפ.
אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]
הי בוקר טוב , נשמח אם תומר קרן הכתב ייצור עימנו קשר
0544232393 עמית
תודה