בשורה לתושבי יהוד-מונוסון, בקרוב יצומצמו משמעותית זמני ההמתנה בסניפי הדואר ברחבי הארץ.
הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של אונו ניוז
הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז
אחרי פיילוט מוצלח בן חודשיים, חברת דואר ישראל תרחיב במהלך חודש ינואר את שירות זימון תור מראש לעשרות סניפי דואר, בהם בסניף הדואר ברחוב ויצמן 7 יהוד.
החל מינואר תתאפשר הגעה לסניפים רבים ברחבי הארץ, רק בהזמנת תור מראש, באמצעות אתר החברה, באפליקציה בנייד, או בשיחה טלפונית למוקד.
שירותי הדואר לתושבי יהוד ניתנים כיום באמצעות 5 יחידות : 2 סניפי דואר ובנוסף 3 מרכזי מסירה לרווחת התושבים.
מעתה תתאפשר כאמור ההגעה לסניף יהוד , רק באמצעות הזמנת תור מראש, על מנת לחסוך זמן ללקוחות ולהימנע מהמתנה ממושכת.
בין הערים בהם תידרש הזמנת תור מראש לפני ההגעה : יהוד-מונוסון, מודיעין, רעות אילת ראשון לציון, חולון , טבריה, כרמיאל, קצרין, נצרת, חיפה, דימונה, נתיבות, באר שבע ,ערד וסניפים נבחרים בתל אביב, ירושלים, כפ”ס, פ”ת ועוד.
במסגרת הפיילוט שבוצע בחודשים נובמבר ודצמבר השתתפו תשע יחידות שונות ברחבי הארץ, המייצגות את כלל החברה הישראלית, במרכז, בפריפריה, במגזר הערבי והחרדי.
ביחידות בהן הוזמן תור מראש, המתינו המזמינים תור כשש דקות בממוצע. בחודש דצמבר שורתו 2.5 מיליון לקוחות בסניפי הדואר מתוכם כ-375 אלף הזמינו תור מראש (כ-15% מכלל המגיעים).
לשם השוואה, בחודש ספטמבר שורתו כ-2 מיליון לקוחות בסניפים, מתוכם הזמינו תור רק כ-200 אלף לקוחות (כ-10% מכלל המגיעים).
דיילות הדרכה ושלטים
כחלק מהיערכות חברת דואר ישראל, הורחבו הקצאות התורים באתר החברה ובמוקד, על מנת לספק את הביקושים בסניפים.
בנוסף יוצבו דיילות להדרכת הציבור וייתלו שלטי הסבר. חלק מהתורים ביחידות אלה יוקצו להגעה מזדמנת של לקוחות, שהינם זכאים לפטור מעמידה בתור, בכללם אזרחים ותיקים מעל גיל 80 ובעלי מוגבלויות.
בין הערים בהם תידרש הזמנת תור מראש לפני ההגעה : יהוד-מונוסון, מודיעין, רעות אילת ראשון לציון, חולון , טבריה, כרמיאל, קצרין, נצרת, חיפה, דימונה, נתיבות, באר שבע ,ערד וסניפים נבחרים בתל אביב, ירושלים, כפ”ס, פ”ת ועוד.
בני לוי, סמנכ”ל חטיבת הדואר והקמעונאות בדואר ישראל: “כחלק ממהלך מקיף שהחברה מבצעת לשיפור השירות, תתאפשר מחודש ינואר הגעה לשישים סניפים נוספים, בנוסף לתשעת סניפי הפיילוט, רק בהזמנת תור מראש, וזאת על מנת לאפשר ללקוחות לתכנן את מועד הגעתם, ובכך להימנע מהמתנה ממושכת בתור.
מהלך זה יאפשר לנו להיערך נכון לביקושים, להסיט משאבים ליחידות עמוסות, ובכך לקצר זמני המתנה ולהגביר את שביעות רצון הלקוחות.
בתקופת הקורונה הנושא הינו קריטי לצורך שמירה על הנחיות התו הסגול, ועל מנת למנוע המתנה בשטחים הציבוריים מחוץ לסניפים. במהלך השנה ובהתאם לביקושים ביחידות השונות, יתווספו מאות סניפים נוספים בהדרגה”.
אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]