יום שני , נובמבר 25 2024
דף הבית / התנגדות במונוסון לתכנית תחבורה: תיצור עומסי תנועה ותיצור זיהום אוויר

התנגדות במונוסון לתכנית תחבורה: תיצור עומסי תנועה ותיצור זיהום אוויר

מוטי שליו, תושב מונוסון: "ועד הרובע מתנגד לתוכנית מכיוון שלא נבחנה לה שום אלטרנטיבה. זה יהיה אסון תחבורתי". חבר המועצה שמואל רוטמן: "התכנית עברה את כל האישורים, כולל שני מומחים בלתי תלויים"

התכנית של מונוסון
התכנית של מונוסון

תוכנית התנועה החדשה במונוסון מעוררת התנגדות בקרב חלק מהתושבים שטוענים שהיא תיצור “אסון תחבורתי”.


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של אונו ניוז

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


אחד המתנגדים הוא מוטי שליו שאומר בשיחה עם “אונו ניוז” כי “ועד הרובע מתנגד לתכנית במתכונתה הנוכחית. זה מיזם שמוביל חבר המועצה שמוליק רוטמן בניגוד לדעת הוועד”.

לדבריו, “פרויקט התמר נהגה לפני שנים ארוכות. אם בנייתו הייתה מחייבת את תכנית התנועה הזו, לא היו מאשרים אותו כבר אז בלעדיה. העובדה שלא היה כל תנאי לשינוי הסדר התנועה, כשאישרו את התכנית, מלמדת שכל תכנית הבניה היא פרי יוזמה מקומית של רוטמן”.

למה אתם מתנגדים לתכנית?

“כי התכנית תפגע בריאות ירוקות ותיצור עומסי תנועה. זו תכנית שלא נבחן לה שום אלטרנטיבה. פשוט אסון תחבורתי”.

יעלה מקליס ושמוליק רוטמן ביהוד

יעלה מקליס ושמוליק רוטמן ביהודכדי להמחיש את דבריו אומר שליו כי הרבה עצים ייעלמו מהנוף, כמו העץ היפה הזה.

עץ במונוסון
עץ במונוסון

שמוליק רוטמן אומר בתגובה כי “אנשי מקצוע מוסמכים קידמו את התכנית והיא זכתה לאישור של שני מומחים חיצוניים בלתי תלויים”.

לדבריו, “התכנית לא פוגעת בראות ירוקות והיא מחויבת המציאות לאור הבנייה באזור”.

עוד הוא מוסיף כי “ההתנגדות לתכנית נובעת ממניעים אישיים ועל כל הכבוד לאדם כזה או אחר אסור שמניעים כאלה יכריעו את הכף”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

2 תגובות

  1. שמוליק רוטמן איש יקר שעושה רבות למען הקהילה אבל בנושא זה הוא הפועל ממניעים אישיים.
    מעוניין להפחית את התנועה בכביש ההיקפי העובר מול דלת ביתו לכבישים פנימיים.
    פתיחת נתיבים חדשים תכניס תנועה פריפריאלית ליישוב מכביש 461 ו-412 כי הוויז ימצא שהדרך קצרה יותר.
    למה להכניס כלי רכב נוספים ללב היישוב במקום בו הכי מסוכן היות ונמצא בסמיכות לבית ספר, לבית כנסת, למרכז המסחרי. מה עם בטחונם של ילדי וקשישי היישוב?
    במקום לפתוח את ציר הלב, יש לחסום אותו לתנועה בין רח’ הדר וכיכר שוהם/פנינים ולעודד הליכה, רכיבה. איכות החיים תעלה ונשמור על איכות סביבה נקייה יותר.

    עדיף כי את האנרגיות של מר’ רוטמן ינותבו למקומות אחרים במקום לנתב כלי רכב למקומות ללב מונוסון.
    ש

    • כל מילה נכונה !
      המומחים קיבלו מרוטמן פרוגרמה את חוות דעתם נתנו אחרי שהעיריה קרי אנו התושבים מימנו זאת , המומחים האלה לא היו מוכנים להתמודד עם חוות דעתנו ,

      את מסת התנועה מתמר יש להעביר לכביש 412 שמתקשר אחרי 300 מ׳ לצומת 461 ולא להעמיס כלי רכב למרכז הישוב כי רוטמן מבקש בגיבוי יועצים דרכי קיצור דרך מרכז הישוב כולל שינוי תב״ע שיהפוך שטח ירוק לציר דו סיטרי ברוחב של 7 מ׳ קטסטרופה תחבורתית ! רעיון זה גם יסית באמצעות ה Waze תנועה חיצונית שתהפוך את ישובנו למחלף איזורי
      דיגי אדריכל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

תיכון מקיף יהוד. צילום אונו ניוז

עקב חוסר המיגון בבית הספר: הורי מקיף יהוד השביתו את הלימודים הבוקר לשעה

תפריט נגישות