יום רביעי , אפריל 17 2024
דף הבית / חדשות קריית אונו / כתב אישום נגד בעל בית קפה מקריית אונו

כתב אישום נגד בעל בית קפה מקריית אונו

כתב אישום הוגש כנגד תושב קריית אונו ובעל בית הקפה באשמת מעשה מגונה והטרדה מינית של מלצרית בת 16. בית הקפה עדיין פעיל ומועסקות בו נערות צעירות, צו איסור הוצא לפני דקות אחדות, על פרטיו האישיים

מעצר אזיקים
מעצר. צילום אילוסטרציה: Canva

זאת היתה אמורה להיות עוד משמרת שגרתית בבית הקפה השכונתי בקריית אונו. חודש ינואר 2016, לקראת סגירה בשעות הערב, החל בעל בית הקפה ותושב קריית אונו בן 39 לשוחח עם המלצרית בת ה16 שבאה לעבוד כדי לחסוך קצת כסף. השיחות, עברו מהר מאוד להטרדות מיניות ובעקבותיהן למעשה מגונה חמור. הצעירה הצליחה להדוף הבוס המבוגר ממנה וברחה לבית הוריה שנמצא בעיר. אחרי שאזרה אומץ סיפרה להורים על שאירע בבית הקפה, אלה התעשתו מיד והגיעו להגיש תלונה במשטרת מסובים.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


האיש נעצר, ומעצרו הוארך בחודש ינואר 2016, בית הקפה נסגר למספר ימים, וחזר לעבוד בהמשך, תוך שהוא ממשיך להעסיק מלצריות צעירות. דבר מעצרו פורסם, והנערה הצעירה עברה מסכת הכפשות ושימיינג ונאלצה אף לקבל טיפול וליווי מקצועי. לקוחות וותיקים של בית הקפה לא האמינו כי בעל בית הקפה החביב שמכין להם קפה כל בוקר, אכן עשה את שנטען, ופרסומים שלילים ברשתות החברתיות אודות הצעירה אשר האשימו אותה בדימיון פרוע ועוד.

לפני מספר ימים, ב10 ביולי 2017, הגישה פרקליטות מחוז תל אביב, כתב אישום כנגד בעל בית הקפה על מעשה מגונה והטרדה מינית. מתוך כתב האישום – “בעת שהקטינה עבדה בבית הקפה בפיקוחו של הנאשם, פנה הנאשם אל הקטינה בהתייחסויות הנוגעות לחיי המין שלו. בנוסף, במהלך המשמרת, פנה הנאשם אל הקטינה בהתייחסויות חוזרות ונשנות אשר התמקדו במיניותה וביחסיה האינטימיים עם בן זוגה, כפי שיפורט להלן: “אתם מזדיינים? אתם עושים את זה? האם את גורמת לחדירה או ירידה” כשהוא מוסיף כי הקטינה “נראית לו טיפוס של חדירה”. בהמשך שאל הנאשם את הקטינה מהו המזל האסטרולוגי שלה ושהיא השיבה לו כי היא בת מזל מאזניים, אמר לה בהקשר זה כי “הם חולי מין וכי הוא ‘טלה’ והוא חרמן”. בהמשך, פנה הנאשם אל הקטינה ושאל אותה “אם נתפס לה הגב”, וכשזו השיבה לו בחיוב, עשה הנאשם במתלוננת, קטינה שמלאו לה 14 שנים תוך ניצול יחסי עבודה, מעשה מגונה לשם גירוי, סיפוק או ביזוי מיני בכך שעיסה את כתפיה ואת גבה של המתלוננת, ירד על ברכיו לפניה ונגע בישבנה ובאיבר מינה, מעל מכנסי הטייטס שלבשה במעשיו המתוארים לעיל, הטריד הנאשם מינית את המתלוננת, קטינה אשר הועסקה על ידו, וביצע בה מעשה מגונה.
 האיש מואשם על ידי הפרקליטות בעבירות של מעשה מגונה בקטינה, והצעה מגונה. רף הענישה לעבירות אלו בין שלוש לארבע שנים.
בעל בית הקפה סרב להגיב לנאמר בכתבה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

סופר פארם סניף פארק אונו. צילום באדיבות סופר פארם

סופר פארם מגייסת עובדים/ות לסניף פארק אונו

תפריט נגישות