יום שלישי , אפריל 16 2024
דף הבית / תעלומה – אישה עירומה וכבולה נמצאה בקריית אונו

תעלומה – אישה עירומה וכבולה נמצאה בקריית אונו

המשטרה חוקרת - על פי עדויות האישה חמקה מדירה בה היו שני גברים שניסו לפגוע בה, שכנים שתפסו אותם הזמינו את המשטרה והשניים נעצרו.

אישה הותקפה בקריית אונו
צילום אילוסטרציה

דרמה לילית בקריית אונו – אישה בשנות ה- 30 לחייה נמצאה אתמול בשעות הערב עירומה, חבולה וקשורה בידיה עם אזיקונים רצה ברחוב בקריית אונו כאשר היא זועקת לעזרה שתוקפים אותה ומנסים לאנוס אותה.



רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ חדשות קריית אונו  – להצטרפות
רוצים להגיב לכתבה? היכנסו לקבוצה  –  אתר החדשות של בקעת אונו


לקול זעקותיה של האישה יצאו מספר שכנים אל הרחוב בניסיון להרגיעה ולהבין ממנה מה התרחש. השכנים כיסו את האישה ואז הבחינו בשני גברים מסתובבים בצורה חשודה. השכנים תפסו את שני הגברים והזעיקו את המשטרה.

מספר אחד השכנים ברחוב – זה היה ממש מפחיד, היו צרחות אימים ברחוב, ראינו אישה רצה וצורחת שרוצים לרצוח אותה, חשבנו שמדובר בהתחלה באירוע טרור. כאשר תפסו את שני הגברים הבנו שיש הכרות בין האישה לדברים שנעצרו.

כוחות המשטרה שזרמו אל המקום, עצרו שני גברים החשודים בתקיפה של האישה, מוכרים למשטרה, אחד מהם ככל הנראה היה בקשר עם האישה.

המשטרה חוקרת את המקרה ועצרה את שני הגברים בחשד לתקיפה, האישה נבדקה האם עברה תקיפה מינית.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

ירידה במחירי השכירות ביהוד מונוסון. צילום אילוסטרציה canva

“צניחה חופשית” במחירי השכירות ביהוד-מונוסון

תפריט נגישות