יום שישי , מרץ 29 2024
דף הבית / המשטרה הכחולה – שוטר הורשע במעשים מגונים בחוקרת ממסובים

המשטרה הכחולה – שוטר הורשע במעשים מגונים בחוקרת ממסובים

בשנת 2017, ניסה השוטר תשע פעמים להטריד מינית את חוקרת המשטרה בזמן שהיו בפעילות מבצעית. היא ניסתה בכל דרך למנוע את מעשיו. העונש - קנס של 5000 שח, נזיפה והורדה בדרגה

אזיקים

בחודש מרץ 2019 ניתן גזר דינו של השוטר  על ידי בית הדין למשמעת של משטרת ישראל. השוטר הודה והורשע בעבירות של הטרדה מינית. במסגרת הסדר טיעון שילם קנס של 5000 שח, נזיפה חמורה בתיקו האישי, והורדה בדרגה למשך עשרה חודשים.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


תחילתה של מסכת העבירות המיניות החמורות של השוטר, בחודש ספטמבר 2017, אז  עבדו השניים בשכר במשימות עירוניות ועימם שני פקחים. כבר בתחילת המשמרת החמיא השוטר לחוקרת על יופייה. סמוך לאחר מכן, כאשר השניים ישבו במושב האחורי בניידת, הניח השוטר, לפתע, את ראשו על רגלי החוקרת ללא קבלת רשות מצידה.

כאשר השוטרת שאלה אותו לפשר מעשיו, השיב שהוא עייף וביקש שתעשה לו “נעים” בשיער. השוטרת סירבה לבקשתו וציינה בפניו כי התנהגותו פסולה בפרט כאשר יש שוטרים נוספים סביבם אך השוטר לא שעה להפצרותיה והחל לגעת בברכיה באצבעותיו, ללא קבלת רשות מצידה, תוך שהוא מתקרב לשוקיה. בשלב זה השוטרת דרשה מהנאשם לקום לאלתר מרגליה, תוך שהבהירה לו שאינה בת זוגו.

מתוך גזר הדין – “במהלך המשמרת העיר הנאשם הערות בנוסח “איזו יפה את” וכן “איך אין לך חבר?”. בעת שישבו המתלוננת והנאשם במשרד הפקחים כדי לאכול ארוחת צהריים, החל הנאשם לעסות את המתלוננת ללא רשותה והמתלוננת ביקשה שיחדל מיד ממעשיו. בתגובה ביקש ממנה הנאשם שתעשה לו עיסוי והמתלוננת השיבה בשלילה. עוד ביקש הנאשם לנשק את המתלוננת אך היא סירבה. סמוך לאחר מכן, שבו הפקחים למשרד והמתלוננת הניחה את רגליה על שולחן שהיה במקום והנאשם שב לעסות את שוקה, בעוד היא חפצה שיפסיק.

“בתום הפסקת הצהריים שבו הנאשם, המתלוננת ושני הפקחים לניידת והמתלוננת התיישבה במושב הקדמי, לא לצד הנאשם, שישב במושב האחורי. במהלך הנסיעה בניידת שלח הנאשם למתלוננת מסרון שבו הציעה לה הצעות מיניות מגוונות, בין היתר, תוך אזכור איבר מינו ועוביו. בתגובה כתבה המתלוננת לנאשם שיחדל מהתנהגותו שכן השיח לא מכבד אותה. בתום המשמרת, עת חזרו הנאשם
והמתלוננת לתחנה, ברכבו הפרטי של הנאשם, הוא ניסה לגעת בכתפה אך היא מיד הסיטה את ידו”.

בכך שהנאשם הציע למתלוננת הצעות חוזרות, בעלות אופי מיני, כאשר היא הראתה לו שאיננה מעוניינת בהצעותיו, הטריד הנאשם מינית את המתלוננת.

בגזר דינו כתבו שופטי בית הדין למשמעת –  “נקדים ונאמר כי אנו שותפים לעמדת התובעת עת התייחסה לכך שבשנים האחרונות נפל דבר במשטרה ועל כל המשרתים בשורותיה להבין כי ההתייחסות המקלה ועצֶימֶת העיניים שהייתה, לעיתים, ביחס להטרדות מיניות במשטרה – מקומה לא יכירנה עוד.

זכותה המקודשת של כל שוטרת, בכל גיל, בכל דרגה, בכל מצב משפחתי, לחוש בטוחה בכל עת, בוודאי ובוודאי בעת משמרת, שבה היא עצמה משרתת את הציבור. הנאשם חטא לא רק בדיבורים ובהודעות כתובות, שלא יעלו על הדעת, אלא גם במעשים ובנגיעות שהדעת אינה סובלת, שאישה תאלץ לסבול, בכלל, ובפרט לאחר שהבהירה, חזור והבהר, שאיננה מעוניינת בהם”

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

יו”ר מרכז השלטון המקומי חיים ביבס וליזי דלריצ’ה. צילום: דוברות גני תקווה

גני תקווה: ליזי דלריצ’ה נבחרה לכהן כיו”ר ועדת החינוך ותייצג את השלטון המקומי

תפריט נגישות