יום שישי , מרץ 29 2024
דף הבית / כללי / מחפשים רופא שיניים בפתח תקווה? אלה המומלצים ביותר לשנת 2024

מחפשים רופא שיניים בפתח תקווה? אלה המומלצים ביותר לשנת 2024

אף אחד מאיתנו לא אוהב לבקר אצל רופא השיניים ולכן את הביקור אצלו אנחנו תמיד נעדיף לדחות, עד אותו רגע שהכאב הופך להיות בלתי נסבל עבורנו. לכן, ביקור במרפאת שיניים טובה ומקצועית הינה דבר אותו חשוב לבדוק לפני שמתחילים ״לעקור את הבעיה מהשורש״.

חיוך ששווה זהב: מרפאת השיניים של ד”ר מיכאל רייר

ד"ר מיכאל רייר קרדיט צילום: M-Studio Group, אדוארד שטרן

קרדיט צילום: M-Studio Group, אדוארד שטרןכשמאחוריו עשרות שנות ניסיון ושימוש במכשור המתקדם והמודרני ביותר, מרפאתו של דר’ רייר ברמת החייל בת”א היא המקום המזמין והמקצועי ביותר שתוכלו לאחל לבריאות הפה שלכם

אם השיניים שלכם זקוקות לטיפול מקיף, השתלות או ציפויי שיניים ואתם זקוקים לרופא העוסק בשיקום הפה – יש לנו המלצה טובה מאוד עבורכם: מרפאת “Dental Art clinic” ברמת החייל, בניהולו של ד”ר רייר. 

המרפאה בניצוחו צברה לעצמה ותק של כ-26 שנה ובה מתבצעים מגוון טיפולים, כגון: אסתטיקה דנטלית, השתלות, ציפויי שיניים, טיפולי שורש וגם טיפולים באמצעות לייזר דנטלי ומכשיר סורק דיגיטלי.

“חשוב להדגיש, כי הטיפולים הם מאוד אינדיבידואליים ותמיד יש צורך להקפיד על בדיקה מסודרת”, מבהיר דר’ רייר.

בטיפולי שיניים האיכות עושה את ההבדל, כאשר המטרה היא שהטיפול יחזיק מעמד לשנים ארוכות. על כן, למרפאה קוראים Dental Art clinic, כי טיפול שיניים איכותי הוא אמנות בפני עצמה.

שתלים דנטליים

במרפאת Dental Art Clinic  תכנון וביצוע של השתלים עושים באמצעות טכנולוגיה ממוחשבת.

“מדובר בעבודה שדורשת מיומנות והשקעה. מאז 2005 את רוב העבודות אני מבצע עם שתלים תוצרת שוויץ של החברה המובילה בעולם בתחום ההשתלות הדנטליות ועם אחוזי הצלחה גבוהים ביותר”. כל זה נותן אפשרות לקבל תוצאה איכותית ויציבה לטווח ארוך”, מדגיש ד”ר רייר.

ציפויי שיניים 

ציפויי שיניים הם פתרון נפלא לאנשים שסובלים מסדקים, שברים בשיניים, רווחים, שיניים שחוקות או לא ישרות, בגדלים שונים ובכלל עקב חוסר אסתטיקה.

מדובר באחד הטיפולים הנפוצים ביותר בעולם האסתטיקה הדנטלית. ציפויים אלו ״נדבקים״ על פני השטח של השיניים ובכך משפרים בקלות, במהירות וביעילות את החיוך. 

כדי להבטיח קבלת תוצאות מושלמות – כדאי לבחור רופא שיניים בעל ניסיון בתחום האסתטיקה ובציפויים בפרט.

קיימים מספר סוגים שונים של ציפויים ובחירה בסוג הציפוי הנכון לטיפול תהיה על בסיס מצבו של המטופל, דרישותיו ורצונותיו ובמיוחד בסוג הציפוי אשר ייתן את המראה הטבעי ביותר.

יש לציין, כי ציפויי שיניים לא מצריכים טיפול פולשני במיוחד, והתוצאות – מדהימות.

טכנולוגיית הלייזר הדנטלי בציפוי שיניים

אחד הדברים שחשוב לוודא לפני טיפול בציפויי שיניים הוא מצב החניכיים של המטופל.

תתעניינו אם במרפאה שבה תבחרו משתמשים בטכנולוגיית הלייזר הדנטלי. מדובר בטיפול המאפשר לבצע את הכנת השיניים והחניכיים בצורה לא פולשנית, ולעשות חיטוי של פני השטח של השיניים לפני הדבקת הציפויים.

בנוסף, הלייזר הדנטלי מייצר קונטור של החניכיים להשגת מראה בריא, יפה וטבעי.

“אני עובד עם הלייזר הדנטלי בשנתיים האחרונות בטיפולי חניכיים, השתלות וניתוחים. הריפוי טוב יותר ואין כמעט נפיחויות וכאבים”, מציין ד”ר רייר.

מרפאת ד"ר מיכאל רייר קרדיט צילום: M-Studio Group, אדוארד שטרן
ד”ר מיכאל רייר .קרדיט צילום: M-Studio Group, אדוארד שטרן

Smile Design – הטכנולוגיה המתקדמת בעולם רפואת השיניים

ציפויי שיניים מתאפשרים הודות לטכנולוגיה דיגיטלית מתקדמת ביותר, שבמסגרתה רופא השיניים יוצר הדמיה ממוחשבת, אותה הוא מסוגל להציג בפני המטופל. 

במקרים מסוימים קיימת אופציה לבצע את הציפויים במרפאת שיניים על המקום בעזרת מכשיר הנקרא סורק דיגיטלי, ולסיים את העבודה אחרי טיפול אחד בלבד! 

מוניטין ושירות מהמעלה הראשונה 

במרפאת השיניים הוותיקה בת”א מקפידים לשמור על סטנדרטים ומוניטין גבוהים.

“יש לנו אחוז גבוה מאוד של לקוחות חוזרים. השירות אצלנו הוא בעדיפות עליונה, והביקורות של הלקוחות בהתאם. אני אוהב לשמור על קשר עם המטופלים שלי ולגרום להם להרגיש בבית כשהם באים למרפאה”, מבהיר ד”ר מיכאל רייר.

ד"ר מיכאל רייר .קרדיט צילום: M-Studio Group, אדוארד שטרן
קרדיט צילום: M-Studio Group, אדוארד שטרן

התנהלות בקורונה

במרפאת Dental Art Clinic שברמת החייל מקפידים על הנהלים המחמירים ביותר, כפי שמסביר ד”ר רייר: “אנחנו עובדים לפי פרוטוקול של משרד הבריאות – סטריליזציה, מסכות, בדיקה בריאותית. 

בנוסף, אני משתמש במכשיר מיוחד, שמושך פנימה את החיידקים עם פילטר המנקה את האוויר בצורה יעילה מאוד”.

לפרטים:

מרפאת השיניים של ד”ר מיכאל רייר -Dental Art Clinic

רח׳ הברזל 25 ת״א

ימים ושעות פעילות א׳-ה׳ 10:00-19:00

03-5222203
050-3265006

ד“ר ותד ג’לאל – רופא שיניים בפתח תקווה

רופא שיניים בפתח תקווה

“אני מעניק תקווה לשיניים בריאות עם חיוך מושלם, גם לאלו שלא יכולים לעבור טיפולים כגון הרמת סינוס וכו”, כך אומר ד”ר ג’לאל ותד , המבצע השתלות שיניים בפתח תקווה, בשיטה שנקראת השתלה בזאלית ,כאשר יתרונה הגדול- רואים את התוצאות בתוך שלושה ימים בלבד!

אם אתם מתלבטים לגבי השתלות שיניים, כדאי שתכירו את ד”ר ותד, שמסביר מדוע בחר דווקא במקצוע זה: “תמיד אהבתי חיוכים ולכן בחרתי  להיות רופא שיניים, בכדי לעזור לאנשים לחייך. מדובר בתחום שהתוצאות שלו מידיות, הן למטופל והן לרופא”.

ד”ר ותד, המתמחה בעיקר בכל מה שקשור לכירורגיה ושיקום הפה ובנוסף בתחום האסתטיקה של הפה: “אני מבצע הליך שנקרא: ‘השתלה בזאלית’, המעניקה פתרונות לאנשים שסובלים מטיפולי שיניים כושלים בעברם. מדובר בשיטה חדשנית שרק מעטים מבצעים אותה כיום והיא דורשת מיומנות וגם זוכה להצלחה.

בדרך כלל, אני גם עושה את המקסימום כדי לשמור ולא לעקור שיניים, אבל אם אין ברירה, אז מזל שיש כיום דרך גם להשתלות שיניים בפתח תקווה. בנוסף, מי שסובל מכאבים אך גם מחרדות , יש לי את היכולת להרגיע את המטופל , גם בזכות ניסיוני הרב, שצברתי בעשר שנותיי כרופא שיניים המבצע השתלות בפתח תקווה”.

רופא שיניים בפתח תקווה
לפני הטיפול

כיצד הגעת דווקא לפתח תקווה?

“למדתי ברומניה רפואת שיניים, אבל את תקופת התמחותי, עברתי  בארץ, כאן בפתח תקווה. לאחר תקופה, צברתי כבר לקוחות מרוצים רבים, שדחפו אותי לפתוח דווקא כאן את המרפאה שלי “.

רופא שיניים בפתח תקווה
אחרי הטיפול

איזה מקרה זכור לך במיוחד?

“הגיעה אלינו אישה בשנות ה-60 לחייה, עם בעיה של אובדן עצם וספיגה של קידמת הפה, שגרמה לה להראות מבוגרת מכפי גילה. היא הגיעה בוכייה ואמרה כי היא רק מבקשת להחזיר לעצמה איכות חיים ואת היכולת לנגוס במזון. המצב שלה גרם לה להסתגר בביתה והשפיע על כל אורח חייה. ביצעתי לה השתלות בלסת העליונה וגם בתחתונה והיא הצליחה סוף סוף לנגוס וגם לחייך. היא התקשרה להביע את תודתה ואמרה בשמחה: ‘אני יכולה לאכול סלט! ‘.

איזה ערך מוסף יש לך לחלוק עם הגולשים שלנו?

“כמי שעוסק בתחום השתלות שיניים בפתח תקווה, יש לי המלצה מצוינת: גם אם אתם סבורים שהשיניים שלכם תקינות, אני ממליץ פעם בשנה להיבדק ולעבור צילום פנורמי של הפה למניעה וגילוי מוקדם של בעיות. אני כרופא שיניים עושה את המקסימום לתת ולשמר את מה שאלוהים העניק לנו”.

לפרטים:

ד”ר ותד ג’לאל – השתלות שיניים בפתח תקווה

רחוב קפלן 13 פתח תקווה (מול בית החולים שניידר) קומה ראשונה.

שעות הפעילות: ימים ראשון עד חמישי

מהשעה 11:00-19:00

טלפון: 055-9706648

אביב smile –  רופאי שיניים בפתח תקווה

רופא שיניים בפתח תקווה

מרפאת השיניים של אביב הינה מרפאה רב תחומית שעובדת למעלה מ15 שנים ומבצעת מגוון טיפולי שיניים מתקדמים, מקיפים ואיכותיים כך שתחת קורת גג אחת תוכלו לקבל את כל הטיפולים האפשריים. בין הטיפולים: טיפולי חניכיים, אורתודנטיה, השתלות שיניים, עקירות, יישור שיניים, הלבנת שיניים ועוד.

למרפאת אביב סמייל יש ציוד מתקדם המאפשר לבצע אבחון מיידי כמו למשל מכשיר רנטגן המייצר תמונה פנורמית וברורה של הלסתות והשיניים. מכשיר זה בעל קרינה מעטה ביותר ומבצע צילום מהיר כך שהרופא יכול לאתר בקלות פגמים, דלקות, זיהומים ושינויים במבנה העצם. בשל גילויים בטוחים אלו, הרופא יכול להעניק לכם את הטיפול המתאים ביותר לבעיה שהתגלתה, דבר אשר מוריד את סף החרדה מעצם הנוכחות במרפאת השיניים.

כמו כן, אביב סמייל מתחייבים להקשיב למטופל ולבנות לו תוכנית טיפול שמתאימה לו בהתייחסות לחרדות שלו, לזמינות שלו וכמובן לציפיות. אחד הדברים שהכי חשובים למרפאה זה שהמטופל ידע מה הם שלבי הטיפול ויקבל ליווי אישי ותשומת לב שחלה מהפגישה הראשונה ועד סוף הטיפול.

רופא שיניים בפתח תקווה
כתובת: רוטשילד 41

 

ד״ר סייף – מרפאת שיניים בפתח תקווה
רופא שיניים בפתח תקווה

ד״ר סייף, בעל ידע עשיר וניסיון קליני רב בכל הנוגע לבריאות הפה, מציע לכם טיפולים לבריאות ולשיקום הפה באמצעות שיטות מיוחדות ועדינות המאפשרות טיפול במינימום כאב. מרפאת ד״ר סייף מתמחה במגוון פתרונות רפואיים ואסתטיים ביניהם: טיפולי שורש, עקירות וסתימות לבנות, טיפול בבעיות חניכיים, פה ולסת, יישור שיניים בכל השיטות, הלבנת שיניים, שחזורים אסתטיים, מבנים, הרמת סינוסים, כתרים, ציפויים ושיקום שתלים.

המרפאה מציעה לכם לבצע טיפולים מורכבים ביום אחד, דבר אשר מקנה יתרון רב למטופל הן מבחינת החשש מהכאב והן מבחינת הזמן שיצטרך להקדיש עבור הביקור אצל רופא השיניים. ד״ר סייף אומר: ״חיוך מושלם וצחור יוכלו להשיג גם אנשים עם שיניים סדוקות, כאלה שאין להם צבע אחיד ואפילו כאלה שיש להם רווח בשיניים״.

לכן, אחד הדברים החשובים שד״ר סייף וצוותו שמים בראש – זה לשמור לכם על החיוך עם טיפול רפואי מסור ובזכות ניסיון רב ברפואת השיניים. בנוסף, במרפאה מעניקים יחס אישי ומקצועי הכולל את הטכנולוגיות החדשות והטיפולים המתקדמים ביותר, דבר אשר יבטיח שבסוף הטיפול תצאו עם הרגשה טובה וכמובן עם חיוך.

רופאי שיניים בפתח תקווה
כתובת: גוטמן 28

 

עדן – מרכז לרפואה מתקדמת – יישור שיניים בפתח תקווה

dentist-2264144_960_720

המרכז הרפואי ״עדן״, בהנהלתו של ד״ר שמעונוב ראובן שעוסק בהשתלות דנטליות כ25 שנים, הוקם בשנת 2003 ומציע לכם מגוון טיפולי שיניים בטכנולוגיה מתקדמת.

מרכז זה הוקם מתוך חזון שיהיה בפתח תקווה מרכז רפואי הכולל בתוכו מגוון תחומי רפואה שיהיו בו רופאים ומטפלים רבים שמטפלים במיומנות גבוהה עם גישות חדשניות.

בין הטיפולים המוצעים ניתן לטפל בבעיות: שיקום הפה, שתלים, כתרים, טיפולי חניכיים, טיפולי שורש, טיפולי שיניים לאנשים הסובלים מחרדות באמצעות גז צחוק, הלבנת שיניים, יישור שיניים, אורתודנטיה ועוד. כמו כן, היום כבר לא תצטרכו להשלים עם העובדה שיש לכם שיניים חסרות או תותבות משום שהמרפאה מציעה השתלות דנטליות גם לשיניים בודדות וגם לכלל הפה.

לעדן יש שיטה שנקראת ״העמסה מיידית״, שיטה שבה משתילים שתלים ומתקינים את הגשר הקבוע הזמני.

בנוסף לכך, מרפאת עדן מתמחה בטיפול בסובלים מחרדות טיפול בכלל ובטיפול בילדים בפרט באמצעות שיטות הרגעה מגוונות שפותחו במיוחד להתמודדות עם חרדות, תוך התאמה אישית לחרדה של כל מטופל. לפיכך, כל שנותר לכם הוא להגיע לעדן, לשבת בנוח על כיסא הטיפולים וכשתפקחו את עיניכם – הכל כבר יהיה מאחוריכם.

מרפאת שיניים בפתח תקווה
כתובת: שפירא 43

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

שעון קיץ 2024

שעון קיץ 2024: זוכרים שהלילה עוברים לשעון קיץ?

תפריט נגישות