יום חמישי , אפריל 18 2024
דף הבית / הכי מומלצים / מכוני יופי / הקוסמטיקאיות המומלצות ביהוד מונוסון לשנת 2024

הקוסמטיקאיות המומלצות ביהוד מונוסון לשנת 2024

הקוסמטיקאיות המומלצות ביהוד מונוסון לשנת 2023. צילום אילוסטרציה canva

אם חיפשתם קוסמטיקאית טובה, שתהיה גם קרובה לבית זה המקום לחפש בו. מצאנו עבורכם את הקוסמטיקאיות הטובות והמומלצות ביהוד מונוסון.

לא חסרים מכוני יופי ביהוד מונוסון, אבל כדי להגיע לקוסמטיקאיות המומלצות ביהוד קחי טיפ קטן, רצוי לבדוק האם בעלת הקליניקה עברה קורסים מקצועיים ובעלת הסמכה מסודרת, טיפול בעור הפנים דורש מקצועיות.

רויטל דעדוש- קוסמטיקאית מוסמכת ביהוד

כיצד להיות מטופחת מכף רגל ועד ראש?!

אם נוצרו לכם קמטוטים בפנים, לא כדאי לכם לרוץ ולעבור ניתוח, ישנם פתרונות אחרים, קלים ומהירים בהרבה”, כך מייעצת  רויטל דעדוש, קוסמטיקאית מוסמכת, המתמחה בטיפולי פנים, אנטי איינג’ינג, והסרת שיער בלייזר.

פגשנו את  רויטל לשיחה נעימה, בקליניקה החדשה והמרווחת ביהוד,  ושמענו על מגוון טיפולי היופי המתקדמים שהיא מבצעת, על מנת להפוך כל אחת/אחד, לאנשים מטופחים ויפים.

“מה שאני אוהבת -זה מה שאני עושה”, כך אומרת רויטל, המקבלת את פני, ללא טיפת איפור ועורה נראה זוהר ויפה. היא משתפת שהחיבור שלה לעולם הקוסמטיקה, החל עוד מתקופת ילדותה, ולפני כמה שנים החליטה על שינוי כיוון מקצועי מעולם הביטוח ,לעולם טיפולי היופי.

רק החודש פתחה את הקליניקה, בחצר ביתה ביהוד, הכוללת מכשור מתקדם, מטבחון, חדר רחצה הכולל מקלחון, פינת איפור ושירותים, למי שרוצים להתרענן אחרי הטיפול. על הקיר תלויות שלל תעודות המעידות על מקצועיותה, החל מקורס טכנולוגיות מתקדמות, ועד לתעודה המעידה שסיימה את לימודיה והוסמכה כקוסמטיקאית. “השתלמתי אצל חוה זיגבויים. תמיד חלמתי על המקום שאפתח וכיצד הוא יראה…”.

איזה סוג של טיפול את הכי גאה ואוהבת לעשות?

“אני עובדת לבד, כי אני זו שרוצה לגעת בלקוחה ולטפל בה אישית. אני נהנית מכל הטיפולים שאני מעניקה, אבל  במיוחד טיפולי  המיצוק והבהרת הפיגמנטציה, באמצעות מכונת הלייזר המשוכללת, שמהווה לדעתי תחליף אפילו לניתוח למתיחת העור.

כיצד נעשה הטיפול עצמו?

“הטיפול באמצעות שתי הידיות ייחודיות: האחת נקראת פורמהלמיצוק העור והשנייה לומקה- להבהרת פיגמנטציה. התוצאות מדברות בעד עצמן! הטיפול עצמו גורם להתחממות ולצריבה עדינה ,ללא תופעות לוואי, חוץ מהגלד שמתקלף לבד. יש צורך בסדרה של כששה טיפולים, אבל מניסיוני, רואים את התוצאות אפילו אחרי פעם אחת(!)”

מה אנחנו לא יודעים על עור הפנים שלנו?

קיים בגופנו חלבון שנקרא- קולגן  והוא זה שהאחראי על התמיכה  בעור הפנים. יש חלבון נוסף שנקרא אלסטין ,שאחראי על הגמישות. עם הגיל, שניהם מדלדלים ומה שידית המיצוק עושה, היא להגביר את יצורן וכך לשפר את מראה העור. זה גם מייתר לטעמי, את ההזרקות הבוטוקס, שרק משתקות את השרירים, אבל לא פותרות את הבעיה”. 

רויטל דעדוש- קוסמטיקאית מוסמכת ביהוד. צילום באדיבות רויטל
רויטל דעדוש- קוסמטיקאית מוסמכת ביהוד. צילום באדיבות רויטל

 איזו עצה טובה יש לך  לחלוק?

“מי שמעוניינת לעזור לעור הפנים להישאר גמיש, ולהילחם בכובד המשיכה. יש  למרוח את הידיים במעט קרם ולעסות את הפנים בתנועות מלמטה למעלה, אפשרי גם כשיושבים מול הטלוויזיה או לקחת חמש דקות לעצמך- מגיע לך…”.

מה חשוב לך במיוחד?

“חשוב לי שהלקוחות שלי  ירגישו נינוחים, וכשיצאו מהטיפול יאמרו: ‘אני מרגישה פשוט נפלא וזוהרת. רויטל מקצועית ונעימה ואין לי ספק שאחזור לכאן שוב”.

רויטל דעדוש- קוסמטיקאית מוסמכת ביהוד. צילום באדיבות רויטל
רויטל דעדוש- קוסמטיקאית מוסמכת ביהוד. צילום פרטי

לפרטים:

רויטל דעדוש -קוסמטיקה מתקדמת

טיפולי יופי, אנטי אייג’ינג והסרת שיער בלייזר

כתובת: העצמאות 5 יהוד

טלפון: 050-8612712

 

נועה שירי – טיפולי פנים

נועה שירי טיפולי פנים ביהוד
נועה שירי, קוסמטיקאית ביהוד

נועה שירי היא קוסמטיקאית ועוסקת בתחום כבר 15 שנה. נועה מתעסקת בעיקר בעיצוב ושיקום גבות ואומרת שטיפולי פנים הם הטיפולים האהובים עליה. בין הטיפולים המוצעים בקליניקה: טיפול פנים קלאסי, טיפול מזוטרפיה, טיפול החדרת לחות למראה עור זוהר, טיפול בפיגמנטציה, טיפול באקנה וטיפולי פנים עמוקים בשילוב מכשיר פילינג היהלום.

פילינג יהלום הוא ליטוש והחלקת העור בצורה מכנית הגורמת להסרת תאים המתים בשכבת קרנית. הטיפול מגיעה כטיפול בפני עצמו או חלק מטיפול אחר. קריסטלים של יהלום מנקים את השכבה החיצונים של העור ומכינים את העור לקראת טיפול ההמשך בדרך כלל עבור טיפול כימי להחדרה של לחות.

הקליניקה ממוקמת ברחוב ברסימנטוב 97 יהוד

 

מכון גל היופי

רחלי גל היופי יהוד
רחלי גל היופי, קוסמטיקאית ביהוד

מכון גל היופי, שבמדרחוב יהוד, פונה לקהל לקוחות רחב ומציע פתרונות אסטטים רבים לכל חלקי הגוף, כולל טיפול מיוחד להקפאת שומן, טיפולים להצערת עור. המקום נקי ומסודר ומקנה אווירה שלווה ורגועה. מגוון הפתרונות האסטטים והשירותים הניתנים במכון לא מורידים מאיכויות הטיפול, כל הטיפולים נעשים על הצד הטוב ביותר.

סעדיה חתוכה 25 יהוד מונוסון


חן בניית ציפורניים

קוסמטיקאיות ביהוד מונוסון
קוסמטיקאיות ביהוד מונוסון

אצל חן בניית ציפורניים תמצאו מגוון אפשרויות לטיפוח הציפורניים – מניקור קלאסי, ג’ל, בניית ציפורניים, מילוי, מניקור, פדיקור. בנוסף, חן מתמחה בהסרת שיער בשעווה, עיצוב גבות ושפם. חן משתמשת במוצרים הטובים בשוק ודואגת לקהל לקוחותיה עם ניקיון הכלים ואסתטיקה ברמה גבוהה.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

הקוסמטיקאיות המומלצות ביותר באור יהודה

הקוסמטיקאיות המומלצות באור יהודה לשנת 2024

תפריט נגישות