יום שישי , מרץ 29 2024
דף הבית / חדשות חמות / חנויות האלכוהול המומלצות בבקעת אונו לשנת 2024

חנויות האלכוהול המומלצות בבקעת אונו לשנת 2024

בין אם אתם עורכים מסיבה גדולה או סתם מזמינים כמה חברים לשבת תמיד נחמד שיש בקבוק יין או וויסקי על השולחן שאפשר להנות ממנו לאורך הערב, אז הכנו בשבילכם רשימה של חנויות האלכוהול הכי טובות בבקעת אונו

חנויות אלכוהול טובות בבקעת אונו. צילום אילוסטרציה pixabay

כבר לא תראו היום קבוצה של חברים שחוגגת בלילה בלי להביא אלכוהול שיעשה את האווירה למשוחררת יותר וקלילה יותר. בין אם אתם אנשים פשוטים של בירה, אוהבים להתפנק עם יין טוב, או רוצים להרגיש קצת יותר מתוחכמים עם וויסקי ישן ומעושן אתם צריכים לדעת איפה למצוא את המשקאות שהכי יתאימו לכם (רק תשתדלו לא לערבב כדי שלא תתערבב לכם הבטן).
הצטרפו אלינו וגלו את חנויות האלכוהול,יין והטבק הכי טובות בבקעת אונו שיעזרו לכם להכין כל מה שצריך לקראת החגיגה שאתם מתכננים.

טבקוס ואלכוהול אור יהודה

כשמדברים על אלכוהול ומוצרי טבק, מדברים על חנות האלכוהול הכי מוכרת באור יהודה.’טבקוס ואלכוהול” חנות המשקאות, הסגריות והטבק מחזיקה מקום של כבוד בבקעת אונו בזכות התחייבות למחירים נוחים ושווים לכל כיס, ייבוא רשמי של המשקאות היוקרתיים והטובים בעולם ושירות אישי ונוח ללקוח ‘אצלנו אוהבים שהלקוח מרוצה. מי שנכנס לכאן תמיד יוצא עם חיוך”. מספר רפי, אחד הבעלים של החנות.

חנויות האלכוהול המומלצות בבקעת אונו לשנת 2024. צילום טבקוס ואלכוהול אור יהודה
חנויות האלכוהול המומלצות בבקעת אונו לשנת 2024. צילום טבקוס ואלכוהול אור יהודה

”טבקוס ואלכוהול” קיימת כבר 5 שנים במרכז המסחרי הקטן באור יהודה.
היא מושכת אליה לקוחות רבים שיודעים שאת המחירים הכי טובים למוצרי עישון ואלכוהול ניתן למצוא שם. ”המחירים שלנו טובים ויש לנו מבצעים על המון סוגים של אלכוהול ומוצרי עישון. לאחרונה אפילו הגרלנו זוג כרטיסי טיסה לברלין בקניית זוג בקבוקי בלונאן”.

החנות הקטנה לא נשארת ריקה לרגע ומביקור קצר בה ניתן להבחין שמדובר בהצלחה. לקוחות מכל האיזור מגיעים כדי לקנות מוצרי טבק ועישון ואפילו לוקחים סנדוויצ’ים בהכנה ביתית לדרך ”יש לנו כאן הכל. סגריות וכל סוגי הטבק. לאחרונה אפילו ערכנו מבצע בקניית פאקטים. אנחנו יודעים שהמחירים עלו ואנחנו כל הזמן דואגים לעשות מבצעים כדי שהלקוחות ירוויחו מזה שהם קונים פה”.

חנויות האלכוהול המומלצות בבקעת אונו לשנת 2024. צילום טבקוס ואלכוהול אור יהודה
חנויות האלכוהול המומלצות בבקעת אונו לשנת 2024. צילום טבקוס ואלכוהול אור יהודה

בטבקוס ואלכוהול ניתן להשיג את כל סוגי הוודקה וג’ין, ויסקי, קוניאק, ערק, מבחר ליקרים, מבחר בירות המוכרות האהובות ומבחר בירות בטעמים חדשים ששווה לנסות. מבחר היינות והמשקאות מהוותיקים ביותר ועד קולקציה חדשה ועדכנית.

אבל לא רק בשירות גבוה ואיכות המשקאות עסקינן, הלקוחות של טבקוס ואלכוהול נהנים מטעימות מכל סוגי המשקאות ואפילו מאווירת שוק בימי שישי, עם דוכן שנפתח מחוץ לחנות ומעודד טעימת ערק בהכנה בייתית ”אנחנו עושים כאן אווירה. בסוף אנחנו מוכרים מוצרים שאנשים צורכים כששמח להם. ואין תחליף למוזיקה טובה, שתייה וחברים”.

 

חוץ מבקבוקי גרייגוס, וודקה ובלוגה, החנות מציאה יינות יוקרתיים ומארזי אלכוהול מהודרים שלא ניתן להשיג בכל מקום מסדרת הוויסקי של מקאלן, גלנפידך וכו’.
”אנחנו מביאים לכאן איכות. הלקוחות יודעים שיש מדפים של מבצעים ויש את המדפים של המוצרים היוקרתיים, כאלה שכיף לתת במתנה למישהו שאוהבים”.

בנוסף, החנות מציעה מכירת אלכוהול לאירועים בשירות הטוב ביותר שנית ”מהניסיון שלי עם עולם האירועים וההפקות לא תמיד שותים את כל מה שקונים מראש. לכן, החלטנו להיות הוגנים ואצלנו ניתן להחזיר בקבוקים שלא נפתחו”.
המחירים לבקבוק באירועים תלויים בסוג האלכוהול אבל בטבקוס ואלכוהול יש עם מי לדבר על דילים זולים ונוחים לכל כיס ”מי שחוזר לקנות מאיתנו כנראה קיבל שירות טוב. גם באירועים זה עובד ככה, אני מתמחר את הסחורה בצורה הוגנת ודואג ששני הצדדים יצאו מרוצים”.

חנויות האלכוהול המומלצות בבקעת אונו לשנת 2024. צילום טבקוס ואלכוהול אור יהודה
חנויות האלכוהול המומלצות בבקעת אונו לשנת 2024. צילום טבקוס ואלכוהול אור יהודה

שעות פתיחה טבקוס ואלכהול:

ימי א-ה 7:00-23:00
יום ו’ 7:00 עד שעה לפני שבת
יום שבת- מוצ”ש עד 23:00

כתובת: רח’ יוסף חיים 19, אור-יהודה, חניה בשפע

טלפון: 053-3343661 , ‭03-6535377

בקרו בעמוד הפייסבוק / אינסטגרם של טבקוס ואלכוהול

 

יין בעיר קריית אונו

עושה רושם כי תקופת חגי תשרי היא רק תירוץ להתכנסות משפחתית שכולה מפגש על טהרת היין. אין ספק כי רק המחשבה על המילה הזאת, ממלאת את חוש הטעם שלנו בתשוקה לטעמים מקוריים. העובדה כי היין משתלב בהרמוניה נהדרת בכל ארוחה כמעט, יוצר סוג של חיבור מצוין, אחד כזה שמותיר מאחור שילובים קולינריים אחרים.

מצד שני, יש חשיבות עליונה למקום בו אתם בוחרים לרכוש את היין המועדף עליכם, כמו כל דבר בחיים – חשוב לדעת לבחור את המקום שמשווק את היינות הטובים ביותר והמקוריים ביותר, כי בינינו? אין כמו להיות מופתע מטעם חדש שאפשר לרוץ איתו שנים קדימה.

כחלק מההכנות שלנו לחגי תשרי, החלטנו לחפש את חנות היין הטובה ביותר בבקעת אונו, כזאת שמתמחה במכירת יינות משובחים לצד משקאות נוספים. הכירו את ”יין בעיר” קרית אונו, החנות שהגיעה לבקעה רק לפני פחות משנה אבל מאז רשמה הצלחה מרשימה בקרב הלקוחות החדשים שלה.

חנות היין, בבעלותו של יריב יעקובי, התמקמה לה במרכז רימון בקרית אונו במטרה להיות נגישה עבור כל הלקוחות. העובדה כי קיים חניון נגיש צמוד לחנות, מאפשרת לכל לקוח שמגיע למקום, לא להיות בלחץ אלא לבחור את היין שלו בשלווה וברוגע – הרי ידוע שלבחור יין לוקח זמן וזה משהו שהיה חשוב לבעלים להעניק ללקוחות.

יין בעיר. חנויות היין והאלכוהול טובות בבקעת אונו. צילום באדיבות יין בעיר
יין בעיר. חנויות היין והאלכוהול טובות בבקעת אונו.צילום באדיבות יין בעיר

”יין בעיר” קריית אונו שמה בעיקר דגש על יינות, זאת בניגוד לסניפים אחרים במדינה ששמים דגש על אלכוהול. העובדה כי בחנות מצאנו מבחר של יינות מכל העולם, העניקה לה נקודות זכות רבות בבדיקה שערכנו – תמצאו שם שמות מפתיעים כמו ”קלאודי ביי” מניו זילנד, מדינה שמציגה יינות לבנים טובים מאד. מה עוד? יינות יבוא כמו whispering angel (יין רוזה) היישר מפרובנס – מדובר ביין טעים מאד שזוכה לפרסום בהרבה מאד מחופי תל אביב. בנוסף, מרבית היינות הישראלים בחנות מגיעים היישר מהיקבים המובחרים בישראל כמו יקב טורא, יקב אסף, בן חיים וספרא.

בחנות היין בקרית אונו נערכו לקראת החגים הקרבים והשיקו אפשרות של רכישת מארזים בהרכבה אישית, שנמצא על סטנד בחנות ואף כולל שוקולדים. כמו כן יש מארזים מוכנים כמו למשל של ”טפרברג”, אותו אפשר רק לבוא ולקנות במחירים שווים לכל כיס (עד 100 ₪). מבצע נוסף לקראת החגים מאפשר לכם לקבל במתנה בקבוק לה-פיאצה אם תקנו שני בקבוקים מהיינות המשתתפים במבצע.

יין בעיר. חנויות היין והאלכוהול טובות בבקעת אונו. צילום באדיבות יין בעיר
יין בעיר. חנויות היין והאלכוהול טובות בבקעת אונו. צילום באדיבות יין בעיר

לקראת ראש השנה, בחנות הגבירו את העבודה, גייסו עוד עובדים והגדילו את המלאי כדי ששום דבר לא יחסר לכם. זכינו לקבל שירות מקצועי וראינו כי כלל העובדים עברו הכשרה על כל היינות והאלכוהול המוצעים ללקוחות. בנוסף, העובדים עוברים סדנאות באופן מלא על ידי הרשת ובכך הם מעניקים לכל אחד שנכנס יחס הולם, ראוי ומכוונים אותו למוצר שיהיה הכי טוב עבורו. ”המוטו שלנו הוא לתת ללקוח את התמורה המלאה במחיר הנמוך ביותר על מנת שהוא יצא מרוצה. אנחנו מאמינים שיין טוב זה מתכון לחיים טובים, לכן אנחנו מחזיקים רק ביינות משובחים”. נמסר מהחנות.

החנות מספקת שירות משלוחים של מגוון מוצרים, עד הבית ובחינם לכל איזור בקעת אונו ”מהיום להיום”, כך שעבור תושבי קריית אונו והסביבה בהחלט אפשר לומר כי מדובר בסיפור הצלחה.

שעות פתיחה:

א-ד 8.30 – 21.30

ה: 8.30-22.00

ו: 8.30 – 16.00

טלפון: 054-6932234

כתובת: המעגל 58 קרית אונו (מרכז רימון). לניווט לחצו כאן

בקרו בעמוד הפייסבוק של יין בעיר

 

 

סאלוט משקאות

חנויות אלכוהול טובות בבקעת אונו
חנויות אלכוהול טובות בבקעת אונו

אחת הבעיות המרכזיות באזור בקעת אונו והסביבה הוא מרכזי הקניות שנסגרים מוקדם כלכך, ובעוד שרובנו נמצאים בעבודה במהלך רוב שעות היום לא פלא שאנחנו מפספסים פעם אחר פעם את ההזדמנות לצאת ולקנות שתייה וכיבוד לאורחים שאנחנו מזמינים לערב.

סאלוט היא חנות לממכר משקאות חריפים (אלכוהול) הנמצאת באור יהודה ונותנת מענה לכל מי שמעוניין לארגן מסיבה או כל מי שמעוניין לקנות אלכוהול איכותי שלא ניתן למצוא בכל מקום.
בהתאם לחוק ממכר האלכוהול החנות עובדת עד 23:00 בלילה כך שגם אם סיימתם לעבוד בערב לא הכל אבוד ועדיין תוכלו להספיק להגיע לחנות האלכוהול ולמצוא בה את מה שחיפשתם.

חנויות האלכוהול הטובות ביותר בבקעת אונו
חנויות האלכוהול הטובות ביותר בבקעת אונו

החנות שממוקמת באור יהודה ומתמחה בממכר משקאות חריפים מחזיקה בכל סוגי המשקאות האלכוהוליים שתוכלו לדמיין מוודקה, וויסקי, ערק ועוד ועד יינות, בירות ושמפניות. מי שהכי נהנה מההיצע שיש בחנות הם חברי המועדון אשר מקבלים עדכונים לטלפון אחת לשבוע או שבועיים שבהם יש את כל המידע על המבצעים החדשים שיש לסאלוט להציע.

מעבר לאלכוהול אפשר למצוא בחנות מגוון מוצרי עישון כדוגמת סיגרים, סיגריה אלקטרונית, טבק, מוצרי גלגול ועוד. ובנוסף, סאלוט מציעה גם פיצוחים מכל הסוגים כדי להבטיח שאם מגיעים אליכם חברים לאירוח הם ייהנו מכל החוויה ויקבלו כל מה שהם צריכים.

חנויות האלכוהול הכי טובות בבקעת אונו
חנויות האלכוהול הכי טובות בבקעת אונו

חנות המשקאות החריפים מחזיקה בכמויות גדולות של אלכוהול ומציעה פתרון מושלם לזוגות צעירים לפני החתונה שמחפשים ספק טוב במחיר נוח שידאג להם לכל האלכוהול שהם צריכים בחתונה.

היתרון הגדול ביותר הוא שגם אם קניתם 50 בקבוקים לחתונה ובפועל הבר פתח והשתמש רק ב40 מהם עדיין תוכלו להגיע לחנות שבאור יהודה, להחזיר את הבקבוקים ולקבל עליהם החזר כספי מלא.
שירות נוסף שמציעה החנות היא הכנת של מארזים לחגים וכך כל מי שמעוניין להביא מתנה למשפחה או חברים יכול לרכוש מארז של בקבוקי יין עם כוס או פותחן מתנה.

מי שמעוניין יכול להיכנס לעמוד הפייסבוק של חנות המשקאות ולחפש את ההגרלות השוות שהיא מציעה ללקוחות שעוקבים אחר העמוד ואולי גם אתם תזכו באחד הפרסים השווים שחנות המשקאות מגרילה.

חנויות האלכוהול המומלצות ביותר בבקעת אונו
חנויות האלכוהול המומלצות ביותר בבקעת אונו

שעות פעילות:
א-ה: 23:00-10:30
שישי: 16:00-08:00

כתובת: רחוב השוק 17, אור יהודה
טלפון: 03-9322240

שלוות המקום – הבוכרי

אתם מחפשים חנות שאפשר למצוא בה אלכוהול ולא בא לכם לנסות רחוק? שלוות המקום היא חנות למשקאות ופיצוחים שתעזור לכם להתכונן לכל אירוע או ישיבה שאתם מתכננים עם חברים. במקום אפשר למצוא מגוון של משקאות אלכוהולים לרבות יינות ובירות, ובנוסף תוכלו למצוא במקום פיצוחים מכל הסוגים ככה שאם באתם לקנות כמה בירות לפני המשחק תוכלו לקחת כמה שקיות מלאות בכל טוב שיעזרו לכם להעביר את המשחק בכיף.

חנויות אלכוהול מומלצות בבקעת אונו צילום אילוסטרציה canva
חנויות אלכוהול מומלצות בבקעת אונו. צילום אילוסטרציה canva

כתובת: יש צבי 6, יהוד
טלפון: 03-5360056

סיגרטה

כנראה ניחשתם כבר לפי השם שסיגרטה היא חנות לממכר מוצרי טבק וגילגול אך מעבר לטבק ומוצריו תוכלו למצוא במקום גם מבחר גדול של משקאות אלכוהולים כשביניהם בקבוקי וודקה, וויסקי, רום, טקילה ועוד משקאות שיגרמו לכם ללכת בזיגזג.
חנות הטבק והאלכוהול המומלצת שנמצאת ביהוד מציעה מספר מבצעים שווים על המוצרים השונים הנמכרים בחנות כך ששווה לקפוץ ולחפש מבצעים שווים.

חנויות אלכוהול מומלצות בבקעת אונו. צילום אילוסטרציה canva
חנויות אלכוהול מומלצות בבקעת אונו. צילום אילוסטרציה canva

כתובת: סעדיה חתוכה 41, יהוד
טלפון: 072-2410895

דרך היין

חנות האלכוהול המומלצת אשר נמצאת בצומת סביון הינה אחת ממספר סניפים של רשת דרך היין אשר עוסקת במכירת אלכוהול ומוצריו לקהל הרחב. נוסף על האלכוהול האיכותי שהרשת מוכרת והמבצעים החודשיים שהיא מציעה ללקוחותיה החנות דואגת לעוד מספר שירותים נוספים שיכולים לעזור לכם בעת הצורך. כך למשל תוכלו למצוא בחנות גיפט קארדים שתוכלו להביא כמתנה, סדנאות מצויינות העוסקות באלכוהול ויינות, חבילות שי לחג ועוד מגוון מוצרים ושירותים שידאגו שתצאו כמה שיותר מרוצים.

כתובת: מרכז מסחרי צומת סביון
טלפון: 03-5339666

שביל היין והמשקאות

שביל היין והמשקאות היא חנות לממכר אלכוהול ומוצריו המוכרת את כל סוגי האלכוהול החל מוודקות, טקילות, יינות, שמפניות, בירות ועוד. בנוסף מי שמעוניין יוכל למצוא במקום גם מוצרי טבק וגלגול הכוללים סיגריות, טבק לגלגול, סיגרים ועוד.
החנות המומלצת שנמצאת באור יהודה מוכרת אלכוהול לסיטונאים וקמעונאים כאחד ותשמח גם לעשות מחירים טובים לזוגות שמתחתנים ומעוניינים לקנות מספר גדול של בקבוקים.

כתובת: היצירה 12, אור יהודה
טלפון: 03-6724239

 

*אזהרה- צריכה מופרזת של אלכוהול מסכנת חיים/ מכירת אלכוהול וסיגריות מגיל 18 ומעלה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

מי שיקמה היערכות לשעת חירום באור יהודה. צילום: מי שיקמה

מי שיקמה ממשיכים לתרגל כדי להיות מוכנים בזמן אמת

תפריט נגישות