יום שלישי , אפריל 16 2024

חנויות הדגים המומלצות ביותר בבקעת אונו לשנת 2024

צילום אילוסטרציה canva

שתף:

מחפשים לקנות דגים לארוחת השבת המשפחתית או רק למפגש נחמד עם כמה חברים? יצאנו לשטח על מנת לבחון מגוון רחב של חנויות דגים בבקעת אונו, כאלה בהם תוכלו למצוא את הדגים המובחרים והאיכותיים ביותר שיש להציע. פרט לכך, ביקשנו למצוא גם מוצרים נלווים ייחודיים שיהפכו את ארוחת הדגים הבאה לכזאת שתוכלו לשחזר פעם אחר פעם.

חוות הדגים, גבעת שמואל- גם טרי גם בריא!

מחקרים עדכנים אודות תזונה בריאה מוכיחים, שאכילת שלוש מנות דג בשבוע ורצוי טריים, מפחיתה משמעותית את הסיכויים לחלות במחלות לב וכלי דם

עם המלצה זו, הגעתי לחנות ‘חוות הדגים’ בגבעת שמואל והתפעלתי מהעיצוב המודרני, מהניקיון ומהסדר המופתי.

 

שמתי לב לדגים הטריים במקרר הפתוח, וגם לשורת הדליקטסים, שהונחו על המדפים, שישר עשו לי חשק להכין ארוחת שף – אבל במטבח הביתי…

 

“התאהבתי במקצוע!”, כך אומר הבעלים, ירין רומנו, דור שני בתחום הדגים, שבהחלט אוהב ומבין בנושא. ישבנו על כוס מים קרים, בכדי לשמוע, איך מזהים דגים טריים- דג טרי, ניתן לזהות בקלות על פי עיניו המבריקות והעדר ריח רע. מהיכן מגיעים הדגה, מה המומחיות והייחודיות של חוות הדגים בגבעת שמואל, וגם , אילו דגים מבוקשים במיוחד, ולסיכום קיבלתי מתכון שווה  ומהיר להכנת דג בתנור.

מדוע החלטת להתמקד דווקא בדגים טריים?

כיום, העולם צועד לתזונה בריאה יותר, קלילה יותר וקלת הכנה. אני אוהב דגים וחי את המקצוע הזה כבר מילדותי, עוד מהתקופה בה  הייתי בחנות הדגים של אבא שלי. אני מודע לעובדה  כי לדגים ויש להם יתרון אדיר על פני בשרים, הם עשירים בפרוטאין ובאומגה שלוש – שאלו חומצת שומן חיונית לבריאות הגוף, שאינן מיוצרים באופן טבעי. בנוסף, הזנים השונים מהווים מרכיב אידאלי לדיאטה והם נחשבים כדלי קלוריות”.

 

מה מייחד את  חוות הדגים?

“זה פשוט- הבאנו לחנות את כל המרכיבים להכין ארוחות בריאות, מזינות וקלות. מפסטות טריות ואת כל המוצרים להכנת סושי, וכמובן סוגי תבלינים ורטבים. הרעיון להנגיש את עולם הדגים ללקוחות, שטרם נחשפו לעובדה, שמדובר במאכל קל הכנה, שדורש מינימום הכנה, עם ערך מוסף גבוה, של טעם ובריאות. אנו חותכים כאן ,לבקשת הלקוחות, את נתחי הדגים גם להכנת סושי, סביצ’ה וטוחנים גם דגים להכנת קציצות”.

 

מהיכן מגיעה הדגה ואיזה דג הכי פופולרי ומבוקש?

“הדגים מגיעים מכל קצוות העולם, עם תאריך הדיג המדויק (!). הסלמון מנוורוגיה, הדניס הלבן והבר-ים מקפריסין, הלוקוס מסנגל, הטונה האדומה מסרי לנקה, והאינטאס מהולנד. יש לנו כמובן גם דגה מקומית כמו: לוקוסים, פלמידות לבנות ופארידות וכל המגוון. והלקוחות אוהבים ומבקשים בעיקר דגי סלמון, דניס ולברק”.

ואי אפשר בלי מתכון…

“אישית, אני אוהב לאכול דג לברק או דניס, עליו אני מזליף שמן זית ,מלח ושם עשבי תיבול, לצידו שם עגבניות שרי ופלפל ומעליו מעט פירורי לחם ולתנור- תוך רבע שעה מתקבל מעדן אפוי ונהדר”.  

 

מה הכי חשוב  מבחינתך להעניק ללקוחות ?

“חשוב לנו מאוד להעניק חווית קנייה, ושהלקוח יצא מרוצה. למי שמעונין נשמח לתת מתכונים, גם להכנת דגים נאים, כגון: סביצ’ה, סשימי, וסושי וגם לבישול ולאפייה. יש לנו כאן מבחר של מזון משלים לארוחות והכל כשר בכשרות מהדרין. אפשר לבצע הזמנות טלפוניות ולבוא לקחת או במשלוחים. יש כאן גם חנייה גדולה ובחינם”.  

חוות הדגים גבעת שמואל 

בית עסק פתוח בימי ב’- ד’  בין השעות 09:00 – 19:00

בימי ה’ בין השעות 09:00 – 20:00

בימי ו’ בין השעות 08:00 – 14:00

כתובת: יוני נתניהו 21, גבעת שמואל. ניתן גם להזמין ולקבל מהיום להיום

בטלפון  03-5778477 /  לשליחת וואטסאפ לחצו כאן

פייסבוק של חוות הדגים- לחצו כאן 

אינסטגרם של חוות הדגים – לחצו כאן 

עם ניסיון של מעל עשור בתחום, ביקורות חיוביות ויחס חם, דגי בקעת אונו היא אחת מחנויות הדגים המומלצות ביותר בבקעת אונו. מדובר בחנות משפחתית וייחודית שמתמחה בדגים טריים בקריית אונו ומשווקת את אלו המובילים בתחום, כאשר ההקפדה על הטריות היא בראש ובראשונה.

הדגים מתקבלים על בסיס יום יומי והדבר מעיד על כך שתחלופת הדגים בחנות היא גבוהה. המבחר של הדגים בחנות רחב בהיקפו וכולל דגי ים טריים, דגי יבוא מרחבי אירופה ודגים קפואים, באיכות הכי טובה שיש, זאת לצד שרות אדיב ומקצועי, יחס אישי ומחירים נוחים.

בחנות תמצאו כאמור דגי בריכה ודגי ים כמו בורי, סלמון נורבגי, מושט, באס, ברמונדי, פורל, דניס, לברק, מוסר ים, טונה אדומה, לוקוס, ברבוניות, פרידות ועוד. אגב, הם מייבאים את הלברק והדניס מקפריסין כך שמדובר בדג ברמה איכותית מאד. הדגים עצמם נמכרים בטריות הגבוהה ביותר, אחרי שעברו פיקוח וטרינרי ופיקוח עצמי של הבעלים, כך  שהבקרה על הדגים היא גבוהה.

בנוסף לדגים החנות מציעה מגוון מוצרים נלווים כמו שמנים ייחודיים, שמן זית ומוצרים של חברת ”אנשי הזית”. כמו כן מוצעים למכירה מוצרים של חברת ”מזרח ומערב” ואם לא די בכך, מדי יום שישי הלקוחות זוכים לטעום מהסושי הייחודי ש”דגי בקעת אונו”. מציעה ללקוחותיה.

מה עוד? העובדים מבצעים את כל סוגי החיתוך של הדגים ללא תוספת תשלום, החל מפילה, טחון ועד קצוץ ידני (שיטה שמתאימה בעיקר לקציצות דגים). בנוסף, העובדים ממליצים על מתכונים ייחודים:  “אנחנו מתאימים כל דג ללקוח – אם הוא מתלבט, אנחנו שואלים מה הוא רוצה לעשות ואנחנו מתאימים לו את הדג”. אמר לנו מנהל החנות והוסיף: “יש לנו ניסיון של מעל עשור בתחום לכן אנחנו מאמינים בדגים הטריים ואלו הקפואים נמכרים אצלנו רק ברמת איכות גבוהה”.

דגי בקעת אונו” נמצאת בענף הדגים משנת 2010. החנות החלה את דרכה כחנות דגים מקומית והעובדה כי העסק עצמו הוא משפחתי, בו עובדים אחים וגיסים תעיד על החמימות שכל לקוח זוכה לקבל בה.

התרשמנו כי מאחר והעסק עצמו הוא משפחתי אז חווית הקנייה שמוענקת גורמת לכך שגם אתם תהפכו מהר מאד לחלק מהמשפחה. ”אמינות, טריות, איכות ומקצועיות – אלו הדברים שמובילים אותנו”. הוסיף הבעלים וסיכם: “אנחנו מוכרים שירות, רוצים שכל לקוח יצא מהחנות עם חיוך – זה המוטו שלנו, כי דגים יש בכל מקום: בשוק, בסופר וכדומה אבל בדגי קרית אונו תקבלו חוויה אחרת לחלוטין”.

כתובת: הנשיא 57, קריית אונו. לניווט לחצו כאן 

טלפון: 03-946-3676

050-3299918

חנות הדגים הוותיקה ביהוד משווקת דגי ים, דגי בריכה, דגים מעושנים ודליקטסים. צוות המקום יחכה לכם בחנות וישמח להציע לכם אף מתכונים טעימים שיתאימו בדיוק לדרישות שלכם. פישקדו, חנות הדגים בבקעת אונו, מתאימה לאניני הטעם ולמי מכם שאוהבים לארח חברים לארוחת דגים דשנה וטעימה.

כתובת: רמז 15, יהוד

דגי המשק

מחפשים מקום בו יסבירו לכם כל מה שצריך על סוגי הדגים הקיימים עם ים של אהבה וסבלנות? הגעתם למקום הנכון. דגי המשק בקריית אונו משווקת דגים טריים, דגי ים ובריכה ישירות לצרכן. במקום תמצאו את כל סוגי הדגים, כולל קפואים ואם לא די בכך העובדים ידאגו לנקות ולחתוך עבורכם, באופן מיוחד, כל דג ודג.

כתובת: ירושלים 5, קריית אונו

תפריט נגישות