יום חמישי , מרץ 28 2024
דף הבית / הכי מומלצים / מכוני אורטופדיה מומלצים ברמת גן ובני-ברק לשנת 2024

מכוני אורטופדיה מומלצים ברמת גן ובני-ברק לשנת 2024

זה קורה לעיתים בלי אזהרה, או בעקבות מאמץ ממושך, פתאום כאב רגלים/גב תוקף אותנו ומקשה על היציבה/ ההליכה/ העמידה.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


מתברר שכמעט כל רופא אורטופד שמגיעים אליו להיבדק, ממליץ על פתרון זהה – לכו על מדרסים.

אז הלכנו לבדוק עבורכם במרחבי רמת גן, היכן נמצאים המכונים האורטופדים הכי שווים, הכי מקצועיים, שבהם ניתן להזמין מדרסים אורטופדיים בהתאמה אישית, שיקלו עלינו את הכאבים.

בשוק כיום  מוצעים מדרסים הנבנים בהתאמה אישית, ומותאמים לפתור את הבעיה ספספית לאותו אדם ולכן גם עולים בהתאם, ישנם גם מדרסים פשוטים והרבה יותר זולים, שמתאימים כביכול לכל אחד.

יש לציין כי חלק מקופות החולים ומהביטוחים המשלימים, מעניקים  הנחה מסוימת בהצגת  עם טופס ההפניה מהאורטופד.

גם הרשת מלאה בהצעות מפתות של מדרסים, שאמורים לפתור לכאורה, את בעיית הכאבים, אך כידוע-  לרוב הזול לא בהכרח יעיל.

אורטופדיה פוזיילוב – מדרסים בבני ברק

מה משותף לכאבי רגלים, כאבי ברכיים ולכאבי גב? לא תאמינו, לעיתים הסיבה היא אינה מחלה, אלא נובעת מבעיה בכפות הרגלים, עליהן אנו מפעילים את כל משקלנו והדבר גורם ללחצים ולכאבים.

פוזיילוב - מדרסים בבני ברק

יכול להיות שהכאבים נובעים משינוי בכפות הרגלים, שגורמים בין השאר לדלקות או  לדורבן בעקב, או לבעיה בגיד אכילס. יש אנשים שמחלת הסכרת היא זו שגורמת לנזקים ולפצעים המתקשים להירפא, וכל זה מפריע לתפקוד היומיומי.

אז מה עושים?!

פנינו למומחים של פוזיילוב, מכון אורטופדי בבני ברק, המאושר על ידי משרדי הבריאות והביטחון, בכדי לשמוע מה ניתן לעשות על מנת להקל על כאבי הרגלים, לפתור את בעיית הדורבן , או את בעיות הרגל הסכרתית .

כאן במכון מומחים בבניית מדרסים בבני ברק, לאלו הנזקקים להתאמה אישית של נעלים, לפי מידת גבס,  והבשורה הגדולה – ניתן לחיות ללא כאבים!

 

מדובר בעסק משפחתי אותו הקים אברהם, המייצר מעל 45  שנה, מדרסים  ונעליים לפי מידת גבס, ובהמשך הצטרף גם בנו יוסי, המייצר פרוטוזות ומדרסים מעל שני עשורים. כאן מעניקים פתרונות גם למי שסובלים מבעיות של קיצורים ברגל, דיפורמציות, הלוקס וולגוס, כאבי דורבן וחוסר באצבעות ועוד.

איך ניתן להתגבר על הבעיה ולהשתחרר מהכאבים?

“במשך השנים הגוף עלול לפתח דלקות במקומות שונים בכף הרגל, לדוגמה: דלקת מפרקים. לעיתים, גם יציבה לא נכונה משפיעה לרעה על השלד במקומות שונים, כגון: הצוואר, עמוד שדרה , מפרקי ירך , הברכיים, הקרסוליים וכו’. הפתרון פשוט יחסית- שימוש במדרסים בזמן ההליכה. אצלנו גם מומחים בבניית מדרסים לרגל סוכרתית, שנועדו למניעת כיבים המתקשים להירפא”.

מה מייחד את אורטופדית פוזיילוב בהתאמת מדרסים בבני ברק ?

“יש מכוני אורטופדיה רבים, אבל לנו יש שיטה ייחודית ומדויקת, שבה אנו לוקחים את המידות למדרס או לנעליים באמצעות הנחת תחבושות עם גבס על כל כף הרגל, כך שאני ממש מגבס את הרגל .

“בשיטה הייחודית של בניית מדרסים בבני ברק ונעליים לפי מידת גבס, אנו רואים בדיוק היכן קיים לחץ על כף הרגל וגם כיצד ניתן לשחרר אותו ולתקן את כל העיוות לא רק בכף הרגל אלה בכל מנח כף הרגל”.

מתי ניתן לחוש בשינוי לטובה?

“המדרסים שאנו בונים  בבני ברק, הם סוג של טיפול רפלקסולוגי, וכבר בהתאמה הראשונה האדם יחוש את השינוי לטובה. נדרשת לעיתים מידה של הסתגלות, אבל מטרת המדרסים הינה לסגל את הרגל למצב הליכה נכון ובכך למנוע כאבים וסבל”.

פוזיילוב - מדרסים בבני ברק

מי קהל היעד שלכם?

“אנו עובדים עם  משרד הביטחון ומשרד הבריאות מכון לואיס. מגיעים אלינו לקוחות, כמו ספורטאים הזקוקים למדרסים בבני ברק, וסביבתה. יש שחייבים נעלים לפי מידת גבס, בגלל כף רגל מעוותת, או קצרה, או מחסור באצבעות, וחיילים קטועי גפים הזקוקים לפרוטוזות”.

לפרטים:

אורתופדיה פוזיילוב – מדרסים בבני ברק 

כל סוגי המדרסים, יצור נעלים לפי מידת גבס , בניית כל סוגי הפרוטזות .עובדים עם כל קופות החולים, משרד הביטחון ומשרד הבריאות.

כתובת: בן דוד 9 בני ברק

טלפון: 03-6544425

050-5554667

 

דוביק אורטופדיה: מומחה למדרסים ברמת גן

כואבות לכם הרגלים?! קשה לכם ללכת? אם אתם סובלים מדורבן בעקב, מבעיה בגיד אכילס, מרגל סכרתית או ממחלה כרונית אחרת, הפוגעות בגפיים ומפריעה לכם בתפקוד היומיומי, מתברר שאין צורך להמשיך ולסבול.

כיום, קיים פתרון נגיש וקל, שבאמצעותו ניתן למזער כמעט את כל הכאבים, באמצעות התאמת מדרסים ברמת גן, הנבנים בדיוק לפי מידות רגליכם, ולא מדרסים פשוטים המתאימים לכולם…

דוביק אורטופדיה

 

אז למה זה בעצם קורה לנו וכיצד פותרים את הבעיה המציקה הזו?! פנינו למומחה דוביק מכלוביץ’ ממכון האורטופדיה הוותיק-  ‘דוביק אורטופדיה’ המתמחה בבניית מדרסים, בכדי לשמוע על התהליך, שעזר לאלפי לקוחותיו  להיפטר מהכאבים.

מדוע קורה שיום אחד פתאום זקוקים למדרסים?

“הבעיות מתעוררות בשל סיבות כמו: שינויים מבניים בכף הרגל, דלקות במקומות שונים בכף הרגל, דורבן, מטאטרסלגיה , דלקת מפרקים.

גם יציבה לא נכונה עלולה להשפיע על השלד במקומות שונים, כגון: צוואר, עמוד שדרה , מפרקי ירך , ברכיים, קרסוליים וכו’. הפתרון פשוט יחסית- שימוש במדרסים בזמן ההליכה.

“חשוב לי מאוד לציין כי תחום התמחותי גם בניית מדרסים לבעיות של רגל סוכרתית, שנועדו למניעת כיבים ולסיוע בטיפול וריפוי כיבים”.

דוביק אורטופדיה

איך התהליך לבניית מדרסים?

“כל מי שמגיע למכון אני מקיים עמו שיחת ברור לבעיותיו ומכאוביו, בדיקת כפות הרגלים ותפקודן. בשלב זה להתאים את המדרסים, נטילת מידות כפות הרגלים ,באמצעות סורק תלת מימד לייזר, נעשית בישיבה ולאחר מכן עיבוד בתוכנה מיוחדת, המייצרת את המדרסים, באמצעות CNC -טכנולוגיה עכשווית המתקדמת ביותר בעולם”.

בתוך כמה זמן מהליכה עם המדרסים, מרגישים הקלה בכאב?

מתוך 30 שנות ניסיוני ,זו הרגשה אישית. יש המרגישים הקלה מידית, יש שמרגישים אי נוחות, אך הרגשה זו חולפת לאחר תקופת הסתגלות, מאחר והמדרסים מותאמים אישית , ניתן להתמודד ולפתור את הבעיה”.

לאחר שבועיים מיום קבלת המדרסים מגיעים אלי לביקורת. אנו מעניקים שנת אחריות על המדרסים ואפשר להגיע עם כל בעיה”.

“בנוסף למדרסים ברמת גן, אנו מציעים  ללקוחותינו מבחר הנעלה אורטופדית , נעליים לרגליים סוכרתיות נעליים ברחבים שונים ,נעלי הליכה מיוחדות, נעלי נוחות שאינן בנמצא בחנויות נעלים רגילות. קהל היעד מגיע אלינו מכל קשת הגילאים”.

לפרטים:

מכון דוביק אורטופדיה – מדרסים ברמת גן , חגורות גב, מכשירי הליכה ונעלים אורטופדיות.
רחוב ארלוזורוב 9, כופר הישוב רמת גן
טלפון: 03-6731384

 

נאורטופדיה – מכון אורטופדי וספורט  בגבעתיים

נאור קלר, בעל מכון אורטופדי נאורטופרדיה, הינו טכנאי אורטופדיה מוסמך בעל ניסיון של מעל 20 שנה בתחום, מתכנן ומייצר את המדרסים במו ידיו (full hand made), לפי שיטה ייחודית אשר פיתח בשם B.D.S(balance dynamic system) המבוססת על שיטה גרמנית ששודרגה על ידי נאור ומטרתה להפעיל שרירים ולמנוע ניוונם, לתקן זוויות מפרקים, איזון הגוף ומנח עצמות.

השיטה מיושמת גם ליצור מדרסים לדורבן, מדרסים לפלטפוס, מדרסים לספורטאים וכן למניעת נקעים, שברי מאמץ, דלקות בגידים, כאבים בכריות כף הרגל, פצעים, יבלות ועוד…

מדרסים

המדרסים בשיטה זו שומרים על הרגליים והגב וגורמים לאיכות חיים טובה ובריאה יותר, בעיקר בחיי היום-יום.

בבדיקה עובר הנבדק תשאול על מצבו הבריאותי, מחלותיו, צרכיו, פציעות, עיסוקיו ופעילות ספורטיבית. נבדקת מפת הלחצים של כף הרגל ואיזון של אורך הרגליים. הנבדק עובר בדיקה בישיבה, בהליכה ובמידת הצורך גם בריצה, כאשר בסוף ניתנת המלצה אם יש צורך במדרסים ובסוג המדרסים.

מהם המדרסים ומה תועלתם?

מדרסים אורטופדים הינם אביזר טכני המוכנס לנעל ותפקידו לתווך בין הנעל לכף הרגל, לפזר נכון את העומסים וכן לתקן את ציר גלגול כף הרגל.

השימוש במדרסים איכותיים, טיפוליים ובהתאמה אישית משנים את איכות חיינו. המדרסים מתקנים את מנח העצמות, תומכים ברקמות רכות, משפרים את זרימת הדם בכפות הרגליים לכיוון האצבעות.

לדוגמא: במדרסים לסוכרתיים, אשר סובלים מפצעים וזרימת דם לקויה, המדרסים חייבים להיות עבים ורכים למחצה עם שחרורים להורדת לחץ במקומות הנכונים בכדי שיגיע למקום זרימת דם טובה יותר שמזרזת את זמן הריפוי.

בנוסף לכך, למכון נאורטופדיה ישנו שירות של הנעלה מקצועית: נעלי ספורט, נוחות ואופנה בהתאמה אישית לפי מבנה ורוחב כף הרגל, מטרת יעוד הנעל ועוד…

בין לקוחותינו המרוצים ישנם רופאים גדולים, ספורטאים ואצנים רבים, רבנים ידועי-שם, סלבריטאים, חיילים וכן כלל האוכלוסייה. אז אם התעוררה בעיה והתלבטתם למי לפנות – נאורטופדיה בהנהלתו של נאור קלר, הינו הפתרון המושלם והמקצועי ביותר בשבילכם.

 

נאורטופדיה – מכון אורטופדי וספורט

טלפון: 077-7507603

כתובת: וייצמן 24, גבעתיים (החנות הפינתית)

אתר: https://www.naorthopedia.co.il (להמלצות ומידע מורחב)

 

יגאל- מכון ומעבדות אורטופדיות

“ייצור מדרסים בהתאמה אישית אינו תהליך של מה בכך”, כך אומרים המומחים של המכון האורטופדי יגאל ברמת גן. כאן מדובר במכון בוטיק,להתאמה  אישית של מדרסי,ם כאשר את הטכניקה ייבאו מגרמניה בכל מה שקשור לאורטופדית כף הרגל וליצור מדרסים מחומרים טבעיים.

אורטופד

 

קהל היעד מגוון וכולל את מי שסובלים מדורבן בכף הרגל, אותה תחושת אי נוחות וכאבים חזקים בעקב, הנובעת מהסתיידות וגורמת  לזיז בולט ולכאבים בשעת ההליכה. המדרסים גם מתאימים לכל מי שסובל מנקעים בקרסול וניתן להשיג כאן גם מדרסים לחולי סכרת.

במכון זה גם משווקים כל מיני מכשירים אורטופדים, חומרי חבישה, אביזרי עזר להליכה , כולל נעלים אורטופדיות. בנוסף, ניתן לקבל כאן פדיקור רפואי ומבחר טיפולים לכף הרגל, הניתנים במכון על ידי אחות מוסמכת.

לפרטים:
הרצל 57, רמת גן   

אשלא אורטופדיה 

לבד מפתרון לבעיות יציבות, מדרסים יעילים במניעת בעיות רפואיות אורתופדיות, ומטפלים ביעילות רבה במקרים הבאים: סכרת, בלימת זעזועים, מניעת כאבי גב תחתון, הפחתת כאבי רגליים, שיפור היציבה ותחושה כללית טובה יותר.

אורטופד

 

באשלא  אורטופדיה מציעים מדרסים בקטגוריות שונות- לחיילים, לספורטאים, כולל אלו שרצים לבעלי פלטפוס(רגל שטוחה) וכמובן לכלל מבוטחי קופות החולים. בנוסף, מציעים כאן פתרונות אורטופדים העשויים מסילקון להקלה על דורבן בעקב, כאבי מפרקים ועוד.


לפרטים: אשלא אורטופדיה
ארלוזורוב 5 רמת גן

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

עורך דין צוואה,ירושה ומשפחה בראשון לציון- אלו המומלצים. צילום אילוסטרציה canva

עורך דין צוואה,ירושה ומשפחה בראשון לציון- אלו המומלצים

תפריט נגישות