יום שישי , מרץ 29 2024
דף הבית / הכי מומלצים / מעבדות סלולר ומחשבים מומלצים בגבעת שמואל לשנת 2024

מעבדות סלולר ומחשבים מומלצים בגבעת שמואל לשנת 2024

מעבדה סלולר בגבעת שמואל

כזכור, השימוש הראשוני של הניידים, נועד לקיים קשר טלפוני עם מי שאנחנו אוהבים, אבל בפועל, זו רק אחת מהפונקציות הרבות שהניידים משמשים אותנו ביומיום ולכן קשה לתאר אפילו את התחושה ברגע שבו הנייד אבד, נהרס או שהסלולה התרוקנה, אין קליטה ואז…לתחושת הפחד שמשתלטת, עם חוסר האונים של להיות בלתי מחוברים.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


בדקנו עבורכם היכן ניתן למצוא באזור גבעת שמואל את הדיל הכי כדאי, את הטכנאי הכי אמין, מעבדת הסלולר בגבעת שמואל, במחירים הכי משתלם, ובשעות שבאמת זקוקים לו והכי חשוב- למצוא מעבדת תיקונים סלולרים בגבעת שמואל שתעשה את העבודה לשביעות רצוננו – בזמן הקצר ביותר.

 

מעבדת לוגיט סמארט

מצאנו עבורכם את הכתובת הנכונה לתקן את התקלות שבמכשיר הכל כך חשוב ויקר לליבנו: בקריית אריה בפתח תקווה, בה פועלת מעבדת סלולר, אייפדים ומחשבים: ‘לוגיט סמארט’, בהנהלת יואב נהרי, יחד עם עובדיו המיומנים, יודעים בדיוק מה נדרש לעשות כדי שהסלולרי והנייד שלכם יחזרו לתפקד.  היתרון והייחודיות של מעבדת הסלולר -‘לוגיט סמארט’ הינו שירות ה- VIP ללקוח , באמצעות שליח שיאסוף את המכשיר למעבדה ויחזירו מתוקן לאחר מספר שעות, מבלי לבזבז זמן יקר על נסיעה- חנייה או המתנה במקום, בנוסף הושק לאחרונה שירות EXPRESS – תיקון בבית הלקוח.

לוגיט סמארט יואב נהרי

באילו תקלות הנכם מטפלים?

” טיפלנו באינספור תקלות בשמונה השנים שהמעבדה קיימת. היו מקרים שהסלולרים ‘נפגשו’ עם מים- מצב לא כל כך נעים, או שקיבלו מכה והתרסקו ,אך לשמחת הלקוח הצלחנו לשקם את המכשיר. רוב התקלות כיום הם מסכים שבורים או החלפת סוללות וזה קורה למרות שמדביקים עליהם מגן מקדימה ומאחור “.

מעבדה בגבעת שמואל

מה עיקר הפעילות במעבדה?

“המעבדה לסלולר מעניקה שירות ללקוחות פרטיים ולחברות גדולות, כגון: בנקים, הייטק וחברות ביטוח לכל הנוגע לתיקון מכשירים סלולרים כולל אייפון, אייפד וכן תיקון מכשירים סיניים שכיום נכנסו חזק מאוד לשוק. לשמחתנו, יש לנו לקוחות קבועים שאפילו לא שואלים למחיר התיקון- בעיקר בשל העובדה שהם סומכים עלינו ויודעים שהם יקבלו את השירות הטוב ביותר ורמה הטובה ביותר וכמובן ממליצים עלינו ברשת”.

אילו שירותים מיוחדים אתם מעניקים?

” אנו יודעים בלוגיט סמארט לתקן תקלות ברמת הרכיבים בלוח, לדוגמה: באייפון 7 ידוע שיש תקלות במערכת השמע וזה תיקון שדורש ידע מעמיק ומקצועי או לדוגמה באייפד פרו בו ישנן בעיות טעינה, הדורשות ידע וניסיון רב”.

מה שעות הפעילות במעבדת ‘לוגיט סמארט’?

“שעות פעילות המעבדה הן תשע וחצי בבוקר ועד השעה שש בערב,יתרון גדול -אנו פותחים את המעבדה בימי שישי לסירוגין שמאפשר לחיילים שמגיעים רק בסופ”ש או לאלו שפנויים רק בימי שישי”.

לפרטים:
מעבדת לוגיט סמארט,
רחוב משה דיין 16 פתח תקווה
מעל ‘קפה קפה’ קומה 5
טלפון: 036291303  
חפשו אותנו גם בפייסבוק ‘לוגיט-סמארט’

 

Mobile Point 

סקר של גוגל קובע: ישראל היא המדינה המכורה ביותר לסמארטפונים כמו כן, הביקוש לאביזרי סלולר הולך וגדל כל הזמן, החל ממטען לרכב ועד לסוללת גיבוי דרך כיסוי מדליק ואוזניות לריצה מהנה.  מדובר ברשת ייחודית בישראל לממכר אביזרי טלפון במכונות אוטומטיות חדשניות ומשוכללות.

מעבדה מומלצת בגבעת שמואל

החנות פועלת 24/7 כדי לענות על הביקוש ההולך וגדל ולנוחיות הלקוחות, מלקוחות יכולים לרכוש מגוון של אבזרי סלוללר כגון מטענים (AC, DC או USB), סוללות חרום, אוזניות למכשירים המובילים .Apple, סמסונג, LG ועוד.

Mobile Point  אור בגבעה
הזיתים 96, ת. דלק סונול, גבעת שמואל

 

mobile4u

כאן מוכרים מכשירים ניידים ואת כל האביזרים הנלווים אליהם .לבד מכך פועלת כאן גם מעבדת תיקונים. במקרה והחלפתם מכשיר יבצעו עבורכם גם את הניוד במידה ותרצו לעבור לחברות סלולר שונה.
במקום דוגלים במתן שירות טוב, מקצועיות ואמינות. בין המוצרים הנמכרים- אביזרים חדשניים כגון, שעון חכם במיוחד לילדים,שלבד מהפונקציות הרגילות,הוא גם סוג של ‘אח גדול’, שבאמצעותו ניתן  לעקוב אחרי הילד בכל זמן ובכל מקום ולהיות רגועים שהוא בטוח.

מעבדה מומלצת בגבעת שמואל

לפרטים: הנשיא 73‏ גבעת שמואל‏

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

תגובה אחת

  1. ואי אני מתקנת בדיירקט פיקס ואני ממש ממש מרוצה!!!! http://adsdirectfix.com/

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

עורך דין צוואה,ירושה ומשפחה בראשון לציון- אלו המומלצים. צילום אילוסטרציה canva

עורך דין צוואה,ירושה ומשפחה בראשון לציון- אלו המומלצים

תפריט נגישות