יום ראשון , יולי 7 2024
דף הבית / כללי / מחפשים משתלה בבקעת אונו? אלו המומלצות

מחפשים משתלה בבקעת אונו? אלו המומלצות

הצבע הירוק ובעיקר הצמחים הם רכיב מרכזי באיכות חיים ובאווירה טבעית חמה ונינוחה שמבקשים אנשים רבים ליצור בבית, בגינה, במרפסת או במשרד. היכן תמצאו את המשתלות עם הצמחים והפרחים הטובים ביותר בבקעת אונו? התשובות בידיעה הבאה

משתלות מומלצות בבקעת אונו. צילום אילוסטרציה canva

המבחר הרחב והמגוון שיש במשתלות השונות ברחבי בקעת אונו, מבטיח מראה ירוק, רענן, מעשיר אשר מעניק מענה הולם לצרכים בבנייה הגבוהה, במשרדים או בחצרות הפרטיים. צמחים איכותיים ומטופחים מעשירים דירות נטולות גינה וחצר, מחדירים חום לחדרים ולמתחמי עבודה, מעניקים תחושת אינטימיות לחדרי לובי בבתים משותפים ומשפרים את איכות האוויר בחללים בהם אנו נמצאים רוב ימינו.

משתלת קקטוס סביון

בימים אלו כבר ברור לכולם כי צמחים מסוגים שונים הם חלק בלתי נפרד מנוף הבית, ושילובם עם אביזרים נוספים הופך את החלל למיוחד מאד. הכירו את משתלת קקטוס בסביון

שילוב פרחים וצמחים במרחב הביתי זה דבר חשוב ואף מבורך, בעיקר עבורנו ועבור המקום בו אנו נמצאים ברוב שעות היממה. צמח מביא איתו אנרגיה חדשה, חמצן ובעיקר ירוק חי ודינמי, אשר משלים את מה שחסר.  במשתלת קקטוס תמצאו את כל מבוקשכם ובמחיר שווה לכל כיס.

 

עם הגעתכם למשתלה תיחשפו מיד למבחר אדיר של צמחים (בעיקר הפתיע לטובה מבחר הקקטוסים מחו”ל), במחירים שווים לכל כיס. בנוסף תוכלו למצוא במקום עציצים, עצים, צמחים, פרחים, אדניות, סוקולנטים, מבחר רחב של חומרי חיטוי, הדברה, כדי חרס אותנטיים ועוד.

משתלת קקטוס סביון. צילום באדיבות המקום
משתלת קקטוס סביון. צילום באדיבות המקום

בעלי המשתלה מנוסים שנים רבות בתחום הגינון ולכן הדבר משחק תפקיד מכריע. ניכר כי העובדה שדרך המשתלה תוכלו גם להזמין הקמת גינה פרטית עבורכם, בהחלט העניק למקום עוד כמה נקודות זכות בבדיקה שלנו. בנוסף, משתלת קקטוס מאפשרת הזמנת מגוון פרחים וצמחים ישירות דרך האתר, החל מצמחי פנים ושמש ועד קקטוסים וסוקולנטים.

 

יש לציין כי בקליק אחד תגיעו לקטלוג מגוון ובתום ההזמנה תזכו למשלוח מהיר ומקצועי שלא פוגע באיכות הצמחים והפרחים. כמו כן, המשתלה, אשר דוגלת בחוויית קנייה אשר מעניקה ללקוח את התחושה שהוא נמצא בין בני משפחה וכל הצוות לצידו – מספקת שירות מקצועי, אדיב ונעים, לצד איכות צמחים גבוהה, מחירים הוגנים, נגישות נוחה למאגר הגדול של המשתלה וכמובן מידע רב.

משתלת קקטוס סביון. צילום באדיבות המקום
משתלת קקטוס סביון. צילום באדיבות המקום

אגב, אם אתם רוצים להתייעץ, לשאול שאלה או לברר יותר לעומק לגבי צמח כזה או אחר, תוכלו להתקשר למקום או לשלוח הודעה והם ישמחו לערוך לכם הזמנה דרך הטלפון בהתאם לדרישות שלכם.

 

למשלוחים: לחצו כאן

כתובת: צמוד לקאנטרי סביון, לניווט לחצו כאן
שעות פתיחה: א-ה 8.00-17.30
שישי: 8.00-16.00.

נייד 0528556163

 

 

משתלת פסיפלורה

במשתלת פסיפלורה,המנוהלת ע”י יניב ואריה הראל, תמצאו משתלה באוירה משפחתית עם דגש רב לחוויית הקניה ותודעת שירות גבוהה בייעוץ והכוונה בטיפול בצמחים, התאמת השתילים, עיצוב הגינה או המרפסת, טיפול במחלות צמחים הקמה ושדרוג גינות ומרפסות, כולל תאורת גן ועוד. משתלת פסיפלורה משלבת גידול עצמי של: פרחים, תבלינים ושיחים יחד עם עבודה שוטפת עם מיטב המגדלים בארץ ולכן תוכלו למצוא שם מבחר רב של צמחי בית וגינה, סחלבים, צמחי תבלין, כדים ועציצים דקורטיביים, כלי גינה, עצי פרי, שיחים, מטפסים, סקולנטים,צמחים טרופיים ופרחי עונה. בחנות הפרחים תוכלו להזמין זר צבעוני או להרכיב בעצמכם.

קריית אונו.

משתלות בבקעת אונו. צילום אילוסטרציה canva
משתלות בבקעת אונו. צילום אילוסטרציה canva

משתלת גן ירק

משתלת גן ירק משתרעת על פני 24 דונמים בהם תמצאו את מיטב צרכי הגינון בהתאמה אישית מושלמת, החל מצמחי בית וחוץ, עצי פרי ונוי, עצי זית עתיקים, שיחים וצמחייה הידרופונית, עציצים מעוצבים, כלים נלווים, חומרי דישון והדברה, כלי עבודה ועד מזרקות.

במקביל, אנשי הצוות במשתלה מספקים את שירותם בהקמת גינות ובמתן שירותי תחזוקה שוטפים לצמחיית חוץ ופנים באמצעות צוות מיומן ומנוסה. חוויית הקנייה במשתלה מאגדת חיסכון כספי, יחס אישי, זמינות גבוהה ונגישות מרבית לחוויית קנייה נבונה.

דרך לוד 97, אור יהודה.

 

משתלת מסובים

במשתלת מסובים תקבלו את החבילה המושלמת ביותר לטיפוח הגינה שלכם. זה כולל את מיטב הצמחים, שתילים, פרחים, עצי פרי לגינה, צמחים לשמש, צמחים לצל, צמחי תבלין ועציצים במגוון סוגים וגדלים, אבל אם חשבתם שכאן מסתיימת חווית הקניה, אז טעות בידכם.

פרט לצבע הירוק שנצפה במשתלה מכל מקום, ישנה גם מחלקה של אביזרים לעציצים, שתילים ופרחים הכוללת אדניות במגוון גדלים כמו כדים, מעמדים, אביזרי תליה ואגרטלים במגוון עיצובים וצבעים אשר יהפכו את הגינה, המרפסת או הגג שלכם למקום קסום.

לוד 10, אור יהודה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

עבודות בכביש. צילום אילוסטרציה canva

היום, מחר וביום רביעי עבודות תשתית בכביש 461

תפריט נגישות