יום שלישי , אפריל 16 2024
דף הבית / הכי מומלצים / אלכס אורלוב – האינסטלטור הכי טוב בבת ים

אלכס אורלוב – האינסטלטור הכי טוב בבת ים


 יש לכם נזילה בבית ?!  השאלה כיצד משיגים אינסטלטור במהירות האפשרית? היום זה לכאורה פשוט, תוך זמן קצר ניתן למצוא בעל מקצוע מידי בגוגל, אבל כיצד תדעו לבחור באיש המקצוע המהימן והמקצועי ביותר?!

בעבר, בעלי מקצוע קיבלו את רוב הפניותיהם מלקוחות מרוצים בשיטת א’-א’-א’ – ‘איש אחד אמר’.. אבל אנו ממליצים על אלכס אורלוב, האינסלטור הכי טוב בבת ים, המעניק שירותי אינסטלציה ושיפוצים.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


אלכס שעלה מברה”מ בשנת 2003, הינו מקצוען אמיתי שיודע בדיוק  לפתור תקלות הקשורות למערכת הביוב והמים, וגם להפוך את  חדר האמבטיה/השירותים למקום שכיף להיות בו.אלכס, האינסטלטור הכי טוב בבת ים, לא רק משחרר סתימות או יודע לאתר  נזילות במהירות, אלא מבצע מגוון עבודות רחב.

водопроводчик из Бат-Яма

אלכס: “אני עושה הכל מאפס, מא’-ת’: מהקמת צנרת וכל מה שנדרש בבית מבחינת המים, בריכות ביוב, משאבות ועוד. אני מחליף במידת הצורך את כל הצנרת , בתהליך השיפוץ, החל מניאגרה סמויה, מקלחון , אמבטיה, קרמיקות וגם כל מה שקשור בשיפוץ התשתיות במטבח.  אני גם עוזר ללקוחות לבחור קרמיקות וכלים סניטרים והרבה יותר בזול, בזכות העובדה שאני כבר מומחה בתחום, מכיר את השטח ויודע בדיוק היכן לרכוש את כל מה שנדרש”.

מה מייחד את עבודתך כאינסטלטור הכי טוב בבת ים?

” היתרון המרכזי עבור הלקוחות שלי, שכשאני עושה עבורם שיפוצים שאני מגיע לעבוד עד הסיום ולא  עובד במקביל במקום נוסף, כך שהטיפול נעשה במהירות, ביעילות ובידיעה שחייבים לבצע עבודה מושלמת, תוך ביצוע מקצועי ויעילות, בכדי שהלקוחות שלי יהיו שבעי רצון”.

איזה טיפ אתה יכול לחלוק עם קוראי האתר?

“המלצה שלי מניסיוני- לכו על תוצרת הארץ, קנו  מוצרים ‘כחול- לבן, משום שאם אתה קונים לדוגמה ברז תוצרת חוץ והמנגנון שלו מתקלקל, קשה להשיג חלפים. יש בארץ חברות מצוינות כמו חמת , מגדל וחרסה “.

водопроводчик из Бат-Яма

הידיעה שיש אינסטלטור הכי טוב בבת ים , בזמינות ונגישות מיידית, היא חיונית לגבי כל גורם שנתקל אי פעם בבעיה, וחייב פתרון מידי גם כדי למנוע/ למזער נזקי רטיבות עתידיים, במקרה של פיצוץ או דליפת מים.  אלכס:”הסירו דאגה אחת מיותרת, ותשאירו לי  לפתור את כל הבעיות הקשורות בתחום האינסטלציה. אני מבטיח שביעות רצון 100% מהשירות ומהעבודה.

מוזמנים ליצור עמי  קשר, אשמח להעניק לכם יעוץ רלוונטי לגבי התקלה או לגבי עבודות השיפוץ  אותה הנכם מבקשים שאבצע. אני מתחייב למחירים הוגנים וגם לשירות מקצועי עם חיוך…”.

לפרטים:

אלכס אורלוב  טלפון: 052-6870552

אתר: www.alexremont24.com

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

עורך דין. צילום אילוסטרציה canva

על צוואה הדדית וגדר שיקוליה

תפריט נגישות