שבת , אפריל 20 2024
דף הבית / חדשות גבעת שמואל / חינוך / נוער גבעת שמואל בנטיעות

נוער גבעת שמואל בנטיעות

1500 חניכי תנועת בני עקיבא ועזרא מגבעת שמואל יצאו השבוע לנטיעות ט"ו בשבט

נוער גבעת שמואל

בסניפי בני עקיבא יצאו חניכים ומדריכים משני הסניפים לטייל באזור תל שילה, במסלול נחמד ונעים מעלי לתל שילה. הם ביקרו במשכן ועברו תחנות חינוכיות בנושא המשכן בשילה על דמויות התנ”ך שמואל, חנה, עלי וכו’.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


נוער גבעת שמואל

החניכים נהנו, שרו מורלים, נהנו עם השבטים וחלקם אפילו נטעו נטיעות ובסוף היום, כמיטב המסורת, החניכים והמדריכים נהנו מהרקדה גדולה ושמחה במיוחד. חניכי סניף עזרא בגבעה יצאו לטייל באזור גוש עציון, סיירו במקום על מנת להכיר את האזור ולמדו על ההיסטוריה של הגוש וכמובן עסקו במצוות היום – נטיעות.

נוער גבעת שמואל

קומונריות הסניפים סיכמו ואמרו כי “הנטיעות מהוות יום שיא בפעילות השנתית שלנו. אחרי כל ההשקעה העצומה של המדריכים בשנה בכלל ולקראת הנטיעות בפרט, היה כיף לראות איך העבודה השתלמה: השבטים התגבשו והחניכים מאוד נהנו”. ערן אבן צור, מנהל יחידת הנוער במתנ”ס גבעת שמואל: “אנחנו רואים בנטיעות שאותם עורכים חניכי התנועה חשיבות ערכית לאהבת הארץ”.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

ילדים בקייטנה. צילום אילוסטרציה: Canva

קייטנת “ניצנים של פסח” של משרד החינוך יוצאת לדרך – כמה נרשמו בעירכם?

תפריט נגישות