יום שישי , מרץ 29 2024
דף הבית / חדשות אור יהודה / מקומי / סג”מ רועי גל מאור יהודה מצטיין הנשיא ליום העצמאות

סג”מ רועי גל מאור יהודה מצטיין הנשיא ליום העצמאות

מצטיין הנשיא, סג"מ רועי גל מאור יהודה,נפגש עם ראש העיר

מצטיין הנשיא, סג"מ רועי גל מאור יהודה, נפגש עם ראש העיר אור יהודה
מצטיין הנשיא, סג"מ רועי גל מאור יהודה, נפגש עם ראש העיר אור יהודה

גל, שנבחר כאחד מ-120 מצטייני הנשיא לקראת יום העצמאות, החל את דרכו כחניך בתנועת הצופים בשבט יהודה. עו”ד ליאת שוחט אמרה לו: “גאה שיש לעיר שלנו חיילים כמוך”


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


אחד מ-120 מצטייני הנשיא שקיבלו ביום העצמאות תעודת הוקרה מידי נשיא המדינה, ראובן ריבלין, והרמטכ”ל, רא”ל גדי איזנקוט, הוא סג”ם רועי גל, תושב אור יהודה, שנפגש לפני החג עם ראש עיריית אור יהודה, עו”ד ליאת שוחט.

גל משרת כמפקד מחלקה בפלוגה ב’ בכלא 6 של חיל המשטרה הצבאית. הוא היה חניך ומדריך בתנועת הצופים בשבט יהודה. ביום הגיוס הוא סירב לתפקידו, ולאחר מעצר הוא החליט שהוא מעוניין להמשיך בשיבוץ הראשוני שניתן לו. לאחר טירונות שוטרים צבאיים, יצא גל לקורס מדריכי כליאה, וסיים כמצטיין צוותי.

בשמונת החודשים האחרונים בתפקידו, אחראי גל על ניהול שגרת יום תקינה בכלא ובנוסף אחראי על טיפוח וכשירות הסגל שתחתיו – תשעה מדריכי כליאה וחמישה סמלים. גל מהווה גורם פיקודי לאנשי הסגל ולכלואים.

גל הנרגש אמר לראש העיר: “אני מתרגש מאוד מהמפגש איתך. לאחר שהתגייסתי היו לי קצת בעיות, אבל אני שמח שמצאתי את המקום שלי במשטרה הצבאית ומרוצה מאוד מהתרומה שלי לצה”ל”. ליאת שוחט השיבה לו: “אני גאה שיש לאור יהודה חיילים כמוך, שעושים חייל בשירותם הצבאי ותורמים במגוון תחומים. הבחירה בך כמצטיין הנשיא חשובה מאוד לאור יהודה, ואני בטוחה שנוכחותך בבית הנשיא תעניק השראה לבני הנוער שנמצאים לקראת גיוס או שנמצאים כבר במהלך שירותם הצבאי”. כאות תודה, העניקה שוחט לגל תשורה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

מי שיקמה היערכות לשעת חירום באור יהודה. צילום: מי שיקמה

מי שיקמה ממשיכים לתרגל כדי להיות מוכנים בזמן אמת

תפריט נגישות