יום חמישי , אפריל 18 2024
דף הבית / חדשות אור יהודה / חינוך / בי”ס אלונים בתחרות חידון חקר החלל

בי”ס אלונים בתחרות חידון חקר החלל

תלמידי בית הספר מאור יהודה התברגו בין 25 בתי הספר המצטיינים בתחרות שעוסקת בחקר החלל והאסטרונומיה. מירית מויאל, מנהלת בית הספר: "שמחה שאנחנו רואים את הפירות"

בי"ס אלונים העפיל לשלב השלישי בתחרות חידון חקר החלל

תלמידי מצוינות מדעים בבית ספר אלונים באור יהודה בהובלת המורה אילה גורן העפילו לשלב השלישי של תחרות חידון חקר החלל והאסטרונומיה הארצי. את התחרות החלו מאות בתי ספר ברחבי הארץ, כאשר אל שלב החידון העפילו 52 בתי ספר. בעקבות התוצאות החיוביות בחידון, הצליחה הנבחרת הבית ספרית להעפיל לשלב ג’ שבו יתחרו 25 בתי ספר.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


בי"ס אלונים העפיל לשלב השלישי בתחרות חידון חקר החלל

החידון עצמו עסק בנושא אסטרונומיה וחלל, כאשר בשלב הבא יידרשו התלמידים להגיש דגם של חללית והיעד שלה, ולאחר מכן הם יגישו עבודה סופית בתקווה להגיע לשלב האחרון של התחרות. בנבחרת של אלונים יש 12 תלמידים מכיתות ה’ ו-ו’.

מירית מויאל, מנהלת בית הספר, מציינת בגאווה: “בית הספר אלונים מעודד מצוינות, ואנחנו בדרך לשם. אנחנו משקיעים המון משאבים, ואני שמחה שאנחנו רואים את הפירות. התלמידים לקחו ברצינות רבה את הפרויקט ועובדים בימים אלו עם מהנדסים כדי לייצר חללית שתתחרה על הזכייה בפרויקט”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

עידית בלכר מקבלת את תעודת ההוקרה. צילום: באדיבות מחוז תל אביב משרד החינוך

עידית בלכר מנהלת בי”ס אהוד מנור אור יהודה בין 20 המצטיינים של תשפ”ג

תפריט נגישות