שבת , אפריל 20 2024
דף הבית / גאווה לגני תקווה – קצין הצללים נחשף

גאווה לגני תקווה – קצין הצללים נחשף

סא"ל ארז דגני, בן 35 נשוי לדנה, קצינה בחיל האוויר ואבא לניצן ולנדב, שנולד ממש לפני שבועיים ונכנס למשפחה. ארז ומשפחתו מתגוררים בגני תקווה

ארז דגני
צילום - דוצ

סא”ל ארז  התחיל את דרכו בצע כקצין קשר גדודי בגדוד 601, שם גם שרת בזמן מלחמת לבנון השנייה  בהמשך מילא שורה של תפקידים מבצעים בינהם קצין תקשוב  של יחידת המסערבים ‘דובדבן’. במהלך השירות הצבאי ובמקביל לעלייתו בסולם הדרגות למד דגני במשך ארבע שנים לימודי הנדסת חשמל והיה רמ״ד מבצעים באגף התקשוב.


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של אונו ניוז

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


אשתו של ארז, דנה, הינה גם היא קצינה בחיל האוויר אבל בכוחות משותפים בני הזוג לא נותנים לעיסוק התובעני לפגוע בשגרה המשפחתית.

ביום חמישי האחרון סיים את תפקידו כמג״ד אמירים, מפקד גדוד התקשוב הארצי אחראי על הפעלת פלטפורמות מטכליות מבוססות תקשורת רחבת סרט/תקשורת לווינית עבור כלל זרועות צהל באימונים, מב״ם ופעילויות של משימות מיוחדות.

ארז דגני
צילום – דוצ

דברים שאמר בסיום הקורס לפקודיו – המוטו שמוביל אותי – “אל תלך לאן שמובילה הדרך, לך היכן שאין דרך – והשאר שביל. חיילי ומפקדי הגדוד, עם סיום תפקידי כמפקד הגדוד ברצוני להביע את הערכתי הרבה לכם. חיילים ומפקדים מהטובים שיש בצה״ל. זו הייתה עבורי זכות גדולה להיות מפקדיכם גם אם לתקופה קצרה אך משמעותית. המשיכו להיות הקומנדו התקשובי- ‘בכל מקום שתרצו ובכל דרך שתבחרו׳.

אאחל לכולכם המון הצלחה בהמשך וכמובן ברוח התקופה בריאות. מצדיע לכם!״

 

 

על יחידת חידת חושן:
יחידת חושן היא היחידה שמחברת בין צרכים מבצעיים ליכולות טכנולוגיות ומייצרת פתרונות ומערכי תקשורת מאובטחת המותאמים לכל פעילות ומשימה בצה״ל בחירום ובשגרה. היחידה מאפשרת קישוריות, סגירת מעגלים וחיבור בין יכולות שונות- מודיעין, אש, חה״א והכוחות בשטח-ובכך מחזקת את הרב זרועיות בצה״ל. היחידה קולטת את הדרישות מהשטח, מייצרת את התקשורת, מממשת מדיניות קשר ומספקת רשת חזקה ויכולות טכנולוגיות מתקדמות למשתמש בקצה.

ליחידה שלושה גדודי קשר המאפשרים את זמינותו ורציפותו של הקשר והמידע בצה״ל:  אמירים: גדוד קשר ארצי נייד אשר נותן מענה לכלל הזרועות, הפיקודים והיחידות השונות. ברשות הגדוד אמל״ח המיועד לתת מענה מהיר ומיידי בכל מקום שנדרש.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

השריפה בדירה בגבעת שמואל. צילום: דוברות כיבוי אש

גבר נספה בשריפה שפרצה בדירה בגבעת שמואל

תפריט נגישות