יום שישי , אפריל 19 2024
דף הבית / גני תקווה – התושבים יצביעו אם להקים יחידת שיטור עירוני

גני תקווה – התושבים יצביעו אם להקים יחידת שיטור עירוני

השבוע התכנסה מנהלת החירום והביטחון של גני תקווה, המורכבת מתושבות ותושבים שהביעו רצון לקחת חלק בתחום הביטחון, על מנת לבחון עם חברות וחברי המנהלת את האפשרות להקמת שיטור עירוני בגני תקווה. השירות יהיה בתשלום נוסף לארנונה

שיטור עירוני קריית אונו
צילום ארכיון

מנהלת הביטחון, בשיתוף ראש המועצה ועובדי המועצה מתחום הביטחון, דנו בשאלת הביטחון ביישוב תוך התמקדות בנושא מתן מענה לתחומי  הגברת כושר ההרתעה של כוח הביטחון ביישוב, מניעה ואכיפה של עבירות בתחומי איכות חיים ואלימות והתנהגות אנטי חברתית בקהילה.


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של אונו ניוז

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


בפורום עלה כי כיום הטיפול של השיטור האיזורי בתחומים אלה לוקה כיום בחסר, כאשר שירותי הפיקוח של המועצה לא מסוגלים לכסות את היקף הטיפול הנדרש וכן במצב בו סמכויות הפקחים בחוק אינן מספיקות על מנת לתת מענה מלא לאירועים שנידונו לעיל.

על כן, דנו חברי המנהלת בהקמת מערך שיטור עירוני- מערך אכיפה יישובי ייעודי הפועל בשיתוף פעולה עם משטרת ישראל, עליו ידרשו התושבים לשלם אגרת שמירה בחיוב הארנונה.

ראש המועצה ליזי דלריצ’ה אמרה בישיבת המנהלת: “חשוב לי להציג את הכלי הזה בפניכם בעזרת יועץ מקצועי לתחום, על מנת שיוכלו חברות וחברי הפורום לתת את דעתם כמי שבחרו לקחת חלק בהתנדבות בצוות החשיבה בנושאים של חירום וביטחון”.

בסיום ההתכנסות הוסכם על ידי חברות וחברי המנהלת כי המועצה תפרסם לתושבי היישוב סקר עמדות שלאחריו תתקבל החלטה אם להפעיל יחידת שיטור עירוני בגני תקווה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

3 תגובות

  1. גם כך הארנונה מטורפת אז להעמיס עוד ? מאיפה ? פשוט מטורף.

    • נכון. אם אכן קיימת בעיה יש לטפל בה במסגרת התקציבים הקיימיםצ ולא לקחת עוד מימון מהציבור

    • נכון.
      אם אכן קיימת בעיה אז יש לטפל בה במסכרת התקציבים הקיימים ולא להעמיס את המימון על הכיס של בציבור

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

השריפה בדירה בגבעת שמואל. צילום: דוברות כיבוי אש

גבר נספה בשריפה שפרצה בדירה בגבעת שמואל

תפריט נגישות