יום שישי , מרץ 29 2024
דף הבית / גני תקווה – כיצד ינהגו המתמודדים עם הפילוג בישוב

גני תקווה – כיצד ינהגו המתמודדים עם הפילוג בישוב

פרוייקט אונו ניוז - בחירות 2018, קאט דה בולשיט, התושבים שואלים המועמדים מתחייבים. השבוע, כיצד ינהגו המועמדים בגני תקווה עם הפילוג בישוב?

לא רוצים איצטדיון בגני תקווה
צילום ארכיון

הישוב היוקרתי גני תקווה הפך בשנים האחרונות להיות מורכב ממחנות, קבוצות פייסבוק עם חלוקה ברורה בעד ונגד ראש המועצה. בשנים האחרונות האופוזיציה האמיתית קמה מתוך תושבים בקבוצות הפייסבוק המאוד פעילות בגני תקווה.
רוצים לשלוח שאלות למועמדים – שלחו אלינו


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


בכל שבוע תיבחר אחת השאלות של התושבים ותישלח לכל המועמדים, השבוע, בקשנו לברר כיצד הפכה גני תקווה למפולגת כל כך ומה תעשה/י במידה ותיבחר/י?

קאט דה בולשיט

ליזי דלריצ’ה: “לא ברור מהיכן המסקנה כי גני תקווה הינו ישוב מפוצל. רובם המוחלט של תושבי הישוב אוהבים לחיות בגני תקווה וגאים לחיות ביישוב שהפך לשם נרדף לאיכות חיים. בגני תקווה גרים יחדיו תושבים דתיים וחילונים בהרמוניה מושלמת ואינם מכירים  מושגים כגון יישוב ״מסוכסך ומפוצל״.
מטבע הדברים, בעת בחירות יש אולי מעומדים שמנסים, מתוך אינטרסים כאלה ואחרים, לצייר תמונה שחורה על הישוב שלנו. צר לנו על כך, אבל אלו מיעוט שבמיעוט.
אני אמשיך להיות ראש מועצה של כולם ולהבטיח שכל התושבים בגני תקווה יקבלו את המועצה הטובה ביותר בשבילם ועבורם. על טיב השירות יעידו הפרסים הרבים שגני תקווה זכתה בהם בשנים האחרונות”.
יניב שחר“כמו בכל מקום שבו יש דמוקרטיה בריאה, גם בגני תקווה ישנן לאנשים דעות שונות, וגם מחלוקות בענייני הישוב. מי שהופך מחלוקת ציבורית רגילה ל”פילוג” של ממש, זה שלטון היסטרי, שדואג לסתום פיות, “לסמן” כל מי שלא מיישר קו או מעז לשאול שאלה קשה, ולהציג ביקורת עניינית בנושאים ציבוריים – כלא לגיטימית. אם אבחר לראשות המועצה אפעל להנהיג בגני תקוה תרבות אחרת מזו של השלטון הנוכחי, תרבות של הקשבה, שיתוף, וגם יכולת הכלה של דעות אחרות, ביקורת, ושאלות קשות. ועד אז, לא ארתע מההסתה המאורגנת כנגדי, אמשיך לנהל דיון ציבורי ער ונוקב, וכמו עד עכשיו אקפיד על דרך מכובדת ועניינית”.
 
גיל-עד זגר: “הפילוג נובע מתחושת הניכור והאכזבה של חלק ניכר מהתושבים ותחושה שהם לא מעורבים במה שקורה ביישוב שלהם.  מה שיהיה נכון לדעתי לעשות הוא ליישם את תכנית ועדי השכונות שהצעתי, כך שיוקמו ועדי שכונות ביישוב ולכל שכונה יהיה נציג/ה שיעביר את תלונות/הצעות/בקשות התושבים ישירות למועצה. ככה יהיה קשר ישיר ותהיה פחות תחושה של הזנחה או התעלמות. החלק השני הוא שאחרי הבחירות, מי שלא ינצח, ימנה גם מנציגי הצד המפסיד לוועדות שונות כך שגם למפסיד תהיה יכולת להשפיע על סדר היום הציבורי.
“. 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

תגובה אחת

  1. אין שום פילוג, אחלה יישוב עם אחלה תושבים. אנשים שלא מרוצים יש ויהיו תמיד, בשום מקום ראש העיר לא אמור לספק את הרצונות של כולם, ואנשים שממורמרים בחייהם תמיד יוציאו זאת על אנשים או גופים שונים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

יו”ר מרכז השלטון המקומי חיים ביבס וליזי דלריצ’ה. צילום: דוברות גני תקווה

גני תקווה: ליזי דלריצ’ה נבחרה לכהן כיו”ר ועדת החינוך ותייצג את השלטון המקומי

תפריט נגישות