יום שישי , מרץ 29 2024
דף הבית / הפתעה מדאיגה חיכתה אתמול לתושבי גני תקווה בתיבות הדואר

הפתעה מדאיגה חיכתה אתמול לתושבי גני תקווה בתיבות הדואר

ההורים מודאגים מהפליירים שחושפים את בני הנוער למכירת סמים מסוג קנאביס. תושבת גני תקווה: "אני מקווה שבמשטרה יטפלו בנושא ובהקדם"

פלייר בתיבות דואר בגני תקווה
פלייר בתיבות דואר בגני תקווה

תושבי גני תקווה נדהמו לגלות אתמול עלונים המפרסמים מכירת סמים מסוג קנאביס בתיבות הדואר שלהם. בעלונים הופיעה כתובת בטלגרם וגם תפריט מגוון של מוצרי סמים ומחירים לפי משקל וסוג מוצר.


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של אונו ניוז

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


“הוצאתי את הדואר כמו בכל יום והתכוונתי לזרוק את הפליירים לפח ופתאום שמתי לב לתוכן שלו”, מספרת תושבת גני תקווה, “הייתי בהלם. אני בעד לגליזציה של קנאביס בדיוק מהסיבה הזאת כי זה לא צריך להיות נגיש לילדים בצורה הזאת. אני חושבת על בני נוער שהפלייר הזה יכול להגיע לידיים שלהם והם יכולים להזמין להם קנאביס בלי שום בעיה ולהשתמש. לאיפה הגענו שעבריינים שמים לנו פליירים כאלה בתיבת הדואר בלי לחשוש בכלל מהמשטרה? אני מקווה שבמשטרה יטפלו בנושא ובהקדם”.

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: “משטרת ישראל מנהלת מאבק עיקש בנגע הסמים, במסגרתו אוכפת באופן סמוי וגלוי כנגד עבירת גידול, סחר והפצת סמים, למען שלום הציבור וביטחונו. ככל שמתקבל מידע או דיווח בנושא, הדבר נבחן ומטופל בכל המישורים, לרבות בסחר בסמים במרחב הרשתי”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

יו”ר מרכז השלטון המקומי חיים ביבס וליזי דלריצ’ה. צילום: דוברות גני תקווה

גני תקווה: ליזי דלריצ’ה נבחרה לכהן כיו”ר ועדת החינוך ותייצג את השלטון המקומי

תפריט נגישות