יום שישי , מרץ 29 2024
דף הבית / רקדניות בנות 13 – מאבטחות את מרכז הבמה בגני תקווה

רקדניות בנות 13 – מאבטחות את מרכז הבמה בגני תקווה

מחדל אבטחה חמור במרכז הבמה בגני תקווה. למערכת אונו ניוז הגיעו עדויות על ילדות שנשכרו לאבטח את הכניסה למרכז החוגים במקום שומר מקצועי וחמוש. השבוע ארעו גניבות במקום

גניבת טלפונים בגני תקווה
הצילום להמחשה

מה קורה במרכז הבמה בגני תקווה – מרכז התרבות היוקרתי של בקעת אונו עולה לכותרות ולא בגלל מופעי התרבות והפנאי אלא בהקשרים שלילים. לפני מספר שבועות דיווחנו על סכסוכים בין הנהלת מרכז במה למרכז מחולות שנמצא במקום שנים רבות.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


במרכז הבמה בגני תקווה, יש מספר שערי כניסה, בחלק מהם נמצאים מאבטחים, בעיקר בשעות הערב שמגיעים אורחים להצגות, אך במשך שעות אחר הצהרים שמגיעים ילדי גני תקווה לחוגים ופעילויות מאבטחים את הדלתות, עובדי התחזוקה של המקום וגם, מאבטחות מיוחדות, תלמידות בחוג הריקוד, בגילאי 13 נקראו מספר פעמים בחודשיים האחרונים לאבטח את דלת הכניסה בגלל העדר מאבטחים חמושים ומקצועים. את המאבטחות שכרו מנהלי מרכזי החוגים, מחולה, מאחר ולטענתם מרכז הבמה לא מספק אנשי אבטחה מקצועיים.

השבוע, כך על דיווחי הורים שהגיעו למערכת אונו ניוז – ארעו מספר אירועי גניבות מתוך תיקים של ילדות צעירות המגיעות לרקוד במרכז הבמה. באחד האירועים אף נגנבו טלפונים וכסף מזומן.

מספרת אחת האימהות – יש סרטון וידיאו של מצלמות האבטחה המראה בחור עם כובע מסתובב באין מפריע בין חדרי החוגים, הוא יכול היה להיכנס לשירותים, לעשות משהו לאחת הילדות, יש שם הפקרות מוחלטת, הורים שולחים את הילדות לחוג ולא מצפות למצוא גברים חשודים מסתובבים בין הילדות באין מפריע, זה חמור מאוד”.

אם נוספת מציינת – “רק כדי להבהיר את חומרת המצב, אספר שביום שישי האחרון, בשעה 13:30, נקראה בתי, בת 13 בסך הכל, ”לאבטח” את מרכז הבמה. תארו לכם. כאילו שילדה בת  13 יכולה לעשות משהו אם יכנס מישהו מסוכן, או זר. כאילו שיש לה הכלים להבחין או להגן על עצמה ועל אחרים.

אני רואה את המקרה הזה בחומרה ודורשת לדעת, לאלתר, מכל הנוגעים בדבר ובעלי האחריות והסמכות במרכז הבמה, שבשיעור הבא המתקיים ממש בימים הקרובים, בנותיי ובנותיהן של הרבה משפחות כאן, תהיינה בטוחות מעל לכל ספק סביר, בכל רחבי הישוב, ובטח ובטח במקום כמו מרכז הבמה”.

לכתבות נוספות:
חשד: גנב יהלום ב200 אלף דולר וניסה לברוח לחו”ל
המשטרה חושפת – נתוני הפשיעה בגני תקווה

מנהל מחולה, שלומי הופמן, מפנה אצבע מאשימה לעבר הנהלת מרכז הבמה: “אני לא חושב שהייתה אבטחה טובה, אבל זה לא מתפקידי. עם הכלים שהיו ברשותי ולאור זה שמרכז הבמה סובב את גבו, אני אמשיך לכבות שריפות כדי לתת מענה. השאירו את שתי הכניסות חשופות ללא שמירה, וזו בעיה של מרכז הבמה.

השאירו דלת פתוחה ואף אחד לא ידע מזה. אם אני אגיע למרכז הבמה והם לא יעמידו לרשותנו שומר או את הדברים שהם צריכים אני אמשיך לכבות שריפות כדי לתת מענה און ליין. אפנה למזכירה שלי לאשתי ואפנה לבנות, אמשיך לסתום חללים בכלים שעומדים לרשותי. מרכז הבמה לא מספק את הדברים. אני אמור לתת שיעורי מחול, לא שירותי אבטחה. המקרה שקרה לא קרה ביום שהיו מד”צים – מאבטחות מטעמי, לא ידעו איך האדם נכנס זה לא קשור מי שמנסה לערבב רוצה לטשטש את הבעיות האמיתיות ומתרכז בעריפת ראשים”.

ליזי דלריצ’ה, ראש מועצת גני תקווה – סירבה להגיב.

מיכל אהרוני, מנהלת מרכז הבמה – סירבה להגיב.

ממשטרת ישראל נמסר – “אין המדובר במכת גניבות. הוגשו תלונות בגין המקרה נשוא הסרטון שצורף לפנייתך והמשטרה פתחה בחקירה, אודותיה לא נוכל לפרט, מטבע הדברים 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

תגובה אחת

  1. מתבוננת מהצד

    לפני שבוע הייתי עם ביתי בהצגה ושמר בכניסה לתיאטרון נער ציר שבדק שלא נכנס אף אלד עם מזון.לאחר ההפסקה שוב עמד הנער בכניסה בדק אלד אחד שלא נכנס עם מזון עשה עבודה מצויינת ומקצועית אך אמא אחת בהמה במילים עדינות שקנתה שקית צ’יפס או משהו כזה בקיוסק ליד סירבה לזרוק את הצ’יפס ואמרה שרק עכשיו קנתה אותו משכה את ביתה ונכנסו לתיאטרון לאחר שזה ביקש מהם לא להיכנס. 2 דברים הפריעו לי הראשונה שמסכן הילד הצעיר הזה שצריך להתמודד עם אישה כזן ואם אין לו את הכלים להתמודד מולה אז למה הוא עומד שם,לדעתי היה צריך להזעיק מאבטח מבוגר גדול שפשוט יבש לאמא הזו מול הבת שלה ולומר לה שכך ממש לא מתנהגים ויש כללים מאד ברורים ושתצא מיד החוצה.הדבר השני שהבת שלה גדלה לכזו התנהגות גסה וחצופה כלפי אנשים. עצוב . צריך להעסיק את האדם הנכון לתפקיד גם אם זה רק מאבטח.בטח שבנות 13 לא אופציה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

יו”ר מרכז השלטון המקומי חיים ביבס וליזי דלריצ’ה. צילום: דוברות גני תקווה

גני תקווה: ליזי דלריצ’ה נבחרה לכהן כיו”ר ועדת החינוך ותייצג את השלטון המקומי

תפריט נגישות