יום שלישי , אפריל 16 2024
דף הבית / חדשות חמות / ארבע וחצי שנות מאסר לשודד משאית כסף בגני תקווה

ארבע וחצי שנות מאסר לשודד משאית כסף בגני תקווה

בנובמבר 2017 נשדד לצהרי היום, במרכז גני תקווה רכב בלדרות מאובטח המכיל מיליוני שקלים. הפורצים ניצלו רגע בו המאבטחים השאירו את הרכב ללא אבטחה, פרצו אליו ושדדו מתוכו סכום כסף שמוערך בכמה מיליוני שקלים. בשבוע שעבר נגזרו על אחד מהם 4 וחצי שנות מאסר וקנס בסך מיליון שקלים

משאית כסף נשדדה בגני תקווה
משאית כסף נשדדה בגני תקווה. צילום ארכיון אונו ניוז

סוף גנב לתליה. ארבע וחצי שנות מאסר נגזרו על תושב קריית גת כבן 31 שגנב סכום כסף המוערך בכ-4 מיליוני שקלים מרכב בלדרות מאובטח בגני תקווה. מדובר בעובד לשעבר בחברת מודיעין אזרחי, לה שייך הרכב שנפרץ.


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של אונו ניוז

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


המקרה אירע בנובמבר 2017, במרכז מסחרי ברחוב הגליל בגני תקווה. רכב בלדרות מאובטח המכיל מיליוני שקלים עצר ליד סניף מגה ביישוב. שני תושבי קריית גת, שעקבו אחר הרכב עם רכבם, ניצלו רגע בו המאבטחים לא שמרו על הרכב ופרצו אליו. השניים נעצרו מספר חודשים לאחר מכן בעירם.

לאחר ניהול הוכחות הורשע אחד מהם בסעיפים של קשירת קשר לביצוע פשע, זיוף סימני זיהוי של רכב, פריצה לרכב בכוונה לגנוב וגניבה בנסיבות מחמירות.

בטיעוניו לעונש קבע התובע במשפט כי מדובר באחת מעבירות הרכוש החמורות ביותר הקיימות בספר החוקים ודרש לקבוע עונש של 5.5-9 שנות מאסר, בדומה לפרשת שוד הברינקס המפורסם.

הסניגורית ביקשה להתחשב בנסיבות חייו של החשוד, הכוללות תאונת דרכים קשה שעבר ושיתוף פעולה מלא עם שירות המבחן וביקשה לגזור עליו עונש של מספר חודשי מאסר בודדים.

לאחר ששמעה את הצדדים פסקה השופטת עדי יעקובוביץ’ כי “מידת הפגיעה בערכים המוגנים והענישה הנוהגת, מתחם העונש ההולם במקרה שלפנינו, נע בין 3 שנות מאסר בפועל ועד ל-7 שנות מאסר בפועל וזאת לצד ענישה כספית נלווית.”

בסופו גזרה השופטת יעקובוביץ’ על הנאשם עונש של 4 וחצי שנות מאסר וקנס כספי על סך מיליון שקלים או לחילופים שנת מאסר נוספת תמורתו.

אולי יעניין אותך גם: חשד: תושב קריית אונו תקף מינית את בתו הקטינה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

משתלת קקטוס סביון. צילום באדיבות המקום

המשתלה החדשה בסביון: “משתלת קקטוס” במבצעי פתיחה ומתנות לחג

תפריט נגישות