יום ראשון , מאי 19 2024
דף הבית / הכירו את WOXI – האוטובוס ההליכתי של גני תקווה

הכירו את WOXI – האוטובוס ההליכתי של גני תקווה

הפיילוט נוצר על ידי קבוצת משתתפים אשר לקחו חלק בתחרות "האקתון התחבורה" שהתקיים בגני תקווה בחודש פברואר האחרון, ועסק באתגרי התחבורה והתנועה ברחבי הישוב במטרה לעודד ולהניע קבוצות תושבים לחשוב, לייצר ולפתח פתרונות חדשניים לאתגר משותף

מיזם woxi- האוטובוס ההליכתי של גני תקווה. צילום באדיבות עיריית גני תקווה
מיזם woxi- האוטובוס ההליכתי של גני תקווה. צילום באדיבות עיריית גני תקווה

גני תקווה השיקה פיילוט לאוטובוס הליכתי בשם WOXI, במסגרתו ילדות וילדים מגיעים לבית הספר בליווי הורה או מתנדב תורן, תוך עצירה רגלית בתחנות קבועות, משם ניתן להצטרף אל השיירה ולהגיע בבטחה אל בית הספר, ללא שימוש ברכב או עמידה בפקקים.


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של אונו ניוז

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


הפיילוט נוצר על ידי קבוצת משתתפים אשר לקחו חלק בתחרות “האקתון התחבורה” שהתקיים בגני תקווה בחודש פברואר האחרון, ועסק באתגרי התחבורה והתנועה ברחבי הישוב במטרה לעודד ולהניע קבוצות תושבים לחשוב, לייצר ולפתח פתרונות חדשניים לאתגר משותף.

בחודש האחרון מיזם WOXI יצא לדרך כפיילוט לתלמידות ותלמידי בית הספר גנים שבגני תקווה, על ידי הורים ומתנדבים שלקחו חלק בעשיה ובליווי. בחודשים הקרובים עיריית גני תקווה תמשיך לבחון את אפקטיביות המיזם ותבדוק את דרכי הפעולה המיטביים והבטוחים להפעלתו לקראת שנת הלימודים הבאה.
ליזי דלריצ’ה, ראש עיריית גני תקווה:
“שלושת המיזמים הזוכים בהאקתון התחבורה שקיימנו, מצביעים על הפוטנציאל של גני תקווה כעיר הליכתית. המיזמים מסתמכים על שימוש במשאבים קיימים בדגש על המדרכות ברחבי היישוב תוך רתימת ההון האנושי והקהילה. חיבור התושבים והקהילה שגרה ביישוב לאירוע, הניבה יוזמות יצירתיות אותן אנו משלבים בתוכנית העבודה הרשותית.

המיזם נועד במטרה לשמור על גני תקווה ירוקה על ידי הקלה על עומסי התנועה, ועידוד פעילותם בריאותית וספורטיבית. הפיילוט התחיל בבית הספר גנים ובתקופה הקרובה נבחן את הביקוש לכך בקרב ההורים בקהילה על מנת להרחיבו ולהוציא אותו לפעול בהמשך.”

רותם רשטיק עינב, מנהלת אגף חדשנות בעיריית גני תקווה:

“האוטובוס ההליכתי הוא פתרון קהילתי ודיגיטלי אותו יזמו התושבים, ויש בו גם המון קסם ושילוב בין דורי אידיאלי.
במסגרת הפיילוט בדקנו כיצד מתקיים שירות ההולכה על ידי המבוגרים במסלול קבוע ובהתאם למסקנות הפיילוט אנו נעבוד בשיתוף פעולה עם התושבים היזמים לפיתוח אפליקציה בטוחה לילדים, שתשמר דבקות למסלול ומשחוק סביב ההליכה ברגל.”

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

השריפה בבסיס תל השומר. צילום: כיבוי אש

השריפה בתה”ש: מסקנות חוקר הדליקות הועברו למשטרה, והשמועות מתפשטות כאש בשדה קוצים

תפריט נגישות