יום שלישי , אפריל 16 2024
דף הבית / ליזי ד’לריצה – “מחאה זה חלק מהדמוקרטיה”

ליזי ד’לריצה – “מחאה זה חלק מהדמוקרטיה”

ראש מועצת גני תקווה בוועידת השלטון המקומי: "תרבות מעודדת מחאה וזה חלק מהדמוקרטיה, אסור לנו לפגוע בזה, זוהי זכותו של הציבור ושל האמנים לחופש הביטוי"

מירי רגב וליזי דלריצ'ה בפאנל חינוך ותרבות

הוועידה השנתית השביעית של השלטון המקומי עומדת השנה בסימן 80 לשלטון המקומי ו-70 למדינת ישראל. הועידה מארחת באופן מסורתי שרים, רגולטורים וחברי כנסת לצד ראשי הרשויות בישראל.
מירי רגב וליזי דלריצ'ה בפאנל חינוך ותרבות

במהלך הוועידה התקיים פאנל בנושא חינוך ותרבות בעיר העתיד: האם הרשות צריכה להפריד בין תרבות לביקורת. בפאנל לקחו חלק ראש המועצה המקומית גני תקווה, ליזי דלריצ’ה, יו”ר מוזיאון ארץ ישראל ומזכיר הממשלה לשעבר, צבי האוזר. בהמשך הוועידה בנושא חינוך ותרבות בעיר העתיד נאמה גם שרת התרבות והספורט, ח”כ מירי רגב, ששוחחה לאחר מכן עם ראש מועצת גני תקווה.

בהודעה שנשלחה מטעם מועצת גני תקווה לאתר אונו ניוז נמסר – מדברי ראש מועצת גני תקווה בפאנל בנושא חינוך ותרבות -“כמו שהציפיות שלי משר החינוך שלא ידאג רק לציבור הדתי ושר הבריאות שלא ידאג לציבור החרדי, הציפיות שלי משרת התרבות שתדאג לכל הציבור. התרבות מביעה מחאות דרך עצמה וזה מה שצריך להיות. זו דמוקרטיה ואני מעודדת את זה. לא הייתי חושבת פעמיים אם להזמין את יונתן גפן לאירוע בגני תקווה, זו זכותו להביע את דעתו, גם אם זו לא הדעה שלי. וגם אם כואב לי לשמוע אותה”


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

מבזק-משטרה-אונו-ניוז (1)

רימון נמצא ברחוב צה”ל ביהוד מונוסון- אין חשד לפח”ע

תפריט נגישות