יום ראשון , יולי 7 2024
דף הבית / “למדנו על סגירת הקבוצה דרך הילדים”: לידר סגרה מספר שנתונים בקבוצת הכדורגל

“למדנו על סגירת הקבוצה דרך הילדים”: לידר סגרה מספר שנתונים בקבוצת הכדורגל

לפני מספר ימים קיבלו ילדי מועדון הכדורגל גני תקווה, ילידי 2009-2011, הודעה בקבוצת הווטסאפ של הקבוצה כי קבוצת הכדורגל שלהם מפסיקה את פעילותה. הילדים עדכנו את הוריהם ההמומים, שלדבריהם סגירת הקבוצה נחתה עליהם כרעם ביום בהיר, בעיקר בשל העובדה שהם למדו על סגירת הקבוצה דרך הילדים. "המועדון ליווה את הילדים האלה מכיתה א', חוג הכדורגל עבור רובם היה אי של שפיות", אומר אחד ההורים. מהעירייה נמסר: "מצרים על החלטתו של המנהל המקצועי לשלוח הודעה בקבוצה של הילדים לפני ההודעה הרשמית מטעם החברה לפיתוח"

קבוצת ילדי מועדון הכדורגל גני תקווה. צילום פרטי
קבוצת ילדי מועדון הכדורגל בגני תקווה. צילום פרטי

רק לפני חודש התקיימה פגישת הורים עם מנהל מועדון הכדורגל בגני תקווה של שנתון 2010.


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של אונו ניוז

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


באותה ישיבה, כך טוענים ההורים שלקחו בה חלק, התווה המנהל את מדיניות המועדון לשנה הבאה, כולל תוכניות עבודה, הצגת מאמן ושחרורי שחקנים.

השבוע, “כרעם ביום בהיר” לשון ההורים, נודע להם בדרך לא דרך על סגירת המועדון לשנתונים 2009-2011.

“לא רק עצם ההודעה עצמה על סגירת הקבוצה הפתיעה אותנו”, מספר אב לשחקן בקבוצה. “המנהל המקצועי פתח קבוצת ווטסאפ עם הילדים ועדכן אותם שם, ואז מיד יצא מהקבוצה.

אנחנו ההורים למדנו על סגירת המועדון דרך הילדים שלנו. בלי שום שיח עם ההורים ובלי שום הכנה מוקדמת”.

איך הילדים הגיבו לזה?

“הילדים שבורים לא פחות. עשרות ילדים שמתאמנים ביחד מכיתה א’ נותרו שבורים. צריך לזכור שמדובר מעל הכל במסגרת חינוכית, גם אם לא יצא איזה כדורגלן גדול מאף אחד מהם, מדובר פה בנפש של ילדים.

בתקופת הקורונה- המשבר הכי גדול שהיה לילדים האלה, המועדון הציל אותם. היו אימונים גם כשהיה סגר בבית הספר. זה לא סתם מקום שהולכים לשחק בו כדורגל, זו מסגרת חינוכית לכל דבר שעכשיו סוגרים אותה”.

לא הוסבר לכם מה הרקע לסגירת השנתונים שלכם?

“אנחנו מצליחים להבין שהרקע הוא כנראה כלכלי. הם לדעתנו פחדו שלא יירשמו מספיק ילדים או נערים בשכבת הגיל הזו, והעדיפו להקצות את המשאבים לשנתונים הקטנים יותר, שם יש עשרות של ילדים בכל שנתון”.

מעיריית גני תקווה נמסר: “אנו מבינים את תחושת האכזבה של ההורים בעקבות סגירת מספר קבוצות במכבי גני תקווה.

ההורים קיבלו עדכון על ידי אנשי המועדון ביום שני בערב. אנו מצרים על החלטתו של המנהל המקצועי לשלוח הודעה בקבוצה של הילדים לפני ההודעה הרשמית מטעם החברה לפיתוח.

לאחר דיון מקצועי ומעמיק עם ראשי המועדון, התקבלה החלטה על הפסקת הפעילות בעונה הקרובה של קבוצות הכדורגל במועדון של ילדים א׳, נערים ב׳ ונערים ג׳.

כחלק מהליך הייעול, אנו משקיעים מאמצים להרחיב את הקבוצות של שכבות הגיל הצעירות בשנים 2012-2016, מתוך כוונה לתת לילדים צעירים יותר הזדמנויות נוספות לפיתוח והרחבת שעות הפעילות במגרש לקבוצות הקיימות.

אנו מאחלים לשחקנים ולהורים בהצלחה בהמשך הדרך”.

אולי יעניין אותך גם:

הסופר פארם בצים נשדד: מאות בשמים נתפסו בביתו של תושב הפזורה הבדואית

לוח אירועי החודש במרכז התרבות סביון

החבילה תגיע? נפתח סניף הדואר החדש במרכז צים בגני תקווה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

איגור נפגש לראשונה עם צוות מד”א שהציל את חייו. צילום: דוברות מד”א

המפגש המרגש בין החובשים לאיש שהצילו את חייו

תפריט נגישות