יום חמישי , מאי 2 2024
דף הבית / מחולה: “מרכז הבמה חייב לנו עשרות אלפי שקלים”

מחולה: “מרכז הבמה חייב לנו עשרות אלפי שקלים”

לדברי שלומי הופמן, הבעלים של ''מחולה'' - מרכז הבמה לא עומד בהתחייבויותיו, מה שגורר עיכוב בתשלומי מורים.

מחולה גני תקווה
מחולה גני תקווה
הרומן בין בית הספר לריקוד מחולה לבין מרכז הבמה בגני תקווה צפוי להסתיים בסוף השנה, כזכור, בעקבות יציאה למכרז, שלא אפשר לבעלי מחולה להמשיך את פעילותה.
כעת, טוען בעלי מחולה, שלומי הופמן, מרכז הבמה ממשיכה להתעמר בו. לטענתו, מרכז הבמה חייב עשרות אלפי שקלים למרכז למחול על תקופה המתפרסת על חודשים.


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ חדשות גני תקווה – להצטרפות
רוצים להגיב לכתבה? הכנסו לקבוצה  –  אתר החדשות של בקעת אונו


שלומי הופמן: “מרכז הבמה גני תקווה חייבים עשרות אלפי שקלים למרכז למחול  “מחולה”  מזה מספר חודשים. למרות הפגישות שהתקיימו בנושא וההבטחות להסדרתו ,  החוב עדיין לא שולם. נהפוך הוא, כל חודש מחסיר מרכז הבמה עוד ועוד תשלומים .
חשוב לציין, שתשלומי התלמידים עבור הפעילות משולמים לקופת מרכז הבמה וחלקם הגדול צריך להיות מועבר למחולה לצורך תשלום המשכורות למורים. עקב התנהלות זאת של מרכז הבמה, תשלומי משכורות המורים משתבשים, מעוכבים  וגורמים לתהליכי עבודה לא הגיוניים”.
 
“הגזברית הבטיחה לחזור עם תשובות – זה ללא קרה”
למרות השתלשלות האירועים, במחולה מנסים להמשיך עסקים כרגיל. “אנחנו עדיין פעילים, ואפילו בתקופה מקצועית מצוינת עם הכנות ל-4 מופעים גדולים במרכז הבמה ב-10-11.2. מבחינתנו, אין שום מצב שלא ניתן את כל השירות המקצועי האומנותי והחברתי שמחולה נותנת בבקעת אונו במשך 8 שנות פעילותנו במרכז הבמה עד סוף שנת הלימודים”, הדגיש שלומי הופמן.
אילו תשובות קיבלת מהמועצה בדבר החוב אליכם?
“גזברית המועצה מעורבת – נכחה בפגישה וקיבלה דוחות מפורטים, והיא זו שהבטיחה לחזור עם תשובות, מה  שלא קרה עד עכשיו.
הסברנו לה לפני 10 ימים, שחשוב שתתייחס לנושא עד 7 או 8 לחודש, כדי שנוכל לשלם משכורות במועד אך לא קיבלנו מענה”.
כפי שמסתמן, לא תמשיכו את הפעילות במרכז הבמה?
“לגבי שנה הבאה, כפי שוודאי זכור לך, המועצה הוציאה מכרז על מנת לשנות את כל התנאים הכלכליים מול מפעיל פעילות מחול, תנאים כלכליים שמחולה לא מאמינה שאפשרי להתקיים במתכונת והרמה שהתלמידים הורגלו לקבל, מה עוד שהאחוזים שהורדו מהמפעיל לא הופנו להוזלה לתלמידים, אלא להגדלת הרווחים של מרכז הבמה בלבד. אי לכך, מחולה לא ניגשה למכרז שתוקפו משנת הלימודים הבאה החל מספטמר 2019”.
 
מועצת גני תקווה ומנכ”לית מרכז הבמה סירבו להגיב לדברים.

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

בשביל הנופלים קרדיט בשביל הנופלים (14)

בשביל הנופלים: לצעוד ולהכיר את הארץ דרך סיפור חייהם של הנופלים

תפריט נגישות