יום שישי , אפריל 19 2024
דף הבית / גם בגבעת שמואל – הורדה בארנונה למשרתי המילואים

גם בגבעת שמואל – הורדה בארנונה למשרתי המילואים

בישיבתה האחרונה שהתקיימה לפני ערב הפסח, אישרה  מועצת העיר גבעת –שמואל מתן הנחה בשיעור של 5% בארנונה השיעור המקסימאלי שמאפשר החוק לתושביה משרתי המילואים

מילואים

עיריית גבעת שמואל כעיר המוצבת בראש הפירמידה בשיעור הגיוס לצה”ל  ולשירות הלאומי וכן בשיעור התושבים המשרתים במילואים, מברכת על צעד חשוב זה של שר הפנים.
לכתבות נוספות:
גבעת שמואל – 960 אלף שח לנוער הדתי
קריית אונו מצדיעה: הורדה בארנונה למשרתי המילואים

ראש העיר יוסי ברודני:“אנו גאים במשרתי המילואים ואם יש באפשרותנו להקל עליהם ולו במעט אנו נעשה זאת בשמחה רבה. כמי שעשה במשך שנים ימי מילואי רבים בשנה, ברורה לי החשיבות להוקיר את משרתי המילואים שעוזבים את משפחותיהם לימים ולילות בתנאים לא פשוטים, כדי להגן על המדינה. את הערכים האלה של  אהבת המולדת והרצון לתרום לה ולהגן עליה, אנו מציבים בראש סדר העדיפויות”.

ההנחה בארנונה לתושבים המשרתים המילואים,  מצטרפת  להטבות שמעניקה קהילת גבעת שמואל לחייליה בסדיר ולמתנדבי השירות הלאומי בדמות  הנחות באולם התרבות בעיר ובעסקים נוספים ברחבי העיר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

השריפה בדירה בגבעת שמואל. צילום: דוברות כיבוי אש

גבר נספה בשריפה שפרצה בדירה בגבעת שמואל

תפריט נגישות