יום שלישי , אפריל 16 2024
דף הבית / גבעת שמואל: בחינות הבגרות של קיץ 2020 יצאו לדרך

גבעת שמואל: בחינות הבגרות של קיץ 2020 יצאו לדרך

לראשונה גם תלמידי התיכון הממלכתי גבעת שמואל מצטרפים למעגל הנבחנים. ראש העיר גבעת שמואל, יוסי ברודני: " מערכת החינוך העירונית של גבעת שמואל, נמצאת כיום בצמרת הערים המובילות בישראל – בלמידה, בהתנדבות ובתרבות. אחוז הזכאות לבגרות נושק כיום ל- 100%.

תיכון גבעת שמואל
צילום - דוברות עירייה

מערכת החינוך בגבעת שמואל פתחה השבוע את עונת בגרויות קיץ 2020 עם בחינה במקצוע כימיה. לתלמידי תיכון גבעת שמואל החדש, הייתה זו בחינת הבגרות הראשונה, שכן מדובר בתיכון צומח חדש, שנחנך  לפני כשנה ותלמידיו הצטרפו לראשונה למעגל נבחני הבגרות.

במהלך השבוע התקיימו בחינות במקצועות: ביולוגיה ופיזיקה וכולן התקיימו בכפוף להנחיות משרד הבריאות, תוך הקפדה על עטיית מסיכה, שמירת מרחק של 2 מטרים והגבלה של מס’ נבחנים בכיתה. בעקבות משבר הקורונה, החליט משרד החינוך לצמצם את חומר הלימוד, במטרה לקהל על התלמידים.

ראש העיר גבעת שמואל, יוסי ברודני: ” מערכת החינוך העירונית של גבעת שמואל, נמצאת כיום בצמרת הערים המובילות בישראל – בלמידה, בהתנדבות ובתרבות. אחוז הזכאות לבגרות נושק כיום ל- 100%, שיעור הנשירה מהנמוכים בארץ, אחוז הגיוס לצה”ל ולשירות הלאומי גבוהים במיוחד וכך גם אחוז התושבים האקדמאים בעיר.

אנו  מפתחים ויוצרים תכניות לימוד ייחודיות, המעצימות את תלמידי העיר ומאפשרים  להם להצטיין במגוון רחב של תחומים. ההישגים הלימודיים והחינוכיים שלנו הם תוצר של השקעה, התמדה ושיתוף פעולה פורה של צוות  האגף עם כל צוותי החינוך וההוראה בעיר, ההורים והמנהלים לאורך השנה כולה. ההצלחה שלנו נובעת גם מכך שבגבעת שמואל איננו משאירים אף תלמיד או תלמידה מאחור. אנו רואים כל תלמיד ותלמידה בעיר, עוקבים אחר ההישגים האישיים שלהם ומספקים תכניות אישיות לקידומם. לא בכדי תלמידי מערכת החינוך העירונית שלנו מובילים היום בתחומים רבים ומערכת החינוך שלנו היא מהטובות ומהמובילות בארץ. בהזמנות זו, אבקש לאחל לכל הנבחנים הצלחה רבה בבחינות הבגרות ובהמשך דרכם הלימודית בבית הספר, באקדמיה, בשרות הלאומי ובכלל בחיים עצמם “


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של אונו ניוז

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

ירידה במחירי השכירות ביהוד מונוסון. צילום אילוסטרציה canva

“צניחה חופשית” במחירי השכירות ביהוד-מונוסון

תפריט נגישות