יום שלישי , אפריל 16 2024
דף הבית / גבעת שמואל: חלוקת תיקים וציוד לבית הספר

גבעת שמואל: חלוקת תיקים וציוד לבית הספר

גם בצל תקופה מורכבת זו של הקורונה, ארגון "מעגל נשים" בשיתוף אגף לשירותים חברתיים בעיריית גבעת שמואל, ממשיכים לעשות טוב בקהילה, והפעם חלוקת תיקים וציוד לבית הספר, כתרומת סיוע לילדי העיר לקראת פתיחת שנת הלימודים תשפ"א.

מעגל נשים גבעת שמואל
צילום - דוברות גבעת שמואל

בשביל ילד ילקוט הוא לא רק אביזר לימודים, הוא גם מוטיבציה, מעמד חברתי וריגשי ואפשרות ללמוד בנחת. יוזמה חשובה ומבורכת זו, נועדה כד לתת הזדמנות שווה וחווית לימוד חיובית ונעימה לכל תלמידי כיתות א’, עם כניסתם לראשונה בשערי בית הספר.


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של אונו ניוז

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


מנהלת האגף לשירותים חברתיים בעיריית גבעת שמואל, אתי סומך: “ליוזמה זו משמעות וחשיבות רבה עוד יותר, נוכח ימים מורכבים אלו בהם משפחות רבות נאלצות להתמודד עם סוגיות כלכליות וחוסר וודאות בתחומים רבים. אני מבקשת להודות למעגל נשים על השותפות והסיוע שלהם בעניין זה, על מנת שילדים רבים יוכלו להתחיל את שנת הלימודים הקרובה, בשמחה ובחיוך על פניהם. ברוח זו נמשיך לפעול למענם ולרווחתם של כל תושבי העיר בכל מעגלי החיים ואני תקווה שתהיה זו שנת לימודים מבורכת למשפחות המטופלות באגף ולכלל תושבי העיר”

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

מבזק-משטרה-אונו-ניוז (1)

רימון נמצא ברחוב צה”ל ביהוד מונוסון- אין חשד לפח”ע

תפריט נגישות