יום רביעי , אפריל 17 2024
דף הבית / הכירו את המנהלת החדשה של אולפנת אמי”ת בגבעת שמואל

הכירו את המנהלת החדשה של אולפנת אמי”ת בגבעת שמואל

אורית קאופמן תיכנס לתפקיד מנהלת האולפנה בשנת הלימודים תשפ"ב ותחליף את חנית פרשטנד, שניהלה את האולפנה בשבע השנים האחרונות. קאופמן מנהלת כיום את מדרשת אמי"ת למדעים ואומנויות באשדוד ובעלת ניסיון וותק של 26 שנים במערכת החינוך

אורית קאופמן. צילום: דוברות עיריית גבעת שמואל
אורית קאופמן. צילום: דוברות עיריית גבעת שמואל

אורית קאופמן נבחרה אתמול לנהל את אולפנת אמי”ת גבעת שמואל החל משנת הלימודים הבאה (תשפ”ב). קאופמן תחליף את חנית פרשטנד, מנהלת האולפנה בשבע השנים האחרונות, שיוצאת לדרך חדשה. היא הובילה את האולפנה להישגים פורצי דרך ומיצבה את האולפנה כמוסד חינוכי מוביל בכל ההיבטים האקדמיים והחינוכיים, בראשם דירוגה של אולפנת גבעת שמואל כ”בית הספר הערכי ביותר בישראל” בשנה האחרונה, על פי דירוג משרד החינוך.


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של אונו ניוז

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


קאופמן, בעלת ניסיון וותק של 26 שנים במערכת החינוך, מנהלת כיום את מדרשת אמי”ת למדעים ואומנויות באשדוד ולאורך שנותיה במערכת, מילאה תפקידים רבים ומגוונים. היא בוגרת קורס “אבני ראשה” לניהול, בעלת תואר שני בספרות ובחינוך ומרצה במכללת אורות במכון הגבוה לחינוך.

קאופמן אמרה בהתרגשות לאחר קבלת ההודעה על זכייתה במכרז: “לאורך 26 שנותיי בחינוך בנות, אני מלאה בהכרת הטוב על הזכות שהתגלגלה בידי להיות ברגעים משמעותיים של צוות ותלמידות כאחד. בשבילי, העיסוק בחינוך הוא פלא המאפשר לי להיות נוכחת ומתפתחת במרחב שכולו מעיין נעורים נובע שוקק ומשתוקק. מתפללת בכל ליבי להצליח בעזרת ה’ להיות נכונה. אני מגיעה במלא הסקרנות בשמחה ובתקווה גדולה. אני מחכה להתחיל במסע”.

פרשטנד אמרה: “במשך 29 שנים זכיתי לממש את שליחותי במסגרות חינוך שונות. זכות גדולה במיוחד הייתה לי לעמוד בראש אולפנת אמי”ת גבעת שמואל במשך שבע השנים האחרונות ולהוביל את האולפנה בתהליכי בניה צמיחה והתחדשות, שבאו לידי ביטוי במהלך השנים בהישגים חינוכיים, ערכיים ולימודיים. באהבה, באמונה מתוך תחושת ‘הנני’ המבטאת את גודל השליחות הגיעה האולפנה להישגים נפלאים”.

היא סיכמה: “בטוחני כי עם הבנות הנפלאות, הצוות היקר וקהילת ההורים האולפנה תמשיך לפרוץ דרך בהנהגה חדשה. בהצלחה רבה לאורית, ותודה לכל השותפים בדרך הארוכה שעברנו: לעיריית גבעת שמואל ולעומד בראשה מר יוסי ברודני, מנהלת אגף החינוך הגב’ אתי דהן, למפקח משרד החינוך, הרב תומר גרוסמן ולרשת אמי”ת ולעומד בראשה מר אמנון אלדר”.

ראש עיריית גבעת שמואל יוסי ברודני בירך את אורית קאופמן על כניסתה לתפקיד מנהלת האולפנה והודה למנהלת היוצאת חנית פשרטנד על תרומתה להישגים של האולפנה ותלמידותיה. הוא איחל לשתיהן בהצלחה.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

ירידה במחירי השכירות ביהוד מונוסון. צילום אילוסטרציה canva

“צניחה חופשית” במחירי השכירות ביהוד-מונוסון

תפריט נגישות