יום שלישי , אפריל 16 2024
דף הבית / חדשות חמות / יריד הטכנולוגיות הגדול של משרד החינוך כבש את תלמידי גבעת שמואל

יריד הטכנולוגיות הגדול של משרד החינוך כבש את תלמידי גבעת שמואל

155 תלמידים מגבעת שמואל הגיעו להתנסות ביריד הטכנולוגיות הגדול של משרד החינוך.

יריד טכנולוגיה

במסגרת היריד אלפי התלמידים נחשפו:

  • לטכנולוגיה לנטרול מנהרות טרור, רובוטים תת ימיים, סימולטורים של טיסה ומערכות הגנה מפני תקיפות סייבר.
  • ונפגשו פנים אל פנים עם נציגי חיל האוויר, זרוע היבשה, אמ”ן (8200), חיל הים, התקשוב ועשרות חברות טכנולוגיות מובילות בארץ ובעולם.

מנכ”ל משרד החינוך, שמואל אבואב: “השבוע הסתיים בהצלחה מרשימה יריד המגמות הטכנולוגיות הגדול של משרד החינוך. במסגרת היריד זכו אלפי תלמידים, מכל רחבי הארץ להתנסות בחוד החנית של הפיתוחים הטכנולוגיים ולהיחשף לעשרות מגמות של טכנולוגיית עלית שהמשרד מעמיד. אנחנו מאמינים כי החשיפה המוקדמת של התלמידים לעולם הטכנולוגיה המתקדם יעניק להם הזדמנות להיות חלק מתוך עתודה שתהיה חוד החנית של המשק הישראלי העתידי”.

יריד טכנולוגיה

משרד החינוך סגר השבוע את יריד הטכנולוגיות הגדול בהשתתפות בכירי התעשיינים, צה”ל ונציגי החברות הטכנולוגיות מהמובילות בארץ ובעולם.  ביריד השתתפו 155 תלמידי כיתות ט’, מגבעת שמואל בצד אלפי מבקרים וביניהם הורי התלמידים שהוזמנו לראשונה לקחת חלק באירוע החגיגי.



  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של אונו ניוז

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ חדשות גבעת שמואל – להצטרפות

רוצים להגיב לכתבה? הכנסו לקבוצה  –  אתר החדשות של בקעת אונו


יריד טכנולוגיה

במסגרת היריד זכו התלמידים להתנסות באופן פעיל בעשרות פיתוחים טכנולוגיים מתקדמים וביניהם; טכנולוגיות לגילוי ונטרול מנהרות, רובוטים תת ימיים, סימולטורים של טיסה ואמצעי תצפית מתקדמים. בין הגופים הנוטלים חלק באירוע ניתן למנות את חיל האוויר, זרוע היבשה, אמ”ן, חיל הים, זרוע התקשוב וההגנה בסייבר, חברת חשמל, רפא”ל, אלביט ועשרות חברות טכנולוגיות מהמובילות בארץ ובעולם.

יריד טכנולוגיה

היריד נערך בסמיכות לשלב שבו תלמידי כיתות ט’ בוחרים את מגמת הלימודים שלהם לשנה הבאה מתוך כוונה להרחיב את מספר התלמידים שבוחרים להצטרף למגמות הטכנולוגיות. בשנים האחרונות ישראל מתמודדת עם מחסור הולך ומחריף במשק בכלל, ובתעשייה בפרט של כח אדם טכנולוגי. העדר כח אדם מקצועי, איכותי בכל הרמות, אשר יכול לפתח, לייצר ולייצא את הטכנולוגיות והמוצרים הישראלים לחו”ל, עלול לפגוע משמעותית בכושר התחרות של התעשייה הישראלית.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

משתלת קקטוס סביון. צילום באדיבות המקום

המשתלה החדשה בסביון: “משתלת קקטוס” במבצעי פתיחה ומתנות לחג

תפריט נגישות