יום שישי , מרץ 29 2024
דף הבית / עיריית גבעת שמואל – כך מטרטרים אם חד הורית

עיריית גבעת שמואל – כך מטרטרים אם חד הורית

תושבת העיר שנאלצה לרשום את בנה לתיכון בת"א, בגלל סיבות אישיות, קיבלה אישור לתלמיד חוץ עבור בנה לשנת הלימודים הקרובה, בעיריית גבעת שמואל מסרבים לאפשר אישור לשנה שעברה. העירייה סירבה להגיב

ראש עיריית גבעת שמואל, יוסי ברודני
ראש עיריית גבעת שמואל, יוסי ברודני
בת אדלר, אם חד הורית, תושבת גבעת שמואל, נתקלה בבעיה יוצאת דופן. אדלר מחויבת לקבל אישור של תלמיד חוץ עבור בנה בן ה-16.5 שלומד בשנתיים האחרונות בתיכון “צייטלין” בת”א.
אדלר, שחזרה בשאלה לפני 10 שנים ועברה מבני ברק לגבעת שמואל הסמוכה, מחויבת לרשום את ילדה לבי”ס דתי מתוקף הסכם הגירושין שלה. עד לפני שנתיים, אז עוד למד ב”מורשת זבולון” לא הייתה בעיה, אולם הבעיות צצו מרגע שעבר לחטיבת ביניים.
“השיחות שלי פקידת ביקור סדיר בעירייה, נעו בין “זה באחריותך” למצוא לו בית ספר” לרמה של עוד רגע אנחנו לוקחים לך את הילד מהבית. כשהייתי צריכה לרשום אותו לפני שנתיים לחטיבת ביניים, אמרתי לה כי לא יקבלו אותו לאף אחת מההצעות שלה: “אורו נלך” בבני ברק, ישיבת בני עקיבא בגבעת שמואל ו-אמי”ת פתח תקווה”.
יוסי ברודני
צילום ארכיון
בת אדלר לא אמרה נואש וחיפשה פיתרון יצירתי לבנה. “בעקבות המלצת אנשים הלכתי ל בית ספר צייטלין. בריאיון קבלה הילד שלי הצהיר שהוא חילוני וקיבלו אותו. באתי לעיריית גבעת שמואל כדי לקבל אישור לתלמיד חוץ, ולא רצו לתת לי. אמרתי לפקידת הסעד, כי ללא האישור הילד יישאר בבית. בסוף היא נתנה לי את האישור, אבל הסתבר לי שיש דרישת תשלום מעיריית ת”א, הנחתי שזה משהו שנסגר בין העיריות, אבל בגבעת שמואל טענו שאני צריכה לשלם. סכום של כ-900 ש”ח לשנה. אחרי שהעליתי פוסט בפייסבוק, פתאום היא  ענתה לי, וזאת אחרי שהיא לא הגיבה לטלפונים ומיילים. כנראה שהפוסט השפיע, כי היא נתנה לי את האישור לשנה יחד עם התשלום, אבל לא על השנה הקודמת, בטענה שהם לא יכולים לשלם רטרואקטיבית”.
אדלר מרגישה מקופחת ומייחלת לפיתרון. “אני אם חד-הורית, מקבלת מזונות. לא באתי בדרישה לרווחה בעירייה לעזרה כלשהי מעבר לאישור הזה. נראה לי זכות בסיסית שילד שגר בעיר יזכה ללמוד בבית ספר מבלי שהכל ייפול עליי”.
 
עיריית גבעת שמואל סרבה להגיב 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

2 תגובות

  1. עיריית גבעת שמואל ,עירייה פושעת ומושחתת

  2. עיריית גבע’ש היא אחת העיריות הכי
    לא
    מושחתות. שאני מכיר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

יו”ר מרכז השלטון המקומי חיים ביבס וליזי דלריצ’ה. צילום: דוברות גני תקווה

גני תקווה: ליזי דלריצ’ה נבחרה לכהן כיו”ר ועדת החינוך ותייצג את השלטון המקומי

תפריט נגישות