יום שלישי , אפריל 16 2024
דף הבית / עיר אוניברסיטאית – 24 סטודנטים מגבעת שמואל יוכשרו להוראה

עיר אוניברסיטאית – 24 סטודנטים מגבעת שמואל יוכשרו להוראה

24 סטודנטים מגבעת שמואל נבחרו להשתתף בתכנית חדשה וייחודית להכשרת אקדמאים להוראה אותה מובילים במשותף סמינר הקיבוצים, משרד החינוך ועיריית גבעת שמואל

גבעת שמואל

השבוע נפתחה תכנית חדשה וייחודית בגבעת שמואל להכשרת אקדמאים להוראה, אותה מובילים במשותף סמינר הקיבוצים, משרד החינוך ועיריית גבעת שמואל. בתכנית משתתפים 24 סטודנטים שנבחרו בקפידה ובתהליכי מיון מקצועיים, במטרה להבטיח את איכותם ומקצועיותם של הסטודנטים, כמורי הוראה במערכת החינוך העירונית בעיר.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


התכנית היא למעשה יישום החזון החינוכי של גבעת שמואל – עיר אוניברסיטאית, המחנכת לפיתוח חדשנות פדגוגית, להשקעה בהון האנושי, לקידום מחקר ופיתוח ולשילוב השכלה גבוהה במערכת החינוך בעיר.

הייחודיות של התוכנית היא היותה מערכת אחת המחברת את כל הממשקים – משרד חינוך, רשות מקומית ואקדמיה, לשיתוף פעולה מקצועי, אשר מטרתו להצמיח דור איכותי וערכי של צוותי הוראה וחינוך בעיר, שימנפו את כל המערכת להישגים משמעותיים – כל זאת לצד הישגים חינוכיים מרשימים ומשמעותיים, בהם זוכה מערכת החינוך בעיר מידי שנה.

רקטור מכללת “סמינר הקיבוצים”, פרופ’ יהודית ויינברגר: “אני נרגשת לראות עיר כמו גבעת שמואל, שפועלת, מובילה ויוזמת בתחום החינוך וההוראה, עבור פיתוח דור איכותי של מורים וצוותי חינוך בעיר שלה. כבר בתחילת הדרך, ניתן לראות הצלחה של התכנית, וזאת בעקבות שיתוף פעולה של כל הצוותים החינוכיים בעיר, עם אנשיי האקדמיה והחינוך בסמינר הקיבוצים. ניכר כי יש כאן בהחלט מנהיגות חינוכית פנימית, שתוכל להוביל את התכנית הייחודית הזו ולהצעיד את מערכת החינוך של העיר להישגים משמעותיים כעיר מובילה ופורצת דרך”

ראש העיר גבעת שמואל יוסי ברודני: “בכל פעם שאני מדבר על חינוך אני נרגש ובמיוחד כשאני מדבר עם אנשיי חינוך ועם תושבים שרוצים להשפיע על החינוך בעיר. אני רואה בכם חלוצים של מי שעתידים להמשיך להוביל את מערכת החינוך העירונית שלנו להישגים משמעותיים נוספים אוני בטוח שתציבו רף גבוהה לדורות הבאים אחריהם. עלו והצליחו!”

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

מבזק-משטרה-אונו-ניוז (1)

רימון נמצא ברחוב צה”ל ביהוד מונוסון- אין חשד לפח”ע

תפריט נגישות