יום חמישי , אפריל 18 2024
דף הבית / ”מלכה ליום אחד”: תספורת בחינם לנערות בסיכון

”מלכה ליום אחד”: תספורת בחינם לנערות בסיכון

לכבוד יום האישה, הספר אלעד רחמנינוב וצוותו הקדישו יום פינוק ללא עלות. רחמנינוב: "אחת הנערות סיפרה שזה אחד הימים המאושרים בחייה".

תספורת בחינם לנערות בסיכון
אלעד רחמנינוב, תושב גני תקווה ובעל מספרה בגבעת שמואל, אחראי על פרויקט יוצא דופן – “מלכה ליום אחד”. ב-22 ישובים בארץ התגייסו מתנדבים למען נשים ונערות בסיכון ופינקו אותן ביום כיף ללא כל עלות.

רק לעסק עצמו בגבעת שמואל עצמו הגיעו כ-50 נשים ונערות מהסביבה.


תספורת בחינם לנערות בסיכון
“ההיענות הייתה יפה מצד הבנות ,למרות שהיה מאוד קשה לדרבן אותן, לקחת את עצמן ולהגיע בגלל כל הרקע שלהן. נושא המחויבות מאוד תלוש ובעייתי אצלן, על אף שמדובר ביום כיף ללא תשלום”, סיפר רחמנינוב.
“הצוות שלי  עשה עבודה נפלאה ומגיע להם קרדיט על כל העזרה והלחץ שהם חוו במהלך כל החודש וחצי עד להשלמת המיזם: רוז גומז,שיר סלם,שלומי בינימינוב. דאגנו לתת לכל נערה את היחס האישי שלה,למרות כל העומס שהיה”, הוסיף מקים המיזם.
תספורת בחינם לנערות בסיכון

“בת 16 סיפרה כי זה אחד הימים המאושרים בחייה”

אלעד רחמינוב וצוותו המסור העניקו לכל אחת ואחת את מלוא תשומת הלב, ועדיין, נערה אחת שבתה את ליבו של הספר. “את ליבי תפסה נערה מדהימה בת 16.5, שהגיעה עם שיער מתולתל. היא לא הסתפרה שנים ואמרתי לעצמי בלב: היא חייבת שינוי, כדי שהביטחון שלה יהיה בשמיים.
מכיוון שהמומחיות שלי היא שיער מתולתל ואני באמת בין אחד מאלה שיודע כיצד לגרום לשיער מתולתל, מוזנח וחסר חיים,
להפוך לשיער עם קו עדכני, משוקם ומלא חיים, כך עשיתי והנערה חזרה לחייך,להביט לי בעיניים. דאגתי שאחת מהצוות שלי גם תאפר אותה.
אותה נערה סיפרה לי שהיא לא גרה בביתה, היא כבר מספר שנים חיה ולומדת בפנימיה. היא מגיעה מרקע ממש לא פשוט. היא הודתה לי ולא הפסיקה לומר ,שזה אחד הימים המאושרים בחייה, הודות לפרויקט.”
הפרויקט נחל הצלחה רבה ויביא עימו המשך לשנה הבאה. “קיבלתי הרבה כוחות ומוטיבציה מהבנות להמשיך הלאה ולגרום לשינוי שנראה קטן אך גדול אצלן, לדרך חיים יותר מחבקת ואוהבת.
אני רוצה להודות לחברות שעזרו בתרומת מוצרים, לבנות שהתנדבו,למכוני היופי והסלונים שנרתמו ועזרו להצלחת הפרויקט, תודה ענקית גם לאשתי עופרה רחמנינוב וילדיי עומר ושירה על זה שנעדרתי מהבית חודש וחצי והם תמכו בי והבינו אותי. נתראה במיזם בשנה הבאה”, סיכם רחמנינוב.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

סלון. צילום אילוסטרציה canva

ירידה במחירי השכירות באור יהודה

תפריט נגישות