יום שישי , אפריל 19 2024
דף הבית / בחירות 2019 – ראש הממשלה מגיע לגבעת שמואל – חיסול חשבונות בין ראש העיר לפעיל ליכוד

בחירות 2019 – ראש הממשלה מגיע לגבעת שמואל – חיסול חשבונות בין ראש העיר לפעיל ליכוד

היום, (ג') אמורה להתקיים עצרת בחירות של הליכוד בנוכחות ראש הממשלה בגבעת שמואל. עורך הדין צבי ילניק, תושב גבעת שמואל טוען כי קיבל טלפון אישי מראש העיר, יוסי ברודני בו נאמר לו - "אני אישית נתתי הוראה למחוק אותך מהרשימה"

סערה פוליטית בגבעת שמואל עם פרסום פוסט בפייסוק של פעיל ליכוד ותומך נלהב של ראש הממשלה נתניהו. בפוסט טוען התושב, ראש העיר מחסל איתי חשבונות אישים ומנע הגעתי לאירוע תמיכה בראש הממשלה.
יוסי ברודני ראש העיר מסרב להגיב. כך גם בקמפיין הליכוד.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


גבעת שמואל בחירות 2019

בפוסט שפרסם אתמול, עורך הדין צבי ילניק, בעל משרד עורכי דין ברמת גן ותושב גבעת שמואל – “בסוף השבוע שעבר התקשרה לאשתי חברה ושאלה האם נרצה לבא לכנס שמקיים מחר (ג) רה”מ בנימין נתניהו בגבעת שמואל. כמי שלא מסתירים את דעתם בעד הליכוד ובעד רה”מ נעננו בשמחה. היום, לקראת צהריים, קיבלתי טלפון ממזכירת רה”ע גבעת שמואל יוסי ברודני שאמרה לי שהזמנתנו מבוטלת היות והשב”כ הורה להם לבטל 200 הזמנות מטעמים כאלו ואחרים. אני הבנתי שזה לא שב”כ ולא בטיח…….

“בשעה 16:00 היום, אולי כמה דקות אחרי צלצל הטלפון הנייד שלי. על הקו היה יוסי ברודני. החבר’ה מהלשכה של רה”מ כנראה לחצו, לבקשתי, לאשר את הכניסה שלי לכנס מחר.
ללא שהיות הוא אמר את הדברים הבאים שבחיים לא הייתי מאמין שאשמע: “אני אישית נתתי הוראה למחוק אותך מהרשימה. זה אירוע פרטי שלי וכמו שאתה לא מזמין אותי לאירועים שלך אני לא מזמין אותך לאירוע הזה ואני ראיתי את השם שלך ומחקתי אותך.” אני לא נוהג להקליט אבל אני מוכן לתת תצהיר שאלו היו הדברים ואף קשים מהם.

אני חייב לומר שבשניות הראשונות הייתי המום. סיפרו לי בעבר על סגנונו של האיש אך לא האמנתי שאכן כך הוא מתנהג. לא כלפיי מתנגדיו ובוודאי לא כלפיי אלו שהביאו אותו לאן שהוא נמצא היום. מסתבר שהדברים אמיתיים. מסתבר שאכן די והותר בשתי קדנציות! מכאן והלאה הראש מתבלבל.
גבעת שמואל ששמחה כל כך להיפטר מזמיר בן ארי לפני כ- 10 שנים קיבלה את יוסי ברודני עם אותן התנהגויות נלוזות ובהמיות בדיוק. בתוספת חילול ה’.

אחרי מס’ שניות התאוששתי ולא הותרתי את הזירה לגידופיו. אמרתי למר ברודני שאני מאד מצטער בשבילו שזה מה שיש לו לעסוק בו, שאני מבקש להזכיר לו שרק לפני חודשים אחדים הוא בכלל רצה לעזוב את תנועת הליכוד וללכת לבית היהודי ואם הוא בכלל החליט במי הוא תומך. שאלתי איך הוא בכלל מונע מתומכי נתניהו כמוני להגיע לכנס עם רה”מ כשהוא עצמו נמנה על אלו התומכים בגדעון סער ועושים כל אשר לאל ידם לפגוע ברה”מ….

 

יוסי ברודני, ראש העיר גבעת שמואל – סירב להגיב
יונתן אורייך, מקמפיין הליכוד – סרב להגיב

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

תגובה אחת

  1. הארוע לא שווה כתבה.. מצטער! “הריב” ממחיש שבליכוד אין רק נתניהו וכל השאר וישנם מועמדים נוספים שיודעים לנהל את המדינה, היום יותר מכל, נתניהו מתפקד הכי טוב לטובת ישראל ובהכל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

השריפה בדירה בגבעת שמואל. צילום: דוברות כיבוי אש

גבר נספה בשריפה שפרצה בדירה בגבעת שמואל

תפריט נגישות