יום שלישי , אפריל 16 2024
דף הבית / גבעת שמואל חוזרת ל’ימי הזוהר’ – האם חבורת נערים מטילים אימה על ילדים

גבעת שמואל חוזרת ל’ימי הזוהר’ – האם חבורת נערים מטילים אימה על ילדים

האם גבעת שמואל חוזרת לככב במדורי הפלילים? על פי עדות של תושבת גבעת שמואל, חבורת בריונים איימה על בנה עם סכין שלופה בפארק הזיתים. תלונה הוגשה במשטרה. עיריית גבעת שמואל סירבה להגיב

פארק הזיתים גבעת שמואל

האם חבורת בריונים תושבי גבעת שמואל מטילה אימה על ילדים ובני נוער בגנים הציבורים?, על פי עדות תושבת העיר, שוטרת לשעבר, בנה שיצא לטיול עם כלבו בפארק הזיתים, נתקל בחבורת הבריונים, שאחד מהם שלף לעברו אולר, הנער ברח לביתו.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


האם ובנה הגישו תלונה בתחנת המשטרה.

מספרת האם – “לא יכול להיות שנצא לרחוב או נסתובב בפארק וילדים יפחדו ויחששו, עכשיו מתחיל החופש הגדול. אני שואלת האם הרחובות של גבעת שמואל בטוחים בלילות?, אני לא בטוחה. הילד שלי ירק לפארק הזיתים לטיול עם הכלב. ידוע בין הילדים שיש חבורת של בריונים, חלקם מוכרים למשטרה המטילים אימה ברחובות. הבן שלי עבר לידם הוריד את הראש והמשיך בצעידה מהירה לכיוון הבית, שאחד מהם קם לעברו ופתאום שלף אולר. הבן שלי שחשש לחייו התחיל לרוץ הביתה.

חשבנו שהימים של משפחות פשע בגבעת שמואל חלף עבר, אבל מסתבר שלא בטוח להסתובב בערבים ברחובות, איך זה יכול להיות שאין מצלמות אבטחה בפארקים, בקושי רואים שוטרים ברחובות. הכתובת על הקיר.

האם ובנה הגישו תלונה במשטרה נגד חבורת הנערים.

עיריית גבעת שמואל סירבה להגיב

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

ירידה במחירי השכירות ביהוד מונוסון. צילום אילוסטרציה canva

“צניחה חופשית” במחירי השכירות ביהוד-מונוסון

תפריט נגישות