יום שישי , אפריל 19 2024
דף הבית / חדשות חמות / גבעת שמואל – מצדיעים למורים

גבעת שמואל – מצדיעים למורים

יום המורה צויין בשבוע שעבר, עיריית גבעת שמואל דאגה להוקיר תודה למורי העיר. מנהלת אגף החינוך בעירייה אתי דהן - "באנו היום לראות כל אחד ואחת מכם, ולומר תודה ולבקש שתהיו אתם השינוי שאתם רוצים לראות במערכת החינוך בעיר, בארץ ובעולם".

יום המורה בגבעת שמואל

650 ספלים עם שוקולדים והכיתוב “תהיה אתה השינוי שאתה רוצה לראות בעולם” (מהטמה גנדי), חילק אגף החינוך בעירייה בימים רביעי וחמישי לכל עובדי מערכת החינוך העירונית בגבעה – מורים, מנהלים, גננות, סייעות, יועצות, אבות בית ושומרים בכל בתי הספר בעיר והגנים. מנהלת אגף החינוך אתי דהן וצוותה הגיעו לבתי הספר והגנים ופגשו בסגלי החינוך.


יעניין אותך גם –

גבעת שמואל – תנועת עזרא חוגגת מאה שנה
“מחזירים אהבה” – נשות המעגל עושות את זה שוב


יום המורה בגבעת שמואל
יום המורה בגבעת שמואל

מנהלת אגף החינוך בעירייה אתי דהן:” במפגשים שערכנו שיתפו אותנו צוותי החינוך מה גרם להם לבחור במקצוע ההוראה: שליחות, רצון להשפיע, אכפתיות, נתינה , אהבה, שמחה ועוד. אכן כך היא עבודת החינוך- משמעותית, משפיעה בכל הרבדים, מעצימה את הפרט ומלכדת את הקהילה. באנו היום לראות כל אחד ואחת מכם, ולומר תודה ולבקש שתהיו אתם השינוי שאתם רוצים לראות במערכת החינוך בעיר, בארץ ובעולם”.


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ חדשות גבעת שמואל – להצטרפות
רוצים להגיב לכתבה? הכנסו לקבוצה  – 
 אתר החדשות של בקעת אונו


יום המורה בגבעת שמואל
יום המורה בגבעת שמואל

ראש העיר יוסי ברודני:” מי שמכיר אותי יודע שתחום החינוך תמיד מרגש אותי וקרוב לליבי. וחינוך מבחינתי זה הרבה מעבר ללמידה.
חינוך זה ערכים, זה דרך ארץ, זה הכל. עבודתם של אנשי החינוך היא עבודה קשה, לעיתים סיזיפית, וחשוב לעצור ולומר מילה טובה על עבודה חשובה ומסורה שאתם עושים לאורך כל השנה ובמשך שנים רבות”.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

השריפה בדירה בגבעת שמואל. צילום: דוברות כיבוי אש

גבר נספה בשריפה שפרצה בדירה בגבעת שמואל

תפריט נגישות