יום שלישי , אפריל 16 2024
דף הבית / אאורה החלה באכלוס פרויקט “אונו ואלי” בקריית אונו

אאורה החלה באכלוס פרויקט “אונו ואלי” בקריית אונו

החברה שבשליטת יעקב אטרקצ'י דיווחה היום לבורסה לניירות ערך בתל אביב על תחילתו של הפרויקט בעיר. בשלב א' החברה תמסור 330 דירות במהלך השבועות הקרובים, והיא צופה כי יתר הדירות בפרויקט יימסרו במהלך השנה הקרובה

צילום : גל פליבה
צילום : גל פליבה

לצד שלב א’ באכלוס פרויקט “אונו ואלי”, אאורה צופה כי במהלך השנה הקרובה היא תחל במסירתן של 859 יח”ד נוספות בפרויקטים השונים של החברה: שלב ב’ של “אונו ואלי” בקריית אונו – 342 יח”ד; “אאורה במושב” באחיסמך – 217 יח”ד; “הגנים התלויים” ביהוד (שלב ד’) – 300 יח”ד. החברה סיימה לאחרונה לאכלס את פרויקט “אאורה 300” בחולון שכלל 50 דירות – מה שמעמיד את היקף מסירות הדירות של החברה על למעלה מ-1,200 יח”ד בפרק זמן של כשנה.

בנוסף, אאורה דיווחה היום גם על מימוש של אופציות מסדרה 6 שהכניסו לחברה כ-23 מיליון שקל, כך שההון העצמי, שעלה מתחילת השנה בכ-70 מיליון שקל (לפני שקלול תוצאות רבעון רביעי 2020) עומד כיום על כ-350 מיליון שקל.

לדברי יעקב אטרקצ’י, מנכ”ל ובעלים של חברת אאורה ישראל, “אנו שמחים להתחיל באכלוס פרויקט ‘אונו ואלי’ ולהמשיך במגמת האכלוס המסיבית שהתחלנו השנה. החברה תמשיך לפעול במרץ על מנת לקדם את הפרויקטים שלנו ברחבי הארץ ולהמשיך במסירת הדירות לרוכשים. אאורה ישראל פועלת בכל העת לאיתור הזדמנויות חדשות ופרויקטים חדשים שייצרו ערך לבעלי המניות של החברה”.

פרויקט “אונו ואלי” הוא פרויקט פינוי בינוי במתחם בר יהודה בקריית אונו, שבמסגרתו נבנו 672 יח”ד ב-8 בניינים בני 12-15 קומות. תמהיל הדירות בפרויקט – דירות 3-5 חדרים, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים. על התכנון אחראי משרד האדריכלים המוביל יסקי מור סיוון.

יעקב אטרקצ'י מנכל ובעלי חברת אאורה צלם - ראובן קפוצ'ינסקי
יעקב אטרקצ’י מנכל ובעלי חברת אאורה צלם – ראובן קפוצ’ינסקי

הפרויקט ממוקם בלב קריית אונו, באזור שקט שמציע חיים שוקקים. הוא ממוקם במרחק הליכה מהקניון, מבתי הספר והגנים, ממרכזי מסחר ומשלל בתי קפה ומסעדות. בסמוך לפרויקט ייבנה פארק ירוק גדול הכולל שבילי הליכה, מסלולי אופניים וגינות משחקים מעונות וגני ילדים, מרכז מסחרי קהילתי ועוד. קריית אונו הפכה בשנים האחרונות לאחת הערים המבוקשות ביותר למגורים בישראל, היא מאופיינת בחיי קהילה עשירים, חיי תרבות ופנאי, שטחים ירוקים ונוף פתוח.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

ירידה במחירי השכירות ביהוד מונוסון. צילום אילוסטרציה canva

“צניחה חופשית” במחירי השכירות ביהוד-מונוסון

תפריט נגישות